Prvi puta uz novu obalu terminala Brajdica privezana i novim dizalicama servisirana po dva kontejnerska broda istodobno
Ministar Siniša Hajdaš Dončić je rezanjem vrpce svečano u srijedu pustio u rad nove kontejnerske dizalice na novoizgrađenom području kontejnerskog terminala Brajdica - Jadranska vrata d.d. u Rijeci, koje je organizirao koncesionar kontejnerskog terminala Brajdica Adriatic Gate Container Terminal (AGCT).
„Vlada Republike Hrvatske je ponosna što je dio ovako uspješnog projekta, te je upravo ovaj primjer odličan pokazatelj mogućnosti razvoja i procvata javno privatnog partnerstva u ovoj zemlji. Zahvaljujući ovom projektu Rijeka je postala poput novih vrata u pomorskom prometu za južnu i srednju Europu. Hrvatska Vlada se obvezala osigurati da će pružiti podršku i poticaj rasta i ulaganja te je u potpunosti usmjerena na uspješan rast riječke luke i pripadajuće prometne mreže. Ulaganje u obnovu i modernizaciju željezničke infrastrukture prioritetni je cilj ove Vlade i to ponovo valja naglasiti jer među nama su ovdje predstavnici snažnih svjetskih operatera u pomorskoj industriji, koji su mi u razgovoru što smo ga netom ranije imali i sami naglasili kako je upravo Rijeka ona točka u koju su svoja ulaganja i poslovne planove usmjerili i samo im u njezinom zaleđu, a na putu prema središnjoj europi nedostaje kvalitetna pruga. Do 2018. ulaganjem od ukupno 2,3 milijardi eura, koje ćemo povući i iz europskih strukturnih i kohezijskog fonda obnovit ćemo, modernizirati, a na pojedinim dionicama i sagraditi modernu prugu koja će zadovoljavati razvoj teretnog prometa u narednim desetljećima“, rekao je ministar Siniša Hajdaš Dončić koji je tom prigodom čestitao svim sudionicima projekta.
Nakon prigodnih govora, ministar Siniša Hajdaš Dončić i viši potpredsjednik i administrativni direktor tvrtke ICTSI Fernando L. Gaspar zajednički su prerezali vrpcu i tim su činom simbolički obilježili ovaj izuzetno uspješan primjer javno-privatnog partnerstva u Republici Hrvatskoj gdje su obje strane ispunile svoje planove investicija i izgradnje unutar predviđenih rokova.
Na prigodnoj svečanosti prisustvovali su ministar financija Slavko Linić, te predstavnici lokalne i gradske vlasti, diplomatski predstavnici u Republici Hrvatskoj, predstavnici ICTSI-a (tvrtke suvlasnika AGCT-a), Jadranskih vrata d.d., Lučke uprave Rijeka, Luke Rijeka, te predstavnici međunarodne pomorske industrije. Kao jedan od govornika, gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, naglasio je značaj ove investicije i zahvalio partnerima i grada i države na već dugogodišnjoj dobroj suradnji i razvoju koji u ovakvim vrstama investicije doprinose kvalitetnom gospodarskom razvoju ne samo grada, nego i cijele regije i države.
Jadranska vrata do sada su uložila 30 milijuna eura u terminalsku opremu (suprastrukturu) i planiraju u nadolazećim godinama uložiti još 35 milijuna eura. Hrvatska država je kroz Lučku upravu Rijeka uložila više od 30 milijuna eura u infrastrukturu (financirano od strane Svjetske banke). Ove godine ostvaren je rast prometa od 15 posto u odnosu na prethodnu godinu, a daljnji se rasto očekuje i do kraja godine.
Investicija proširenja kontejnerske luke (javno-privatno partnerstvo) iznosi ukupno oko 30 milijuna eura, dubina obale povećana je za 14 metara i omogućeno je pristajanje i servisiranje kontejnerskih brodova dužine do 370 metara i nedavno su upravo takva dva broda privezana i istodobno servisirana. Maksimalni kapacitet kontejnerskog terminala iznosi 6000 tisuća TEU-a.
„Vlada Republike Hrvatske je ponosna što je dio ovako uspješnog projekta, te je upravo ovaj primjer odličan pokazatelj mogućnosti razvoja i procvata javno privatnog partnerstva u ovoj zemlji. Zahvaljujući ovom projektu Rijeka je postala poput novih vrata u pomorskom prometu za južnu i srednju Europu. Hrvatska Vlada se obvezala osigurati da će pružiti podršku i poticaj rasta i ulaganja te je u potpunosti usmjerena na uspješan rast riječke luke i pripadajuće prometne mreže. Ulaganje u obnovu i modernizaciju željezničke infrastrukture prioritetni je cilj ove Vlade i to ponovo valja naglasiti jer među nama su ovdje predstavnici snažnih svjetskih operatera u pomorskoj industriji, koji su mi u razgovoru što smo ga netom ranije imali i sami naglasili kako je upravo Rijeka ona točka u koju su svoja ulaganja i poslovne planove usmjerili i samo im u njezinom zaleđu, a na putu prema središnjoj europi nedostaje kvalitetna pruga. Do 2018. ulaganjem od ukupno 2,3 milijardi eura, koje ćemo povući i iz europskih strukturnih i kohezijskog fonda obnovit ćemo, modernizirati, a na pojedinim dionicama i sagraditi modernu prugu koja će zadovoljavati razvoj teretnog prometa u narednim desetljećima“, rekao je ministar Siniša Hajdaš Dončić koji je tom prigodom čestitao svim sudionicima projekta.
Nakon prigodnih govora, ministar Siniša Hajdaš Dončić i viši potpredsjednik i administrativni direktor tvrtke ICTSI Fernando L. Gaspar zajednički su prerezali vrpcu i tim su činom simbolički obilježili ovaj izuzetno uspješan primjer javno-privatnog partnerstva u Republici Hrvatskoj gdje su obje strane ispunile svoje planove investicija i izgradnje unutar predviđenih rokova.
Na prigodnoj svečanosti prisustvovali su ministar financija Slavko Linić, te predstavnici lokalne i gradske vlasti, diplomatski predstavnici u Republici Hrvatskoj, predstavnici ICTSI-a (tvrtke suvlasnika AGCT-a), Jadranskih vrata d.d., Lučke uprave Rijeka, Luke Rijeka, te predstavnici međunarodne pomorske industrije. Kao jedan od govornika, gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, naglasio je značaj ove investicije i zahvalio partnerima i grada i države na već dugogodišnjoj dobroj suradnji i razvoju koji u ovakvim vrstama investicije doprinose kvalitetnom gospodarskom razvoju ne samo grada, nego i cijele regije i države.
Jadranska vrata do sada su uložila 30 milijuna eura u terminalsku opremu (suprastrukturu) i planiraju u nadolazećim godinama uložiti još 35 milijuna eura. Hrvatska država je kroz Lučku upravu Rijeka uložila više od 30 milijuna eura u infrastrukturu (financirano od strane Svjetske banke). Ove godine ostvaren je rast prometa od 15 posto u odnosu na prethodnu godinu, a daljnji se rasto očekuje i do kraja godine.
Investicija proširenja kontejnerske luke (javno-privatno partnerstvo) iznosi ukupno oko 30 milijuna eura, dubina obale povećana je za 14 metara i omogućeno je pristajanje i servisiranje kontejnerskih brodova dužine do 370 metara i nedavno su upravo takva dva broda privezana i istodobno servisirana. Maksimalni kapacitet kontejnerskog terminala iznosi 6000 tisuća TEU-a.