Svečanost potpisivanja Ugovora o izgradnji radnog broda Plovputa
Ugovor o izgradnji radnog broda Plovputa danas su potpisali Darko Meštrović, direktor Plovputa i Tomislav Debeljak, predsjednik uprave Brodosplita na svečanosti potpisivanja koja se održala u Vijećnici Plovputa u Splitu, a kojoj su prisustvovali ministar Siniša Hajdaš Dončić, zamjenik ministra Zdenko Antešić, pomoćnik ministra Igor Butorac, predstavnici Lučke kapetanije, Hrvatskog hidrografskog instituta, te Hrvatske ratne mornarice.
Riječ je o brodu dužine 48 metara, širine 11 metara, bruto tonaže 670 BT, nosivosti 350 tona, brzine 11 čvorova, doplova 600 milja, te autonomije rada od 7 dana. Tankovi za prijevoz pitke vode su kapaciteta 200 kubika vode sa pumpom za njezin transfer na visinu od 130, što je dostatno za vodoopskrbu najviših svjetionika ( svjetionik Palagruža se nalazi na nadmorskoj visini od 105 metara). Također, brod će imati automatsku betonaru kapaciteta 60 kubičnih metara betona, te brodsku dizalicu koja će na kraku od četiri metra moći dizati teret od 20 tona, zatim kompresorsku bateriju za potrebe ronioca, te dobro opremljenu brodsku radionicu.
Namjenjen je prvenstveno za izgradnju novih objekata pomorske signalizacije i drugih, najsloženijih hidrograđevinskih radova na moru.
„Ovom prilikom pohvalio bi tvrtku „Plovput“ zbog značajne investicije, koja će svakako utjecati na povećanje sigurnosti plovidbe, što je u konačnici svakako naš zajednički cilj. Zanimljivo je istaknuti kako se tvrtka Plovput u jednom segmentu svoje poslovne djelatnosti bavi i održavanjem svjetionika, koji su i svojevrsna turistička atrakcija.“- rekao je ministar Hajdaš Dončić u uvodnom dijelu svečanosti.
Direktor tvrtke Plovput, Darko Meštrović rekao je kako je izgradnja novog radnog broda važna za održavanje odgovarajuće razine sigurnosti plovidbe, te istaknuo kako je zadnji brod takvog tipa građen prije 27 godina, te više ne udovoljava potrebnim zahtjevima.
Predsjednik Uprave Brodosplita, Tomislav Debeljak naglasio je kako je svaki poslovni ugovor važan, te je izrazio zadovoljstvo činjenicom što će baš tvrtka Brodosplit graditi brod koji će doprinijeti većoj sigurnosti plovidbe na Jadranu, što će svakako utjecati i na kvalitetu referenci same tvrtke.
Ukupna vrijednost broda je 54, 3 milijuna kuna, a gradit će se vlastitim sredstvima tvrtke Plovput d.o.o., te kreditom kod komercijalne banke.
Predviđeni rok za izgradnju broda je 18 mjeseci.
Riječ je o brodu dužine 48 metara, širine 11 metara, bruto tonaže 670 BT, nosivosti 350 tona, brzine 11 čvorova, doplova 600 milja, te autonomije rada od 7 dana. Tankovi za prijevoz pitke vode su kapaciteta 200 kubika vode sa pumpom za njezin transfer na visinu od 130, što je dostatno za vodoopskrbu najviših svjetionika ( svjetionik Palagruža se nalazi na nadmorskoj visini od 105 metara). Također, brod će imati automatsku betonaru kapaciteta 60 kubičnih metara betona, te brodsku dizalicu koja će na kraku od četiri metra moći dizati teret od 20 tona, zatim kompresorsku bateriju za potrebe ronioca, te dobro opremljenu brodsku radionicu.
Namjenjen je prvenstveno za izgradnju novih objekata pomorske signalizacije i drugih, najsloženijih hidrograđevinskih radova na moru.
„Ovom prilikom pohvalio bi tvrtku „Plovput“ zbog značajne investicije, koja će svakako utjecati na povećanje sigurnosti plovidbe, što je u konačnici svakako naš zajednički cilj. Zanimljivo je istaknuti kako se tvrtka Plovput u jednom segmentu svoje poslovne djelatnosti bavi i održavanjem svjetionika, koji su i svojevrsna turistička atrakcija.“- rekao je ministar Hajdaš Dončić u uvodnom dijelu svečanosti.
Direktor tvrtke Plovput, Darko Meštrović rekao je kako je izgradnja novog radnog broda važna za održavanje odgovarajuće razine sigurnosti plovidbe, te istaknuo kako je zadnji brod takvog tipa građen prije 27 godina, te više ne udovoljava potrebnim zahtjevima.
Predsjednik Uprave Brodosplita, Tomislav Debeljak naglasio je kako je svaki poslovni ugovor važan, te je izrazio zadovoljstvo činjenicom što će baš tvrtka Brodosplit graditi brod koji će doprinijeti većoj sigurnosti plovidbe na Jadranu, što će svakako utjecati i na kvalitetu referenci same tvrtke.
Ukupna vrijednost broda je 54, 3 milijuna kuna, a gradit će se vlastitim sredstvima tvrtke Plovput d.o.o., te kreditom kod komercijalne banke.
Predviđeni rok za izgradnju broda je 18 mjeseci.