Šibenik: predloženo spajanje linija, smanjenje broja putovanja na liniji Šibenik-Žirje te uređenja pristaništa

Radi smanjenih potreba putovanja u predsezoni i posezoni na trajektnoj liniji Šibenik-Zlarin-Kaprije-Žirje predloženo je smanjenje s 14 na sedam putovanja tjedno. Također, predloženo je i spajanje linije s brzobrodskom linijom Šibenik-Zlarin-Kaprije-Žirje jer je linija izgubila karakter brzobrodske, uz prethodni uvjet uređenja pristaništa u tim lukama.
Na klasičnoj brodskoj liniji Vodice-Prvić-Zlarin–Šibenik vozi brod „Tijat“ nedostatnih kapaciteta, ističu predstavnici Agencije, te je raspisan natječaj za novi brod. Glavna izmjena se, naglašavaju, odnosi na smanjenje minimalnog kapaciteta broda s 300 na 100 putnika u vansezoni i na 290 u predsezoni, posezoni i visokoj sezoni, a zbog izvršene revizije kapaciteta brodova

Namjera je da se dosadašnja državna linija Brodarica-Krapanj zbog lokalnog karaktera nastavi održavati pod okriljem grada Šibenika, koji je s prijedlogom suglasan uz uvjet eventualnog sufinanciranja linije iz državnog proračuna.
Najveći problem koji karakterizira prometovanje u šibenskom akvatoriju jest visoka starost brodova, naglasili su iz Agencije za obalni linijski promet, a za subvencije državnih linija u obalnom prometu za Šibensko-kninsku županiju država je prošle godine utrošila 17.6 milijuna kuna.
Svi prijedlozi biti će razmotreni te će se u okviru realnih mogućnosti donijeti konačne odluke, istaknuo je zamjenik Antešić, uz napomenu kako će u Šibeniku, kao i u svim obalnim županijama glavna namjera biti zaštita i dobrobit otočana.

Na raspravi su uz zamjenika i pomoćnika ministra za pomorstvo kap. Nikole Mendrile bili i župan Goran Pauk, gradonačelnik Ante Županović, zamjenik gradonačelnika Petar Baranović, gradonačelnica Vodica Branka Juričev Martinčev, te predstavnici kapetanije i brodara.