Poduzeta akcija spašavanja brodice kod Koločepa
Lučka kapetanija Dubrovnik izvjestila je Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture i Nacionalnu središnjicu za usklađivanje traganja i spašavanja na moru (MRCC Rijeka) o rano jutros poduzetoj akciji spašavanja brodice u dubrovačkom akvatoriju.
Djelatnici dubrovačke Kapetanije zaprimili su jutros, 4. studenoga u 06.25 sati poziv pogibelji od voditelja brodice koji je dojavio o prodoru mora koje je primjetio tijekom plovidbe na relaciji od otočića Sveti Andrija prema Koločepu.
Odmah po primitku dojave djelatnici dubrovačke Kapetanije isplovili su prema dojavljenoj poziciji na oko 1 nautičku milju južno od otoka Koločep, gdje su u 07.00 sati pronašli brodicu sa jednom neozlijeđenom osobom, I.F., hrvatski državljanin koji je u međuvremenu uspio zaustaviti daljni prodor mora i potonuće brodice.
Pregledom brodice djelatnici dubrovačke Kapetanije utvrdili su da se na brodici luke upisa Split u vlasništvu Plovputa dogodio kvar pogonskoga stroja koji je za posljedicu imao naplavljivanje brodice, stoga je havarirana brodica službenim plovilom Lučke kapetanije Dubrovnik otegljena sa pozicije pronalaska do ulaza u luku Gruž gdje je brodicu u 07.45 sati dalje u tegalj preuzelo službeno plovilo Plovputa, čime je ova akcija uspješno okončana.
Tijekom trajanja spasilačke akcije na moru su vladali relativno povoljni plovidbeni uvjeti uz umjereno jak sjeveroistočni vjetar.
Djelatnici dubrovačke Kapetanije zaprimili su jutros, 4. studenoga u 06.25 sati poziv pogibelji od voditelja brodice koji je dojavio o prodoru mora koje je primjetio tijekom plovidbe na relaciji od otočića Sveti Andrija prema Koločepu.
Odmah po primitku dojave djelatnici dubrovačke Kapetanije isplovili su prema dojavljenoj poziciji na oko 1 nautičku milju južno od otoka Koločep, gdje su u 07.00 sati pronašli brodicu sa jednom neozlijeđenom osobom, I.F., hrvatski državljanin koji je u međuvremenu uspio zaustaviti daljni prodor mora i potonuće brodice.
Pregledom brodice djelatnici dubrovačke Kapetanije utvrdili su da se na brodici luke upisa Split u vlasništvu Plovputa dogodio kvar pogonskoga stroja koji je za posljedicu imao naplavljivanje brodice, stoga je havarirana brodica službenim plovilom Lučke kapetanije Dubrovnik otegljena sa pozicije pronalaska do ulaza u luku Gruž gdje je brodicu u 07.45 sati dalje u tegalj preuzelo službeno plovilo Plovputa, čime je ova akcija uspješno okončana.
Tijekom trajanja spasilačke akcije na moru su vladali relativno povoljni plovidbeni uvjeti uz umjereno jak sjeveroistočni vjetar.