Koncesijski ugovor za liniju Stinica-Mišnjak
Ravnatelj Agencije za obalni linijski pomorski promet Ivo Baldasar i direktor Rapske plovidbe d.d. Dragan Andrić potpisali su danas koncesijski ugovor o održavanju trajektne linije Stinica-Mišnjak, na kojoj će od 1. siječnja 2013. do 31. prosinca 2016. godine ploviti trajekti Rapske plovidbe d.d. iz Raba.
Na potpisivanju je bio i zamjenik ministra pomorstva Zdenko Antešić.
Riječ je o prvom koncesijskom ugovoru za liniju bez državne potpore, što znači da će Rapska plovidba d.d., ovisno o godini, plaćati državi naknadu od 2.27 do 2.42 posto ukupno ostvarenoga prihoda. Ujedno je to i prvi koncesijski ugovor koji se potpisuje sukladno Ugovoru o pristupanju Republike Hrvatske Europskoj Uniji, Poglavlje 7. Prometna politika, a koji se odnosi na primjenu Uredbe Vijeća Europe 3577/92.
Natječaj za koncesije za obavljanje javnog prijevoza u linijskom pomorskom prometu na 24 trajektne linije objavljen je 9. studenoga 2011. godine, a odluku je Upravno vijeće Agencije donijelo 11. srpnja 2012. godine.
Koncesionar je izabran na pet, dok je za preostalih 19 linija natječaj poništen zbog nepotpunih zahtjeva.
Četiri linije pripale su nacionalnom brodaru na profitabilnim linijama Valbiska-Merag, Brestova-Porozina, Prizna-Žigljen i Split-Supetar, za čije će održavanje Jadrolinija plaćati godišnju naknadu u visini od dva posto ukupnoga prihoda, a čije se potpisivanje očekuje uskoro.
Na potpisivanju je bio i zamjenik ministra pomorstva Zdenko Antešić.
Riječ je o prvom koncesijskom ugovoru za liniju bez državne potpore, što znači da će Rapska plovidba d.d., ovisno o godini, plaćati državi naknadu od 2.27 do 2.42 posto ukupno ostvarenoga prihoda. Ujedno je to i prvi koncesijski ugovor koji se potpisuje sukladno Ugovoru o pristupanju Republike Hrvatske Europskoj Uniji, Poglavlje 7. Prometna politika, a koji se odnosi na primjenu Uredbe Vijeća Europe 3577/92.
Natječaj za koncesije za obavljanje javnog prijevoza u linijskom pomorskom prometu na 24 trajektne linije objavljen je 9. studenoga 2011. godine, a odluku je Upravno vijeće Agencije donijelo 11. srpnja 2012. godine.
Koncesionar je izabran na pet, dok je za preostalih 19 linija natječaj poništen zbog nepotpunih zahtjeva.
Četiri linije pripale su nacionalnom brodaru na profitabilnim linijama Valbiska-Merag, Brestova-Porozina, Prizna-Žigljen i Split-Supetar, za čije će održavanje Jadrolinija plaćati godišnju naknadu u visini od dva posto ukupnoga prihoda, a čije se potpisivanje očekuje uskoro.