Počeo pokusni rad izmijenjenog sustava električne vuče
Nakon što je 29. studenoga 2012. na prijenosnu naponsku mrežu priključena prva elektrovučna podstanica (EVP) Delnice, jučer, 12. prosinca, privremeno je priključena i elektrovučna podstanica (EVP) Plase. Tako je danas, 13. prosinca 2012, mogao početi pokusni rad cjelokupnoga izmijenjenog sustava vuče na dionicama pruga Moravice – Rijeka – Šapjane, Škrljevo – Bakar i Sušak Pećine – Rijeka Brajdica.
Pokusni rad trebao bi trajati 90 dana. Tijekom tog razdoblja uključit će se odmah postrojenja EVP-ova Delnice, Plase i Sušak, kompletna kontaktna mreža te postrojenja signalno-sigurnosne i telekomunikacijske tehnike, a naknadno i postrojenja EVP-ova Vrata i Matulji.
Riječ je o složenome zahvatu na pruzi teške zemljopisne konfiguracije i ukupne građevinske duljine 132,2 km. Završetkom tog projekta HŽ Infrastruktura će do kraja ove godine dobiti jedinstveni sustav električne vuče od 25kV, 50 Hz na cijelome području, sa svim prednostima tog sustava, a jedna od njih je da više neće biti potrebno mijenjati lokomotive u kolodvoru Moravice.
To će ubrzati tijek prometa i povećati propusnu moć pruge. S obzirom na to da je izmjenični sustav racionalniji, smanjit će se troškovi energije i održavanja, ubrzati identificiranje i otklanjanje kvarova te smanjiti broj zaposlenika.
Projekt vrijedan 637 milijuna kuna zahtijeva postupno, etapno uključivanje pojedinih stabilnih postrojenja za napajanje električne vuče uz kontinuirano ispitivanje, mjerenje i analizu propisanih električnih parametara te će utjecati na rad prijenosne mreže, željezničkih postrojenja i ostalih postrojenja i uređaja uz prugu (vodovi Janafa, Plinacroa i HT-a), što će biti podloga za izdavanje dozvole za trajni pogon.
Molimo Vas da putem svojih medija sve one koji se kreću u blizini tih pruga upozorite na opasnosti koje prijete prilikom približavanja konstrukcijama visokonaponskih postrojenja i penjanja na njih te prilikom penjanja na vagone i približavanja vodičima kontaktne mreže na željezničko-cestovnim prijelazima.
Upozorenja o opasnostima postavljena su na svim službenim mjestima na čitavoj dionici te molimo sve one koji se kreću uz prugu i u kolodvorima da ih se pridržavaju.
Osim toga, mole se korisnici željezničkih usluga za strpljenje jer će tijekom pokusnog rada željeznički promet povremeno biti prekidan, odnosno poremećen vožnjama testnih vlakova koji će provoditi navedena ispitivanja i mjerenja. O organizaciji prometa pravodobno ćemo informirati zainteresiranu javnost putem naše internetske stranice i medija, priopćeno je iz HŽ Infrastrukture.
Pokusni rad trebao bi trajati 90 dana. Tijekom tog razdoblja uključit će se odmah postrojenja EVP-ova Delnice, Plase i Sušak, kompletna kontaktna mreža te postrojenja signalno-sigurnosne i telekomunikacijske tehnike, a naknadno i postrojenja EVP-ova Vrata i Matulji.
Riječ je o složenome zahvatu na pruzi teške zemljopisne konfiguracije i ukupne građevinske duljine 132,2 km. Završetkom tog projekta HŽ Infrastruktura će do kraja ove godine dobiti jedinstveni sustav električne vuče od 25kV, 50 Hz na cijelome području, sa svim prednostima tog sustava, a jedna od njih je da više neće biti potrebno mijenjati lokomotive u kolodvoru Moravice.
To će ubrzati tijek prometa i povećati propusnu moć pruge. S obzirom na to da je izmjenični sustav racionalniji, smanjit će se troškovi energije i održavanja, ubrzati identificiranje i otklanjanje kvarova te smanjiti broj zaposlenika.
Projekt vrijedan 637 milijuna kuna zahtijeva postupno, etapno uključivanje pojedinih stabilnih postrojenja za napajanje električne vuče uz kontinuirano ispitivanje, mjerenje i analizu propisanih električnih parametara te će utjecati na rad prijenosne mreže, željezničkih postrojenja i ostalih postrojenja i uređaja uz prugu (vodovi Janafa, Plinacroa i HT-a), što će biti podloga za izdavanje dozvole za trajni pogon.
Molimo Vas da putem svojih medija sve one koji se kreću u blizini tih pruga upozorite na opasnosti koje prijete prilikom približavanja konstrukcijama visokonaponskih postrojenja i penjanja na njih te prilikom penjanja na vagone i približavanja vodičima kontaktne mreže na željezničko-cestovnim prijelazima.
Upozorenja o opasnostima postavljena su na svim službenim mjestima na čitavoj dionici te molimo sve one koji se kreću uz prugu i u kolodvorima da ih se pridržavaju.
Osim toga, mole se korisnici željezničkih usluga za strpljenje jer će tijekom pokusnog rada željeznički promet povremeno biti prekidan, odnosno poremećen vožnjama testnih vlakova koji će provoditi navedena ispitivanja i mjerenja. O organizaciji prometa pravodobno ćemo informirati zainteresiranu javnost putem naše internetske stranice i medija, priopćeno je iz HŽ Infrastrukture.