Hrvatska pošta uvela dodatnu mjeru za zaštitu korisnika kod primitka pošiljaka

Photo logo-posta3.jpg
Hrvatska pošta uvela je novu sigurnosnu mjeru prilikom primitka pošiljaka za koje primatelji trebaju platiti otkupni iznos pošiljatelju. Ova mjera uvedena je zbog povećanog broja prijevara prilikom kupnje putem oglasnika ili interneta, kao i radi zaštite potrošača. Za pošiljke koje se šalju uz dopunsku uslugu „otkupnina“, kao i do sada, primatelj će primitak ovjeriti svojim potpisom, a iznos za otkupninu i poštarinu za doznačavanje otkupnog iznosa pošiljatelju predati radniku Hrvatske pošte. Novost je da primatelj može odmah nakon primitka pošiljke, bilo na svojoj adresi bilo u poštanskom uredu, u nazočnosti radnika Hrvatske pošte otvoriti pošiljku kako bi se uvjerio da se u njoj nalazi sadržaj koji je platio. Ako to nije slučaj, Hrvatska pošta će na zahtjev primatelja sastaviti zapisnik o nepravilnosti pošiljke te će primatelj odmah ostvariti pravo na povrat plaćenog iznosa otkupnine i poštarine za doznačavanje otkupnog iznosa, a pošiljka će se vratiti pošiljatelju.

Za sve informacije o uslugama Hrvatske pošte korisnici mogu nazvati Sektor za korisnike Hrvatske pošte na telefonski broj: 072 303 304 ili se pisano obratiti na adresu: info@posta.hr. Na stranici Hrvatske pošte http://www.posta.hr/vijesti/potanske-usluge/oprez-prilikom-izbora-web-trgovine korisnicima su dostupni savjeti za kupnju na internetu. Korisnike također savjetujemo da prijevare ili pokušaje prijevare odmah prijave policiji, priopćili su iz Hrvatske pošte.