RŽV-u Čakovec predano rješenje Ministarstva o upotrebi 4-osovinskog teretnog vagona Sgs-z

Photo nsl w RZV CK 16-7_12.jpg

Radionica željezničkih vozila Čakovec danas 16. srpnja 2012. primila je rješenje Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture kojim se odobrava upotreba 4-osovinskoga teretnog vagona za prijevoz kontejnera serijske oznake Sgs-z.

Rješenje za upotrebu teretnoga vagona ispred Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture predao je Jasmin Krizmanić, pomoćnik ministra za željeznički promet, dok je ispred RŽV Čakovec rješenje preuzeo direktor Dražen Vidović.

Na prigodnoj svečanosti koja je upriličena u prostoru Radionice nazočio je Rene Valčić, predsjednik Uprave HŽ Holdinga sa suradnicima, Ivan Lešković, predsjednik Uprave HŽ Carga u čijem je vlasništvu RŽV, Ivan Perhoč, župan Međimurske županije, Zoran Vidović, zamjenik gradonačelnika Čakovca i Vladimir Habuš, ravnatelj Agencije za sigurnost željezničkog prometa.

Povodom primitka rješenja direktor RŽV-a Čakovec, Dražen Vidović zahvalio je Upravi HŽ Carga, koja je iskazala povjerenje RŽV-u za realizaciju zahtjevanoga projekta, uz posebnu zahvalu nadležnome Ministarstvu koje je nositelj ovoga, ali i drugih vrijednih projekata na kojima se ostvaruje izvrsna suradnja. Najveću zahvalu i pohvalu direktor Vidović uputio je vrijednim radnicima RŽV-a Čakovec koji su u manje od pet mjeseci uspjeli u potpunosti realizirati projekt rekonstrukcije ovoga vagona, od idejnog rješenja do probnih vožnji. "Ovo je drugi ovogodišnji projekt rekonstrukcije teretnih vagona RŽV-a Čakovec za HŽ Cargo. Time smo još jedanput dokazali da smo sposobni izraditi projekt prema europskim standardima."- rekao je direktor Vidović.

Predsjednik Uprave HŽ Carga, Ivan Lešković zahvalio je Upravi i zaposlenicima RŽV-a Čakovec, te se osvrnuo na Program restrukturiranja kojim je predviđena integracija RŽV-a Čakovec i RŽV-a Bjelovar, čime bi bio stvoren još snažniji sustav koji bi poslove mogao obavljati i za europska tržišta. "HŽ Cargo namjeravamo razvijati kao logističara i ponuditi uslugu prijevoza od vrata do vrata koja će poštivati dogovoreno vrijeme isporuke i jamčiti sigurnost. Ovakvi projekti snažan su poticaj za to da nastavimo ovim putom, a ne dvojim da ćemo u tome uspjeti zahvaljujući i uspješnim projektima RŽV-a."- rekao je Lešković.

Vagon serijske oznake Sgs-z vučeno je željezničko vozilo namijenjeno prijevozu kontejnera, dok je sama konstrukcija vagona dobivena rekonstrukcijom standardnoga teretnog vagona serije Gas-z, u vagon tipa 2 prema UIC-ovim standardima. Ukupna masa vozila je 80 tona, uz maksimalno opterećenje od 20 tona po osovini. Najveća dopuštena brzina praznog vagona iznosi 120 km/h, a pod punim teretnim opterećenjem vagon postiže najveću dopuštenu brzinu do 100 km/h. Rekonstrukcijom tog vagona ostvaruje se ušteda od 55% u odnosu na cijenu takvoga novog vagona.