HAKOM: Predstečajna nagodba ne ugrožava korisnike Optima Telekoma
Potaknuti nedavnim vijestima vezano uz otvaranje predstečajne nagodbe operatora OT-Optima telekom, iz Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) u želji ispravnog informiranja građana uputili su priopćenje o posljedicama ovog postupka.
Otvaranje predstečajne nagodbe ne utječe na redovno poslovanje trgovačkog društva, odnosno nije od utjecaja na poslovanje i pružanje usluga krajnjim korisnicima. Cilj otvaranja predstečajne nagodbe je upravo omogućavanje daljnjeg redovnog poslovanja tvrtke, budući da se dužniku koji je postao nelikvidan omogućuje financijsko restrukturiranje. Time se postiže rehabilitacija dužnika te uspostavlja likvidnost.
Drugim riječima, korisnici usluga Optima Telekoma mogu biti sigurni u mogućnost korištenja usluga svog operatora.
HAKOM će u slučaju bilo kakvih promjena na tržištu pravovremeno obavijestiti građane, odnosno poduzeti mjere iz svoje nadležnosti, a kako bi se u svakom trenutku osigurala visoka razina zaštite korisnika usluga, priopćeno je iz HAKOM-a.
Otvaranje predstečajne nagodbe ne utječe na redovno poslovanje trgovačkog društva, odnosno nije od utjecaja na poslovanje i pružanje usluga krajnjim korisnicima. Cilj otvaranja predstečajne nagodbe je upravo omogućavanje daljnjeg redovnog poslovanja tvrtke, budući da se dužniku koji je postao nelikvidan omogućuje financijsko restrukturiranje. Time se postiže rehabilitacija dužnika te uspostavlja likvidnost.
Drugim riječima, korisnici usluga Optima Telekoma mogu biti sigurni u mogućnost korištenja usluga svog operatora.
HAKOM će u slučaju bilo kakvih promjena na tržištu pravovremeno obavijestiti građane, odnosno poduzeti mjere iz svoje nadležnosti, a kako bi se u svakom trenutku osigurala visoka razina zaštite korisnika usluga, priopćeno je iz HAKOM-a.