Obilježena 40. obljetnica željezničke nesreće u Zagrebu
Tim povodom Renata Suša, predsjednica Uprave HŽ Infrastrukture, Danijel Krakić, predsjednik Uprave HŽ Carga, i Robert Frdelja, član Uprave HŽ Putničkog prijevoza, sa suradnicima položili su vijenac i zapalili svijeće na spomen - grobnici žrtava željezničke nesreće na Mirogoju.
Te kobne večeri 30. kolovoza izvanredni međunarodni vlak koji je vozio na relaciji od Atene preko Zagreba do Dortmunda se zbog prevelike brzine nije uspio zadržati na tračnicama u zavoju ispred Zagreb Glavnog kolodvora. Vlak je u zavoj ušao brzinom od oko 100 km/h, iako je dozvoljena brzina bila 50 km/h, što je izazvalo oštećenja
Odgovornost za nesreću snosili su strojovođa, kasnije osuđen na 15 godina zatvora, i pomoćnik strojovođe, kasnije osuđen na osam godina zatvora. Istragom je utvrđeno da su strojovođa i njegov pomoćnik do tada radili ukupno 45 sati. Danas, prema Pravilniku o radnom vremenu, radno vrijeme strojovođe koji upravlja putničkim vlakom u jednoj smjeni ne smije trajati dulje od 10 sati, a neprekidno u jednoj smjeni dulje od šest sati.
Poginuli su pokopani u zajedničku grobnicu na Mirogoju koja je nakon
Spomen - grobnica izvedena je prema internome projektu, s prostornom skulpturom akademskog kipara Vojina Bakića.