Prva redovna vožnja dizel – električnog motornog vlaka
Sa zagrebačkog Glavnog kolodvora do Kotoribe danas je u prvu vožnju krenuo prototip dizel - električnog motornog vlaka namijenjenog za regionalni prijevoz.
Vlak predviđen za putovanja prosječne duljine 150 kilometara s čestim zaustavljanjima razvila je i sagradila tvrtka TŽV Gredelj u suradnji s tvrtkom Končar Električna vozila. maksimalna brzina vlaka s ukupnim kapacitetom od 410 osoba i 209 sjedaćih mjesta je 140 kilometara na sat.
Na prvoj vožnji u vlaku su bili Dražen Ratković, direktor HŽ Putničkog prijevoza, te predstavnici tvtki TŽV Gredelj i Končar.
Stečajni upravitelj TŽV-a Gredelj Petar Hrkač izrazio je zadovoljstvo proizvodom Gredelja koji se osim domaćem može ponuditi i inozemnom tržištu, rekavši kako je to ujedno i poticaj za partnerske odnose i za rad Gredelja u stečaju s hrvatskim i inozemnim tvrtkama.
Direktor HŽ Putničkog prijevoza Dražen Ratković podsjetio je na nedavno prvo promotivno putovanje vlaka namijenjenog za hrvatske pruge do Beča.
Vlak je opremljen s četiri para dvokrilnih ulaznih vrata širine 1,3 m, a jedan ulazni prostor opremljen je i pokretnim rampama za osobe u invalidskim kolicima. Prozorska sigurnosna stakla su zatamnjena 60% radi zaštite od sunca, a kompletan putnički prostor je pod videonadzorom.
Vlak predviđen za putovanja prosječne duljine 150 kilometara s čestim zaustavljanjima razvila je i sagradila tvrtka TŽV Gredelj u suradnji s tvrtkom Končar Električna vozila. maksimalna brzina vlaka s ukupnim kapacitetom od 410 osoba i 209 sjedaćih mjesta je 140 kilometara na sat.
Na prvoj vožnji u vlaku su bili Dražen Ratković, direktor HŽ Putničkog prijevoza, te predstavnici tvtki TŽV Gredelj i Končar.
Stečajni upravitelj TŽV-a Gredelj Petar Hrkač izrazio je zadovoljstvo proizvodom Gredelja koji se osim domaćem može ponuditi i inozemnom tržištu, rekavši kako je to ujedno i poticaj za partnerske odnose i za rad Gredelja u stečaju s hrvatskim i inozemnim tvrtkama.
Direktor HŽ Putničkog prijevoza Dražen Ratković podsjetio je na nedavno prvo promotivno putovanje vlaka namijenjenog za hrvatske pruge do Beča.
Vlak je opremljen s četiri para dvokrilnih ulaznih vrata širine 1,3 m, a jedan ulazni prostor opremljen je i pokretnim rampama za osobe u invalidskim kolicima. Prozorska sigurnosna stakla su zatamnjena 60% radi zaštite od sunca, a kompletan putnički prostor je pod videonadzorom.