NO HŽ Holdinga prihvatio program restrukturiranja
Na danas održanoj sjednici Nadzornoga odbora Holdinga Hrvatskih Željeznica (HŽ) prihvaćen je program restrukturiranja društava u sklopu HŽ-ova holdinga i upućen na prihvaćanje Skupštini HŽ Holdinga, a na toj sjednici Nadzorni odbor predlaže Skupštini HŽ Holdinga da prihvati program restrukturiranja nacionalne željeznice s osnovnim smjernicama:
Kako je pripćeno danas iz HŽ Holdinga, 1. do 30. rujna treba završiti transformaciju HŽ Vuče vlakova na način da se ona podijeli prema potrebama tehnološkog procesa na HŽ Putnički prijevoz i na HŽ Cargo.
Također, do. 30. rujna 2012. udjele HŽ Infrastrukture iz HŽ Holdinga treba prenijeti na Republiku Hrvatsku kako bi HŽ Infrastruktura poslovala kao samostalno poduzeće, HŽ Holding s funkcijom kontrole procesa restrukturiranja ostaje do kraja ove godine, nakon čega Skupština treba donijeti odluku o gašenju HŽ Holdinga na način da će se ugovori o radu radnika u HŽ Holdingu prenijeti na druga tri društva – HŽ Infrastrukturu, HŽ Putnički prijevoz i HŽ Cargo. Do kraja godine HŽ Holding poslovat će na osnovni svih dosadašnjih akata, priopćeno je.
Gašenjem HŽ Holdinga, osim HŽ Infrastrukture kao samostalnog poduzeća, na tržištu prijevoza ostaju poslovati dvije prijevozne tvrtke: HŽ Putnički prijevoz i HŽ Cargo, dodaje se. Predlaže se Skupštini HŽ Holdinga da se do kraja godine Tvornica željezničkih vagona Gredelj pripremi za podjelu na dva društva i to društvo za tehničke servise održavanja i na društvo za novogradnju koje će biti nositelj stvaranja budućeg konzorcija za tračničku industriju sa ostalim hrvatskim tvrtkama iz te industrije.
Nadzorni odbor je preporučio Upravi HŽ Holdinga da s nadležnim ministarstvima do kraja godine nađe model daljnjeg opstanka Željezničkog fonda kao jednog od modela zbrinjavanja organizacijskog viška radnika koji se do sada pokazao vrlo uspješnim, priopćeno je danas iz HŽ Holdinga.
(Hina)
Kako je pripćeno danas iz HŽ Holdinga, 1. do 30. rujna treba završiti transformaciju HŽ Vuče vlakova na način da se ona podijeli prema potrebama tehnološkog procesa na HŽ Putnički prijevoz i na HŽ Cargo.
Također, do. 30. rujna 2012. udjele HŽ Infrastrukture iz HŽ Holdinga treba prenijeti na Republiku Hrvatsku kako bi HŽ Infrastruktura poslovala kao samostalno poduzeće, HŽ Holding s funkcijom kontrole procesa restrukturiranja ostaje do kraja ove godine, nakon čega Skupština treba donijeti odluku o gašenju HŽ Holdinga na način da će se ugovori o radu radnika u HŽ Holdingu prenijeti na druga tri društva – HŽ Infrastrukturu, HŽ Putnički prijevoz i HŽ Cargo. Do kraja godine HŽ Holding poslovat će na osnovni svih dosadašnjih akata, priopćeno je.
Gašenjem HŽ Holdinga, osim HŽ Infrastrukture kao samostalnog poduzeća, na tržištu prijevoza ostaju poslovati dvije prijevozne tvrtke: HŽ Putnički prijevoz i HŽ Cargo, dodaje se. Predlaže se Skupštini HŽ Holdinga da se do kraja godine Tvornica željezničkih vagona Gredelj pripremi za podjelu na dva društva i to društvo za tehničke servise održavanja i na društvo za novogradnju koje će biti nositelj stvaranja budućeg konzorcija za tračničku industriju sa ostalim hrvatskim tvrtkama iz te industrije.
Nadzorni odbor je preporučio Upravi HŽ Holdinga da s nadležnim ministarstvima do kraja godine nađe model daljnjeg opstanka Željezničkog fonda kao jednog od modela zbrinjavanja organizacijskog viška radnika koji se do sada pokazao vrlo uspješnim, priopćeno je danas iz HŽ Holdinga.
(Hina)