Održana Opća sjednica Hrvatske komore inženjera tehnologije prometa i transporta
![Zagreb, 13. lipnja 2017.](https://mmpi.gov.hr/UserDocsImages/arhiva/1 - TEH MOR 21-6_17.jpg)
Na Skupštini su analizirane aktivnosti koje su obilježile rad Komore u proteklome mandatnom razdoblju.
Tako je nakon desetgodišnjeg djelovanja Komore status ovlaštenog inženjera s položenim stručnim ispitom steklo 246 pristupnika u pet strukovnih razreda.
Razdoblje su obilježile i inicijative te aktivnosti za izmjenu i dopunu zakonskih akata kojima se verificira rad ovlaštenih inženjera prometa te afirmira njihov rad usklađivanjem s direktivom Europskog parlamenta i vijeća 2005/36/EZ.
![Zagreb, 13. lipnja 2017.](https://mmpi.gov.hr/UserDocsImages/arhiva/2 TEH MOR 20-6_17.jpg)
Spomenuta je i proaktivna uloga koju je od samoga početka Komora imala vezano za primjenu Pravilnika o reviziji cestovne sigurnosti i osposobljavanju revizora cestovne sigurnosti (čl. 70 Zakona o cestama, NN 84/2011) izrazito bitnog instrumenta prometne sigurnosti, prihvaćenog od strane Europskog parlamenta i Vijeća Europe, te je slijedom redovne procedure nakon svih obavljenih predradnji dobila suglasnost za poslove osposobljavanja.
Komora je aktivno sudjelovala i u radu Sektorskog vijeća za Promet i logistiku (XI), kod izrade Hrvatskog kvalifikacijskog okvira (HKO).
![Zagreb, 13. lipnja 2017.](https://mmpi.gov.hr/UserDocsImages/arhiva/3 TEH MOR 20-6_17.jpg)
![Zagreb, 13. lipnja 2017.](https://mmpi.gov.hr/UserDocsImages/arhiva/4 TEH MOR 20-6_17.jpg)
Članstvo u Hrvatskoj komori inženjera tehnologije prometa i transporta pritom treba promatrati u širem kontekstu, kao statusnu referencu u obrani digniteta prometne struke, što pored potpore članstva Komore uključuje i podršku resornog Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, Fakulteta prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu te udruge AMAC-FSC.