Croatia Airlines uspješno obavila najveći tehnički pregled zrakoplova
Danas je u tehničkom središtu Croatia Airlinesa uspješno završen najveći servisni pregled zrakoplova, poznatiji kao D-check, koji je obavljen na zrakoplovu Airbus 320 u vlasništvu kompanije Thomas Cook. Cjelokupan pregled trajao je 36 dana, a ukupna vrijednost radova iznosila je oko 4,200.000 kuna.
To je prvi D-check zrakoplova tipa Airbus 319/320 u ovom dijelu Europe, a riječ je o najzahtjevnijem tehničkom servisu komercijalnih zrakoplova. U radovima je svakoga dana sudjelovalo oko 60 aviomehaničara Croatia Airlinesa, koji su na zrakoplovu proveli ukupno 9000 radnih sati i pregled obavili u ugovorenim rokovima.
Vrhunski educirani i certificirani aviomehaničari Croatia Arilinesa jedan su od najvažnijih razloga zbog kojih ugledne aviokompanije, a osobito Lufthansa, povjerenje ukazuju tehničkom središtu Croatia Airlinesa. Uspješnom realizacijom ovog servisnog pregleda tehnički sektor Croatia Airlinesa još se jednom potvrdio kao visokokvalitetno profitno središte. U njemu je ove godine, osim navedenog D-pregleda, obavljeno i 12 C-pregleda te 19 A-pregleda na zrakoplovima inozemnih aviokompanija.
Na tzv. baznom održavanju zrakoplova (heavy maintenance) inozemnih kompanija ostvaren je prihod od oko 25,000.000 kuna u bazi Zagreb. Ukupna vrijednost radova za treće osobe, uključujući i linijsko održavanje (line maintenance) u Zagrebu i izvan Zagreba, iznosi oko 34,000.000 kuna. Dodatno je zaposleno 44 radnika.
Zbog širenja usluga tehničkog održavanja zrakoplova u kompaniji je donesena odluka o gradnji trećega hangara u ZL Zagreb, čije se otvorenje očekuje u proljeće 2014. godine. Tako bi se kapaciteti tehničkog središta povećali za oko 30 posto, a osim povećanja prihoda u planu je i otvaranje novih radnih mjesta.
Od 2001. godine, kada je Croatia Airlines dobila ovlaštenje za bazno i linijsko održavanje inozemnih zrakoplova, u tehničkom središtu tvrtke u Zagrebu ukupno je obavljeno 184 velikih C-pregleda te više od 260 različitih tehničkih zahvata na zrakoplovima inozemnih avioprijevoznika, priopćeno je iz Croatia Airlines d.o.o..
To je prvi D-check zrakoplova tipa Airbus 319/320 u ovom dijelu Europe, a riječ je o najzahtjevnijem tehničkom servisu komercijalnih zrakoplova. U radovima je svakoga dana sudjelovalo oko 60 aviomehaničara Croatia Airlinesa, koji su na zrakoplovu proveli ukupno 9000 radnih sati i pregled obavili u ugovorenim rokovima.
Vrhunski educirani i certificirani aviomehaničari Croatia Arilinesa jedan su od najvažnijih razloga zbog kojih ugledne aviokompanije, a osobito Lufthansa, povjerenje ukazuju tehničkom središtu Croatia Airlinesa. Uspješnom realizacijom ovog servisnog pregleda tehnički sektor Croatia Airlinesa još se jednom potvrdio kao visokokvalitetno profitno središte. U njemu je ove godine, osim navedenog D-pregleda, obavljeno i 12 C-pregleda te 19 A-pregleda na zrakoplovima inozemnih aviokompanija.
Na tzv. baznom održavanju zrakoplova (heavy maintenance) inozemnih kompanija ostvaren je prihod od oko 25,000.000 kuna u bazi Zagreb. Ukupna vrijednost radova za treće osobe, uključujući i linijsko održavanje (line maintenance) u Zagrebu i izvan Zagreba, iznosi oko 34,000.000 kuna. Dodatno je zaposleno 44 radnika.
Zbog širenja usluga tehničkog održavanja zrakoplova u kompaniji je donesena odluka o gradnji trećega hangara u ZL Zagreb, čije se otvorenje očekuje u proljeće 2014. godine. Tako bi se kapaciteti tehničkog središta povećali za oko 30 posto, a osim povećanja prihoda u planu je i otvaranje novih radnih mjesta.
Od 2001. godine, kada je Croatia Airlines dobila ovlaštenje za bazno i linijsko održavanje inozemnih zrakoplova, u tehničkom središtu tvrtke u Zagrebu ukupno je obavljeno 184 velikih C-pregleda te više od 260 različitih tehničkih zahvata na zrakoplovima inozemnih avioprijevoznika, priopćeno je iz Croatia Airlines d.o.o..