Motorna jahta zbog nemara voditelja nasukala se na obalu otoka Hvara, nema ozlijeđenih
Nepažnjom austrijske posade iznajmljena jahta nasukala se jučer popodne kod otoka Hvara.
Nacionalna središnjica za usklađivanje traganja i spašavanja na moru (MRCC Rijeka) jučer, 9. rujna u 14.27 sati posredstvom Pomorske policije Split zaprimila je dojavu o nasukanju motorne jahte na poziciji uvala Pokrivenik, sjeverna obala otoka Hvara, sa dva člana posade koji su uputili poziv u pomoć zbog opasnosti od potonuća, slijedom čega je Središnjica u koordinaciji sa Lučkom kapetanijom Split, odnosno nadležnom Lučkom ispostavom Milna i Pomorskom policijom Split pokrenula spasilačku akciju prema dojavljenoj poziciji.
U trenutku nesreće na jahti naziva „Nemo SJ“, dužine 11,68 metara, luke upisa Primošten, u vlasništvu hrvatske čarter tvrtke nalazili su se supružnici J.H. (rođen 1952. godine) i I.H. (rođena 1964. godine) oboje austrijski državljani, koji su se nakon upućenoga poziva u pomoć iskrcali na obližnju obalu budući da je motorna jahta zbog prodora mora u potpalublje počela tonuti.
Djelatnici Lučke Kapetanije Split i Lučke ispostave Milna po dolasku na poziciju utvrdili su da su austrijski brodolomci srećom neozlijeđeni te im je odobren ukrcaj na plovilo hrvatske charter tvrtke u čijem vlasništvu je nasukana jahta i kojim su dalje prevezeni u marinu Kremik.
Pregledom nasukanoga plovila djelatnici splitske Kapetanije i milnanjske Ispostave ustanovili su teža oštećenja trupa u vidu 1,5 metar duge razderotine trupne oplate kroz koju je prodiralo more zbog čega je jahta potonula do razine pramca kojim je nasukana na hrid uvale Pokrivenik.
Budući da na poziciji pomorske nesreće nije uočeno onečišćenje mora i morskog okoliša djelatnici splitske Kapetanije vlasniku nasukane jahte naložili su pripremu oštećenoga plovila za komercijalno odsukavanje i tegalj u lučicu Kaštela, gdje će se naknadno dovršiti očevid na ovome plovilu.
Lučka kapetanija Split protiv austrijskoga voditelja nasukane jahte danas je pokrenula prekršajni postupak budući je istome utvrđen nemar prilikom upravljanja plovilom koje je u trenutku pomorske nesreće bilo navođeno automatskim pilotom, dok su supružnici za to vrijeme, navodno, spavali.
Nacionalna središnjica za usklađivanje traganja i spašavanja na moru (MRCC Rijeka) jučer, 9. rujna u 14.27 sati posredstvom Pomorske policije Split zaprimila je dojavu o nasukanju motorne jahte na poziciji uvala Pokrivenik, sjeverna obala otoka Hvara, sa dva člana posade koji su uputili poziv u pomoć zbog opasnosti od potonuća, slijedom čega je Središnjica u koordinaciji sa Lučkom kapetanijom Split, odnosno nadležnom Lučkom ispostavom Milna i Pomorskom policijom Split pokrenula spasilačku akciju prema dojavljenoj poziciji.
U trenutku nesreće na jahti naziva „Nemo SJ“, dužine 11,68 metara, luke upisa Primošten, u vlasništvu hrvatske čarter tvrtke nalazili su se supružnici J.H. (rođen 1952. godine) i I.H. (rođena 1964. godine) oboje austrijski državljani, koji su se nakon upućenoga poziva u pomoć iskrcali na obližnju obalu budući da je motorna jahta zbog prodora mora u potpalublje počela tonuti.
Djelatnici Lučke Kapetanije Split i Lučke ispostave Milna po dolasku na poziciju utvrdili su da su austrijski brodolomci srećom neozlijeđeni te im je odobren ukrcaj na plovilo hrvatske charter tvrtke u čijem vlasništvu je nasukana jahta i kojim su dalje prevezeni u marinu Kremik.
Pregledom nasukanoga plovila djelatnici splitske Kapetanije i milnanjske Ispostave ustanovili su teža oštećenja trupa u vidu 1,5 metar duge razderotine trupne oplate kroz koju je prodiralo more zbog čega je jahta potonula do razine pramca kojim je nasukana na hrid uvale Pokrivenik.
Budući da na poziciji pomorske nesreće nije uočeno onečišćenje mora i morskog okoliša djelatnici splitske Kapetanije vlasniku nasukane jahte naložili su pripremu oštećenoga plovila za komercijalno odsukavanje i tegalj u lučicu Kaštela, gdje će se naknadno dovršiti očevid na ovome plovilu.
Lučka kapetanija Split protiv austrijskoga voditelja nasukane jahte danas je pokrenula prekršajni postupak budući je istome utvrđen nemar prilikom upravljanja plovilom koje je u trenutku pomorske nesreće bilo navođeno automatskim pilotom, dok su supružnici za to vrijeme, navodno, spavali.