Izvansezonski red plovidbe i niže cijene
Od ponedjeljka 1. listopada 2012. godine u javnom obalnom linijskom pomorskom prometu na Jadranu prestali su važiti sezonski red plovidbe i sezonske cijene prijevoza.
Prestajanjem primjene sezonskih tarifa na trajektnim, brzobrodskim i klasičnim brodskim linijama cijene karata smanjuju se na razinu cijena od 31. svibnja, prosječno oko 20 posto, izvijestila je Agencija za obalni linijski pomorski promet.
Kao i svake jeseni završetkom glavne turističke sezone prestaje i plovidba na sezonskim linijama, a na mnogim cjelogodišnjim linijama broj putovanja prilagođava se zimskim prometnim potrebama.
Od 11. rujna prestala je plovidba na trajektnoj liniji 641 Drvenik-Dominče, a od 25. rujna ne plovi ni klasični brod na liniji 616 Trogir-Slatine-Split. Posljednjega dana rujna završena je plovidba na dužobalnoj liniji Rijeka-Split-Stari Grad-Korčula-Sobra-Dubrovnik, te na sezonskim brzobrodskim linijama Pula-Unije-Mali Lošinj-Ilovik-Zadar i Split-Milna-Hvar.
Jedina značajnija novost u izvansezonskom dijelu plovidbenoga reda za tekuću godinu odnosi se na otok Ilovik. Nakon uspostave brodske linije između Ilovika i luke Mrtvaška na otoku Lošinju u Iloviku više ne pristaje brod na klasičnoj brodskoj liniji Unije-Srakane-Susak-Mali Lošinj, a na brzobrodskoj liniji Mali Lošinj-Ilovik-Susak-Martinšćica-Cres-Rijeka broj pristajanja je sa četiri smanjen na dva tjedno.
Prestajanjem primjene sezonskih tarifa na trajektnim, brzobrodskim i klasičnim brodskim linijama cijene karata smanjuju se na razinu cijena od 31. svibnja, prosječno oko 20 posto, izvijestila je Agencija za obalni linijski pomorski promet.
Kao i svake jeseni završetkom glavne turističke sezone prestaje i plovidba na sezonskim linijama, a na mnogim cjelogodišnjim linijama broj putovanja prilagođava se zimskim prometnim potrebama.
Od 11. rujna prestala je plovidba na trajektnoj liniji 641 Drvenik-Dominče, a od 25. rujna ne plovi ni klasični brod na liniji 616 Trogir-Slatine-Split. Posljednjega dana rujna završena je plovidba na dužobalnoj liniji Rijeka-Split-Stari Grad-Korčula-Sobra-Dubrovnik, te na sezonskim brzobrodskim linijama Pula-Unije-Mali Lošinj-Ilovik-Zadar i Split-Milna-Hvar.
Jedina značajnija novost u izvansezonskom dijelu plovidbenoga reda za tekuću godinu odnosi se na otok Ilovik. Nakon uspostave brodske linije između Ilovika i luke Mrtvaška na otoku Lošinju u Iloviku više ne pristaje brod na klasičnoj brodskoj liniji Unije-Srakane-Susak-Mali Lošinj, a na brzobrodskoj liniji Mali Lošinj-Ilovik-Susak-Martinšćica-Cres-Rijeka broj pristajanja je sa četiri smanjen na dva tjedno.