Za promet otvorena nova dionica Jakuševec – Velika Gorica sa spojem na autocestu za Sisak
Dionica počinje u čvoru Jakuševec, dugačka je 10,9 kilometara, a s autocestom prema Sisku spaja se kod čvorišta Velika Gorica jug. Dionica nije u sustavu naplate cestarine.
Nova prometnica koja je sada i dio zagrebačke obilaznice ima četiri čvorišta, Jakuševec, Veliko Polje, Velika Gorica i Velika Gorica jug, dva vijadukta, industrijski kolosijek, pješački pothodnik te tri putna prijelaza. Obišli su je danas predsjednik Vlade RH
Radovi na izgradnji dionice Jakuševec - Velika Gorica jug započeli su 2006. godine, ali kako zemljište nije bilo u cijelosti otkupljeno, gradnja nije dovršena. U protekle dvije godine riješeni su svi imovinsko pravni odnosi i dionica je završena. Radove je izvodila poslovna udruga Hidroelektra niskogradnja d.d., Osijek-Koteks d.d., Konstruktor - inženjering d.d., Viadukt d.d., Strabag AG, Zagorje - Tehnobeton d.d. i Ingra d.d..
Projektiranje i stručni nadzor Institut IGH d.d. Zagreb, a opremanje
Ukupna investicijska vrijednost radova na dionici Jakuševec - Velika Gorica jug iznosi 1,645 milijardi kuna od čega se značajan dio od 560 milijuna kuna odnosi na izvlaštenje nekretnina, a radovi na izgradnji iznose 934 milijuna kuna. Na cjelokupnom pravcu izgradnje autoceste A11 Zagreb-Sisak do sada je ukupno uloženo oko tri milijarde kuna.
Završetkom ove dionice u prometu će biti 31,1 km od ukupno 48,1 km autoceste A11 Zagreb - Sisak. Važno je naglasiti da dionica neće biti u sustavu naplate cestarine i kao takva ima karakteristike
Puštanjem u promet ove dionice povezat će se Grad Zagreb i Velika Gorica punim profilom autoceste, a što će omogućiti brži i sigurniji pristup budućem novom terminalu najveće zračne luke u Hrvatskoj, smanjit će se preopterećenost postojeće državne ceste D30 i povećati sigurnost u prometu.
Premijer Zoran Milanović je prilikom obilaska komentirao kako je ova građevinski zahtjevna prometnica sagrađena u samo dvije godine, računamo li da su tijekom tog razdoblja razriješeni i svi