Obilazak radova na dionici Koprivnica – Botovo – državna granica s Mađarskom

Predsjednica Uprave HŽ Infrastrukture prisutnima je najavila skori završetak radova, te je tom prilikom izjavila da do sredine prosinca ova dionica planira se osposobiti za brzinu do 100 km/h, a po završetku preostalih radova, koji je predviđen krajem ljeta 2015., pruga će biti osposobljena za brzinu do 140 km/h .
U proljeće 2015. očekujemo početak radova na gradnji drugoga kolosijeka na dionici Dugo Selo – Križevci čija je vrijednost procijenjena na 198,3 milijuna kuna, a u lipnju 2016. završavamo projekt gradnje drugoga kolosijeka na dionici Križevci –

Radovi na ta dva projekta sufinancirat će se novcem iz fondova Europske unije.
Radovi na koridoru RH2, hrvatskome dijelu mediteranskoga koridora TEN-T mreže, jedinstvene transeuropske prometne mreže počeli su krajem kolovoza 2014. Dionica se nalazi na koridoru koji Luku Rijeka preko Zagreba i Koprivnice povezuje s Mađarskom te je od iznimne gospodarske važnosti za Hrvatsku. Njezinom modernizacijom povećat će se brzina i razina pouzdanosti u teretnome i putničkome željezničkom prijevozu. Vrijednost tih radova iznosi oko 116 milijuna kuna. Izvođač radova je zajednica ponuditelja koju čine tvrtke Swietelsky i Pružne građevine, a radove nadziru Željezničko projektno društvo i Invest-inženjering.
Prilikom obilaska radova prisutni su kod željezničko-cestovnog prijelaza „Stotina“ u blizini Botova mogli vidjeti rad stroja SMD-80, specifičnog u radovima na brzoj zamjeni pragova i tračnica.

