U promet puštena posljednja dionica brze ceste Solin - Klis
Puštanjem u promet dionice Majdan – Jamani – Klis „Grlo“, ukupne duljine 4,5 kilometara i vrijednosti 220 milijuna kuna, završeni su građevinski radovi na brzoj cesti Solin-Klis. Završetkom preostalih radova na uređenju okoliša ispod vijadukta i sinkronizacijom prometovanja s Centrom za upravljanje privest će se kraju izgradnja ovog važnog infrastrukturnog objekta te omogućiti kvalitetnije cestovno povezivanje gradova Splita i Solina kao i čitavog priobalnog dijela srednjodalmatinskog područja s dalmatinskim zaleđem te autocestom A1.
Brza cesta Solin-Klis počela se graditi prije više od 25 godina, u osvit Domovinskog rata, te je uz iznimne napore Hrvatskih cesta kao investitora projekta završena na zadovoljstvo svih građana Splitsko-dalmatinske županije. Cesta spaja autocestu A1 u čvoru Dugopolje s jadranskom turističkom cestom D8 i posebno je važna tijekom vršnog dijela turističke sezone kada se sav promet s „Dalmatine“ slijeva prema Splitu kao glavnom putničkom i trajektnom središtu srednjodalmatinskog područja.
Ukupna duljina brze ceste Solin-Klis iznosi 10,5 kilometara i izgrađena je na iznimno zahtjevnom brdsko-planinskom području.
Brza cesta Solin-Klis počela se graditi prije više od 25 godina, u osvit Domovinskog rata, te je uz iznimne napore Hrvatskih cesta kao investitora projekta završena na zadovoljstvo svih građana Splitsko-dalmatinske županije. Cesta spaja autocestu A1 u čvoru Dugopolje s jadranskom turističkom cestom D8 i posebno je važna tijekom vršnog dijela turističke sezone kada se sav promet s „Dalmatine“ slijeva prema Splitu kao glavnom putničkom i trajektnom središtu srednjodalmatinskog područja.
Ukupna duljina brze ceste Solin-Klis iznosi 10,5 kilometara i izgrađena je na iznimno zahtjevnom brdsko-planinskom području.