Ministar Butković na otvorenju dionice Rogovići (Pazin – Cerovlje)
Ministar mora, prometa i infrastrukture, Oleg Butković zajedno će s direktorom društva BINA-Istra d. d., Dariom Silićem, koje gradi i upravlja Istarskim ipsilonom, otvoriti poddionicu Pazin - Cerovlje dugu 12 km. Uz ministra, na svečanosti otvorenja će sudjelovati i župan Istarske županije, Fabrizio Radin, državna tajnica u Ministarstvu prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine, Dunja Magaš te pomoćnik ministra gospodarstva i održivog razvoja, Zvonimir Novak.
Svečanost otvorenja održat će se u četvrtak, 5. studenoga 2020. godine, s početkom u 15.00 sati (Čvor Ivoli Istarskog ipsilona - izlaz br. 4, Pazin istok).
Cjelokupna dionica, od Pazina do tunela Učka u dužini 28 km, predstavlja veliki izazov za izvođače radova obzirom da uključuje izgradnju čak 31 objekta (nadvožnjaka i vijadukta) te potpuno novo odmorište. Kako bi se poštovali rokovi izgradnje i projektna dinamika, na gradilištu je održavan intenzivan tempo rada što je rezultiralo time da je poddionica Pazin – Cerovlje završena u predviđenom roku. Završetak radova na preostalih 17 km ove dionice, do tunela Učka, očekuje se sredinom sljedeće godine.
Istarski ipsilon prvi je projekt gradnje cestovne infrastrukture prema modelu javno-privatnog partnerstva u Hrvatskoj u koji je od početka projekta uloženo 800 milijuna eura. Ova cestovna mreža predstavlja žilu kucavicu Istarskog poluotoka kojom godišnje prometuje preko 10 milijuna vozila.
Posjetimo i na to da je u kolovozu ove godine Europska komisija dala „zeleno svjetlo“ za produljenje koncesijskog ugovora s koncesionarom Bina Istrom što je bilo preduvjet za donošenje odluke o nastavku izgradnje Istarskog ipsilona i izgradnji druge cijevi tunela Učka.
Izjave za medije predviđene su nakon radnog obilaska izgrađene dionice.
Svečanost otvorenja održat će se u četvrtak, 5. studenoga 2020. godine, s početkom u 15.00 sati (Čvor Ivoli Istarskog ipsilona - izlaz br. 4, Pazin istok).
Cjelokupna dionica, od Pazina do tunela Učka u dužini 28 km, predstavlja veliki izazov za izvođače radova obzirom da uključuje izgradnju čak 31 objekta (nadvožnjaka i vijadukta) te potpuno novo odmorište. Kako bi se poštovali rokovi izgradnje i projektna dinamika, na gradilištu je održavan intenzivan tempo rada što je rezultiralo time da je poddionica Pazin – Cerovlje završena u predviđenom roku. Završetak radova na preostalih 17 km ove dionice, do tunela Učka, očekuje se sredinom sljedeće godine.
Istarski ipsilon prvi je projekt gradnje cestovne infrastrukture prema modelu javno-privatnog partnerstva u Hrvatskoj u koji je od početka projekta uloženo 800 milijuna eura. Ova cestovna mreža predstavlja žilu kucavicu Istarskog poluotoka kojom godišnje prometuje preko 10 milijuna vozila.
Posjetimo i na to da je u kolovozu ove godine Europska komisija dala „zeleno svjetlo“ za produljenje koncesijskog ugovora s koncesionarom Bina Istrom što je bilo preduvjet za donošenje odluke o nastavku izgradnje Istarskog ipsilona i izgradnji druge cijevi tunela Učka.
Izjave za medije predviđene su nakon radnog obilaska izgrađene dionice.