Potpredsjednik Vlade i ministar Butković u obilasku radova na pruzi Križevci – Koprivnica – državna granica
Potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković boravit će u ponedjeljak, 4. studenoga 2, u Koprivničko - križevačkoj županiji gdje će obići najznačajnije završene radove na najvećemu željezničkom projektu koji se trenutačno provodi u Hrvatskoj, Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici Križevci - Koprivnica - državna granica.
Obilazak počinje u 12.30 sati kod vijadukta Carevdar, između Koprivnice i Križevaca (https://maps.app.goo.gl/M54JrsW4qvGVRkRY9), gdje će izjave dati potpredsjednik Vlade i ministar Butković, predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Ivan Kršić te predstavnici izvođača radova i jedinica lokalne i regionalne samouprave.
Obilazak završava u kolodvoru Lepavina (https://maps.app.goo.gl/j2R4uN5R5ziuzevT6) koji je udaljen nekoliko minuta vožnje.
HŽ Infrastruktura u promet pušta novih 15 kilometara kolosijeka. Dionica je ukupno duga 42,6 kilometara, a do sada je u promet pušteno 20 kilometara novoizgrađenoga kolosijeka.
Značaj ovog projekta je velik jer se nalazi na hrvatskome dijelu Mediteranskoga koridora, odnosno koridora RH2 koji povezuje luku Rijeka, preko Zagreba s Mađarskom. U promet će biti pušteni i važni željeznički objekti poput dvaju impresivnih vijadukata, ukupne duljine veće od kilometra, dvaju tunela te novoizgrađenoga kolodvora Lepavina. Projekt je vrijedan oko 350 milijuna eura, a sufinanciran je sredstvima EU-a (Instrument za povezivanje Europe - CEF).
Obilazak počinje u 12.30 sati kod vijadukta Carevdar, između Koprivnice i Križevaca (https://maps.app.goo.gl/M54JrsW4qvGVRkRY9), gdje će izjave dati potpredsjednik Vlade i ministar Butković, predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Ivan Kršić te predstavnici izvođača radova i jedinica lokalne i regionalne samouprave.
Obilazak završava u kolodvoru Lepavina (https://maps.app.goo.gl/j2R4uN5R5ziuzevT6) koji je udaljen nekoliko minuta vožnje.
HŽ Infrastruktura u promet pušta novih 15 kilometara kolosijeka. Dionica je ukupno duga 42,6 kilometara, a do sada je u promet pušteno 20 kilometara novoizgrađenoga kolosijeka.
Značaj ovog projekta je velik jer se nalazi na hrvatskome dijelu Mediteranskoga koridora, odnosno koridora RH2 koji povezuje luku Rijeka, preko Zagreba s Mađarskom. U promet će biti pušteni i važni željeznički objekti poput dvaju impresivnih vijadukata, ukupne duljine veće od kilometra, dvaju tunela te novoizgrađenoga kolodvora Lepavina. Projekt je vrijedan oko 350 milijuna eura, a sufinanciran je sredstvima EU-a (Instrument za povezivanje Europe - CEF).