Plaćanje unaprijed

Tipski upit: "Kako mogu unaprijed platiti naknade za brodicu?"

Naknade za sigurnost plovidbe i zaštitu mora od onečišćenja te naknade za upotrebu pomorskog dobra se ne mogu platiti unaprijed. Molimo Vas da samoinicijativno ne plaćate naknade po istim ili sličnim podacima sa uplatnica od prethodnih godina jer se svake godine podaci za plaćanje mijenjaju i zato takva uplata neće biti pravilno evidentirana.

Ako unaprijed znate da dulji period nećete biti na adresi na kojoj se dostavljaju godišnji obračuni naknada, molimo da nadležnoj lučkoj kapetaniji ili ispostavi u kojoj je brodica upisana podnesete zahtjev za upis opunomoćnika za primanje pismena.

Nakon toga računi i ostala pismena povezana sa brodicom slati će se na adresu upisanog opunomoćnika za primanje pismena koji Vas je o pristiglim računima dužan pravodobno obavijestiti.

Osim na adresu, godišnji obračuni naknada dostavljaju se i u osobni korisnički pretinac putem aplikacije e-Građani. Svakako savjetujemo korištenje aplikacije e-Građani.
 
Tipski zahtjev: "Molim da mi ubuduće godišnje obračune naknada dostavljate na moj mail; ivo.ivic@gmail.com.”

Informatički sustav izrade i slanja računa ne podržava upis e-maila na koji će se slati računi, tako da se ne može udovoljiti takvim zahtjevima. Molimo Vas da podnesete zahtjev za upis opunomoćnika za primanje pismena ili da koristite aplikaciju e-Građani.
 
Sukladno važećim propisima, obveznici plaćanja godišnjih naknada su dužni prijaviti nezaprimanje obračuna naknada do dana 31.01. za prethodnu godinu. Dakle, ako do dana 31.01. niste zaprimili račune za naknade za prethodnu godinu obvezni ste to prijaviti na mail adresu: prigovor@pomorstvo.hr nakon čega će vam biti dostavljeni računi.