Kronologija izgradnje

Kronologija izgradnje autocesta u nadležnosti Hrvatskih autocesta d.o.o. od 2001. godine:

2001. godine  dionica Bregana- Jankomir  13,7 km na autocesti A3

2002. godine  dionica Velika Kopanica-Županja 25, 9 km na autocesti A3

2003. godine dionica Bosiljevo – tunel Mala Kapela 36 km i Gornja Ploča – Zadar II 61 km

2003. godine dionica Breznički Hum - Novi Marof - Varaždin 24,4 km na autocesti A4 
 
2004. godine na autocesti Bosiljevo - Split završena je planirana izgradnja i puštene su u promet tri dionice: Tunel Mala Kapela-Gornja Ploča, Zadar 2-Pirovac, Vrpolje-Dugopolje (ukupno 177 km). Na autocesti Rupa-Rijeka-Žuta Lokva puštena je u promet dionica od 3,71 km od Jušića do Rupe.

2005. godine Hrvatske autoceste d.o.o. pustile su u promet  57,3 km  autocesta od toga 46,6 km na autocesti Zagreb – Split te 10,7 km na autocesti Rupa – Rijeka.

2006. godine Hrvatske autoceste pustile su u promet dionicu Županja – Lipovac u dužini 29 km.

2007. godine Hrvatske autoceste  pustile su u promet:
- dionica Dugopolje – Šestanovac, dužine 37 km, na autocesti A1 Zagreb – Split – Dubrovnik
- dionica Đakovo – Sredanci, dužine 22 km, na autocesti A5 Beli Manastir – Svilaj na V. C. koridoru
- čvor Kosnica na autocesti A3 Bregana – Zagreb - Lipovac
- čvor Križ na autocesti A3 Bregana – Zagreb - Lipovac
- čvor Velika Gorica jug sa dijelom obilaznice Velike Gorice i putnim prijelazom Kolareva na autocesti A11 Zagreb – Sisak
 
2008. godine Hrvatske autoceste  pustile su u promet:
- dionica Šestanovac– Ravča, dužine 40 km
- most na Muri i 1,4 km autoceste na pravcu Zagreb – Goričan, spoj na  granicu sa Republikom  Mađarskom,

2009. godine Hrvatske autoceste  pustile su u promet:
- dionica Osijek – Đakovo, dužine 33 km, na autocesti A5 Beli Manastir – Svilaj, vrijednost investicije 2.110 milijuna kuna
- dionica Velika Gorica-Buševec,  dužine 9 km, na autocesti A11 Zagreb – Sisak, vrijednost investicije 525 milijuna kuna
- lijeve cijevi naših najduljih tunela Mala Kapela i Sv. Rok uključivo s opremom: ukupne duljine 11,6 kn, vrijednost investicije oko 800 milijuna kuna

2011. godine Hrvatske autoceste  pustile su u promet:
- dionicu Ravča-Vrgorac, dužine 10 km na autocesti A1 Zagreb – Split – Dubrovnik

2013. godine Hrvatske autoceste  pustile su u promet:
- dionicu Vrgorac-čvor Ploče-Karamatići dužine 16,1 km na autocesti A1 Zagreb – Split – Dubrovnik
- dionicu od Čvora Ploče do granice BiH dužine 7,5 km na autocesti A10 Granica Bosna i Hercegovina - interregionalni čvor Metković
 - tunel Sveti Ilija na spojnoj cesti Zagvozd - Baška Voda, dužine 4,2 km

2015. godine Hrvatske autoceste  pustile su u promet:
- dionica Sredanci - granica BiH, dužine 3,2 km na autocesti A5 Beli Manastir - Osijek - Svilaj
- dionica Jakuševec - Velika Gorica dužine 10,9 km i dionica Buševec - Lekenik, dužine 11,2 km na autocesti A11 Zagreb - Sisak