Poziv na dostavu ponude za uslugu izrade projektno - tehničke dokumentacije za održavanje zgrade lučke kapetanije Senj
UVJETI UGOVARANJA:
1. Opis i svrha predmeta nabave: Predmet nabave je usluga izrade projektno - tehničke dokumentacije održavanja zgrade lučke kapetanije Senj, u dvije faze:
1. faza
Zainteresiranim gospodarskim subjektima će tijekom roka za dostavu ponuda biti omogućen uvid i izmjera mjesta davanja usluge.
Vrsta postupka javne nabave:
Procijenjena vrijednost nabave:
Kriterij za odabir ponude:
Rokovi i dinamika izvršenja usluga:
Rok za izvršenje usluga:
Način određivanja cijene ponude:
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora:
Rok valjanosti ponude:
Rok valjanosti ponude je 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
Rok, način i uvjeti plaćanja:
Rok za dostavu ponude:
NAPOMENA
Prilozi:
1. Opis i svrha predmeta nabave: Predmet nabave je usluga izrade projektno - tehničke dokumentacije održavanja zgrade lučke kapetanije Senj, u dvije faze:
1. faza
- arhitektonska snimka postojećeg stanja zgrade;
- dobivanje akta o uporabi.
2. faza
- dobivanje akta o uporabi.
- izrada idejnog rješenja održavanja zgrade;
- dobivanje suglasnosti za izradu idejnog projekta;
- izrada glavnog arhitektonskog projekta;
- izrada troškovnika građevinskih radova.
- dobivanje suglasnosti za izradu idejnog projekta;
- izrada glavnog arhitektonskog projekta;
- izrada troškovnika građevinskih radova.
Zainteresiranim gospodarskim subjektima će tijekom roka za dostavu ponuda biti omogućen uvid i izmjera mjesta davanja usluge.
Vrsta postupka javne nabave:
Jednostavna nabava u skladu s člankom 12. i 15. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine 120/16).
Procijenjena vrijednost nabave:
22.000 € (bez PDV-a).
Kriterij za odabir ponude:
Najniža cijena.
Rokovi i dinamika izvršenja usluga:
Početak pružanja usluge je odmah po potpisu ugovora o nabavi. Planirano je sklapanje ugovora neposredno nakon predaje ponuda i odabira najpovoljnijeg ponuditelja.
Rok za izvršenje usluga:
Pružanje tražene usluge podijeljeno je kroz dvije aktivnosti a rokovi za izvršenje svake aktivnosti definirani su u priloženom Predmetu nabave (prilog 3.).
Način određivanja cijene ponude:
U cijenu ponude moraju biti uračunati svi troškovi i popusti koje iziskuje pružanje usluge koja je predmet nabave. Ponuditelj upisuje cijenu u € (Eur-ima) u priloženi Troškovnik (prilog 2.). Cijena ponude je nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora o nabavi.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora:
Odabrani ponuditelj čija ponuda bude odabrana i s koji će biti sklopljen ugovor, obvezan je u roku 10 (deset) kalendarskih dana od dana potpisa ugovora predati naručitelju jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u obliku zadužnice potvrđene od strane javnog bilježnika, popunjenu sukladno Pravilniku o obliku i sadržaju zadužnice (Narodne novine, 115/12), u visini od 10% (deset posto) od ukupne vrijednosti sklopljenog ugovora (bez PDV-a), bez uvećanja, sa zakonskim zateznim kamatama po stopi određenoj sukladno članku 12.a Zakona o financijskom poslovanju i pred stečajnoj nagodbi. Rok valjanosti jamstva mora biti 30 dana od isteka valjanosti ugovora.
Rok valjanosti ponude:
Rok valjanosti ponude je 30 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
Rok, način i uvjeti plaćanja:
30 dana od dana zaprimanja elektroničkog računa.
Rok za dostavu ponude:
- 16. listopad 2023. godine do 12:00 sati dostavom na elektroničku adresu Naručitelja ksenija.kovacic@pomorstvo.hr;
- ponuditelj čija ponuda bude odabrana bit će obaviješten elektroničkim putem.
NAPOMENA
Sve ponude koje se dostave nakon isteka navedenog roka obilježit će se kao zakašnjele ponude i neće se razmatrati.
Prilozi:
1. Prilog I - Ponudbeni list (.docx);