Poziv na dostavu ponude za radove uređenja ispostave Lučke kapetanije Zadar / Lučka ispostava Biograd na moru
Opis i količina predmeta nabave detaljno su definirani u troškovnicima – prilozi I i II.
Mjesto izvođenja radova:
Lučka ispostava Biograd na moru, Obala kralja Petra Krešimira IV. br. 30, 23210 Biograd na moru.
Rok izvođenja radova:
20. prosinca 2023. godine.
NAPOMENA
Ponuda sa popunjenim troškovnikom i ponudbenim listom mora biti dostavljena Naručitelju najkasnije do 13. listopada 2023. godine, do 12.00 sati.
Ponudu za predmet nabave iskazanu u EUR-ima u papirnatom pisanom obliku, u zatvorenoj omotnici sa istaknutim nazivom i adresom Naručitelja te nazivom i adresom Ponuditelja molimo uputite poštom na adresu:
Kontakt osoba:
kap Alen Rukavina, lučki kapetan,
tel: 023 854 882
gsm: 099 2492 981
Ponuda treba sadržavati:
Rok, način i uvjeti plaćanja:
Način plaćanja:
Sa izabranim ponuditeljem sklopiti će se Ugovor te će isti biti obvezan dostaviti slijedeće garancije:
Opcija ponude:
PRILOZI:
Mjesto izvođenja radova:
Lučka ispostava Biograd na moru, Obala kralja Petra Krešimira IV. br. 30, 23210 Biograd na moru.
Rok izvođenja radova:
20. prosinca 2023. godine.
NAPOMENA
Ponuda sa popunjenim troškovnikom i ponudbenim listom mora biti dostavljena Naručitelju najkasnije do 13. listopada 2023. godine, do 12.00 sati.
Ponudu za predmet nabave iskazanu u EUR-ima u papirnatom pisanom obliku, u zatvorenoj omotnici sa istaknutim nazivom i adresom Naručitelja te nazivom i adresom Ponuditelja molimo uputite poštom na adresu:
REPUBLIKA HRVATSKA
MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE
Uprava sigurnosti plovidbe, Prisavlje 14
10 000 Zagreb
MINISTARSTVO MORA, PROMETA I INFRASTRUKTURE
Uprava sigurnosti plovidbe, Prisavlje 14
10 000 Zagreb
Ponuda za uređenje ispostave Lučke kapetanije Zadar u Biogradu na moru
››NE OTVARAJ‹‹
››NE OTVARAJ‹‹
Kontakt osoba:
kap Alen Rukavina, lučki kapetan,
tel: 023 854 882
gsm: 099 2492 981
Ponuda treba sadržavati:
1. naziv i sjedište ponuditelja,
2. OIB, MB,
3. broj računa,
4. adresu za dostavu pošte,
5. adresu e-pošte,
6. kontakt osobu, broj telefona i broj faksa,
7. cijenu ponude u EUR bez PDV-a, PDV i cijenu ponude u EUR s PDV-om,
8. naznaku predmeta nabave, roka i mjesta izvođenja radova,
9. opciju ponude.
2. OIB, MB,
3. broj računa,
4. adresu za dostavu pošte,
5. adresu e-pošte,
6. kontakt osobu, broj telefona i broj faksa,
7. cijenu ponude u EUR bez PDV-a, PDV i cijenu ponude u EUR s PDV-om,
8. naznaku predmeta nabave, roka i mjesta izvođenja radova,
9. opciju ponude.
Rok, način i uvjeti plaćanja:
Naručitelj će predmet nabave platiti na temelju ispostavljenog računa, ovjerenog od strane Naručitelja, a prema cijenama iz ponude u roku od 30 dana od dana zaprimanja računa.
Način plaćanja:
Doznakom na žiro račun Ponuditelja.
Sa izabranim ponuditeljem sklopiti će se Ugovor te će isti biti obvezan dostaviti slijedeće garancije:
1. Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora – najkasnije u roku od 10 (deset) kalendarskih dana od dana potpisa Ugovora;
2. Jamstvo za pokriće osiguranja odgovornosti iz djelatnosti – najkasnije u roku od 10 (deset) kalendarskih dana od dana potpisa Ugovora;
3. Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku – najkasnije u roku 10 (deset) kalendarskih dana od dana potpisivanja primopredajnog zapisnika.
2. Jamstvo za pokriće osiguranja odgovornosti iz djelatnosti – najkasnije u roku od 10 (deset) kalendarskih dana od dana potpisa Ugovora;
3. Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku – najkasnije u roku 10 (deset) kalendarskih dana od dana potpisivanja primopredajnog zapisnika.
Opcija ponude:
30 dana.
PRILOZI: