- Objavljeno: 06.10.2014.
Zamjenik ministra Zdenko Antešić na promotivnom letu hidroaviona linije Zagreb-Rab tvrtke Europski obalni avioprijevoznik (ECA)
Zamjenik ministra Zdenko Antešić sudjelovao je danas na promotivnom letu hidroaviona tvrtke Europski obalni prijevoznik (ECA) na relaciji Zagreb-Rab.
Prije samoga leta, u VIP salonu Međunarodne Zračne luke Zagreb zamjenik ministra Zdenko Antešić istaknuo je kvalitetu investicije koja je podjednako na korist turistima i domaćim ljudima, te da nije sreo upornijeg poduzetnika od gospodina Klaus-Dietera jer je gotovo 14 godina trajala njegova 'borba' za taj posao u Hrvatskoj.
„On nije odustajao i sad imamo zračno povezivanje s otocima, čime bi se postupno mogao zamijeniti i prijevoz do otoka katamaranima koji su dosta skupi i putnicima i za održavanje.“
Prije samoga leta, u VIP salonu Međunarodne Zračne luke Zagreb zamjenik ministra Zdenko Antešić istaknuo je kvalitetu investicije koja je podjednako na korist turistima i domaćim ljudima, te da nije sreo upornijeg poduzetnika od gospodina Klaus-Dietera jer je gotovo 14 godina trajala njegova 'borba' za taj posao u Hrvatskoj.
„On nije odustajao i sad imamo zračno povezivanje s otocima, čime bi se postupno mogao zamijeniti i prijevoz do otoka katamaranima koji su dosta skupi i putnicima i za održavanje.“
Prigodom svečanosti, prisutnima se obratio vlasnik i direktor tvrtke Martin Klaus-Dieter koji je izrazio zadovoljstvo uspostavljanjem ove linije koja je dio dugog putovanja njegove tvrtke u Hrvatskoj već 14 godina te rekao: „Cilj nam je povezati veće gradove s otocima, ubrzano planiramo realizirati letove iz Zagreba na Mali Lošinj i uspostaviti prvu međunarodnu liniju prema Italiji. Trenutno je zaposleno 15 a u budućnosti se planira zapošljavanje 200 novih radnika. Do 2017. godine planiramo uvesti nove četiri linije uz nabavku novih zrakoplova do Visa i Hvara. Do sada smo u Hrvatsku uložili oko 15 milijuna eura, a planiramo uložiti još 20 milijuna eura. Volio bi, da letovi za Mali Lošinj, Cres, Krk i Rijeku krenu do kraja ove godine, zanimanja za to ima dosta, ali će rokovi ovisiti i o raspisivanju natječaja za koncesije za aerodrome na vodi koji se, koliko zna, pripremaju.“ Pritom je istaknuo da su za realizaciju ove investicije podjednako zaslužni Međunarodna zračna luka Zagreb te resorno Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture, svatko sa svoje strane.
Posebno se zahvalio djelatnicima Ministarstva, zahvaljujući čijem se angažmanu projekt povezivanja otoka s kopnom hidroavionima konačno ostvario.
Bruno Mazurkiewicz, predsjednik Uprave Međunarodne zračne luke Zagreb tom prigodom je izrazio zadovoljstvo avionom De Havilland Twin Otter koji može sletjeti i na more i kopno.
Komercijalni letovi prema novim destinacijama u European Coastal Airlines mreži kreću od srijede 8. listopada 2014., iz Raba će se letjeti u 12.15 sati prema Zagrebu (put traje 37 minuta) i u 15 sati prema Splitu (put traje 45 minuta).
Linije su: 9.00 Split-Jelsa, 9.50 Jelsa-Split, 10.45 Split-Rab, 12.15 Rab-Zagreb, 13.50 Zagreb-Rab, 15.00 Rab-Split, 16.45 Split-Jelsa i 17.30 Jelsa-Split.
Na novouspostavljenoj liniji Rab - Zagreb - Rab – Split letjeti će zrakoplov proizvođača DeHavilland Canada, oznake DHC-6-300, Twin Otter. Riječ je o zrakoplovu metalne konstrukcije sa dva motora tipa Pratt&Whitney PT6-27, snage 620ks, raspona krila 19.8m, dužine 15.7m, visine 6.4m, brzine krstarenja 250kmh, a koji može letjeti na dozvoljenoj visini leta do 4000m.
Video snimku slijetanja hidroaviona u zračnu luku Zagreb možete pogledati ovdje.
Bruno Mazurkiewicz, predsjednik Uprave Međunarodne zračne luke Zagreb tom prigodom je izrazio zadovoljstvo avionom De Havilland Twin Otter koji može sletjeti i na more i kopno.
Komercijalni letovi prema novim destinacijama u European Coastal Airlines mreži kreću od srijede 8. listopada 2014., iz Raba će se letjeti u 12.15 sati prema Zagrebu (put traje 37 minuta) i u 15 sati prema Splitu (put traje 45 minuta).
Linije su: 9.00 Split-Jelsa, 9.50 Jelsa-Split, 10.45 Split-Rab, 12.15 Rab-Zagreb, 13.50 Zagreb-Rab, 15.00 Rab-Split, 16.45 Split-Jelsa i 17.30 Jelsa-Split.
Na novouspostavljenoj liniji Rab - Zagreb - Rab – Split letjeti će zrakoplov proizvođača DeHavilland Canada, oznake DHC-6-300, Twin Otter. Riječ je o zrakoplovu metalne konstrukcije sa dva motora tipa Pratt&Whitney PT6-27, snage 620ks, raspona krila 19.8m, dužine 15.7m, visine 6.4m, brzine krstarenja 250kmh, a koji može letjeti na dozvoljenoj visini leta do 4000m.
Video snimku slijetanja hidroaviona u zračnu luku Zagreb možete pogledati ovdje.