- Objavljeno: 20.02.2015.
U riječku luku uplovio najveći kontejnerski brod u njezinoj povijesti
Na kontejnerski terminal Brajdica danas je u 10 sati pristao najveći kontejnerski brod koji je ikad uplovio u riječku luku.
Radi se o brodu Gerda Maersk dugom 367 metara i kapaciteta 10.150 TEU, čije je uplovljavanje ugovoreno u okviru novog servisa alijanse brodara 2M koji čine tvrtke Maersk i MSC (Mediterranean Shipping Company), koji su prošle godine zaključili Ugovor (Vessel Sharing Agreement) pod nazivom 2M East-West Network na rok od 10 godina, povezujući tržišta Azije/Europe i SAD.
Tom prigodom ravnatelj Lučke uprave Rijeka Vlado Mezak izjavio je: „Investicijama Lučke uprave Rijeka u razvojne projekte ostvarilo proširivanje kapaciteta na kontejnerskom terminalu Brajdica za prihvat najvećih brodova, te je konačno omogućeno poslovanje s najvećim svjetskim brodarskim linijama i pripadajućim brodovima G-klase. Svakako treba reći da prihvat kontejnerskih brodova ovakvih kapaciteta, u riječkoj luci prije samo dvije godine ne bi bio moguć.“
Gradonačelnik grada Rijeke Vojko Obersnel istaknuo je da uspostava novih direktnih servisa prema Dalekom istoku, ali i prema Turskoj, značajni su koraci u daljnjem razvoju našeg grada. Ovim projektima Rijeka se dodatno pozicionira na globalnom tržištu gdje po svim svojim karakteristikama i prednostima, i pripada. - rekao je gradonačelnik Obersnel.
Izvršni direktor tvrtke Jadranska vrata Alessandro Becce, koja je ujedno i koncesionar kontejnerskog terminala Brajdica, izrazio je ponos što danas ima čast dočekati najveći brod u povijesti ne samo AGCT-a (Jadranska vrata) već i cijele riječke luke. Ovaj će događaj svakako ostati posebno obilježen u razvoju ne samo Rijeke kao luke, već i cjelokupnog riječkog prometnog pravca.
Rotacija broda je Shanghai → Yantian → Chiwan → Hong Kong → Shanghai → Busan → Port Said → Kopar → Trieste → Rijeka → Port Said → Tanjung Pelepas → Vung Tao → Ningbo → Shanghai.
Oba brodara su za ovaj projekt ukupno angažirali 193 broda na 22 brodske linije s ticanjem 77 svjetskih luka, ukupnog kapaciteta preko 2, 4 miliona TEU jedinica. Operacionalizacija ovog Ugovora započela je početkom ove godine.
Radi se o brodu Gerda Maersk dugom 367 metara i kapaciteta 10.150 TEU, čije je uplovljavanje ugovoreno u okviru novog servisa alijanse brodara 2M koji čine tvrtke Maersk i MSC (Mediterranean Shipping Company), koji su prošle godine zaključili Ugovor (Vessel Sharing Agreement) pod nazivom 2M East-West Network na rok od 10 godina, povezujući tržišta Azije/Europe i SAD.
Tom prigodom ravnatelj Lučke uprave Rijeka Vlado Mezak izjavio je: „Investicijama Lučke uprave Rijeka u razvojne projekte ostvarilo proširivanje kapaciteta na kontejnerskom terminalu Brajdica za prihvat najvećih brodova, te je konačno omogućeno poslovanje s najvećim svjetskim brodarskim linijama i pripadajućim brodovima G-klase. Svakako treba reći da prihvat kontejnerskih brodova ovakvih kapaciteta, u riječkoj luci prije samo dvije godine ne bi bio moguć.“
Gradonačelnik grada Rijeke Vojko Obersnel istaknuo je da uspostava novih direktnih servisa prema Dalekom istoku, ali i prema Turskoj, značajni su koraci u daljnjem razvoju našeg grada. Ovim projektima Rijeka se dodatno pozicionira na globalnom tržištu gdje po svim svojim karakteristikama i prednostima, i pripada. - rekao je gradonačelnik Obersnel.
Izvršni direktor tvrtke Jadranska vrata Alessandro Becce, koja je ujedno i koncesionar kontejnerskog terminala Brajdica, izrazio je ponos što danas ima čast dočekati najveći brod u povijesti ne samo AGCT-a (Jadranska vrata) već i cijele riječke luke. Ovaj će događaj svakako ostati posebno obilježen u razvoju ne samo Rijeke kao luke, već i cjelokupnog riječkog prometnog pravca.
Rotacija broda je Shanghai → Yantian → Chiwan → Hong Kong → Shanghai → Busan → Port Said → Kopar → Trieste → Rijeka → Port Said → Tanjung Pelepas → Vung Tao → Ningbo → Shanghai.
Oba brodara su za ovaj projekt ukupno angažirali 193 broda na 22 brodske linije s ticanjem 77 svjetskih luka, ukupnog kapaciteta preko 2, 4 miliona TEU jedinica. Operacionalizacija ovog Ugovora započela je početkom ove godine.