Tunel Mala Kapela i šibenska trasa u prometu prije kraja lipnja

Slika /arhiva/050603O-AC1w.jpg

Tunel Mala Kapela zajedno s posljednjom dionicom autoceste od Pirovca do Vrpolja bit će u prometu prije ugovorenog roka od 30. lipnja i to u zadnjem tjednu lipnja ove godine, najavio je ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta nakon prolaska najdužim hrvatskim tunelom u dužini od 5.762 metra zajedno s ministricom zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva Marinom Matulović-Dropulić te u pratnji državnog tajnika za razvitak Zdravka Livakovića, pomoćnika ministra za cestovni promet Igora Malýa i predsjednika Uprave Hrvatskih autocesta  Maria Crnjaka.

Prije obilaska ministar Kalmeta susreo se i s bivšim radnicima talijanske tvrtke Coopconstruttori koja je probijala tunel i koja je ostala dužna više plaća radnicima i kooperantima u Hrvatskoj. Ministar je novinare izvijestio o dogovoru prema kojem će se ti radnici uključiti u hrvatske građevne tvrtke koje trebaju radnike, a dio njih radit će i na održavanju Male Kapele. Bivši radnici Coopconstruttoria zamolili su ministra Kalmetu da im ugovori susret s talijanskim veleposlanikom u Hrvatskoj, što im je on obećao učiniti.

Državni tajnik Livaković, ministrica Matulović-Dropulić. ministar Kalmeta i pomoćnik ministra Malý na sjevernom portalu tunela Mala Kapela 

Svi radovi na najdužem tunelu u Hrvatskoj u vrijednosti 80 milijuna EUR-a bit će završeni do 15. lipnja nakon čega slijedi tehnički pregled, a tri dionice od Pirovca do Vrpolja već su gotovo u cijelosti asfaltirane. Iako su probijene dvije cijevi, kroz tunel Malu Kapelu prometovat će se dvosmjerno samo kroz desnu, zapadnu cijev, a lijeva će služiti u slučaju nezgode u tunelu. U špicama će vjerojatno biti gužve pred tunelom, no lijeva cijev bit će u prometu kad promet vozila naraste na takvu razinu da to bude isplativo, napomenuo je Kalmeta.

Sastanak ministra Kalmete s bivšim radnicima talijanske tvrtke Copconstrutori

Nakon obilaska Male Kapele ministar je sa suradnicima obišao i tri preostale dionice Pirovac-Vrpolje u dužini od 33 kilometara te se zaustavio na pratećem uslužnom objektu Krka kod Skradina, gdje se otvara jedan od najljepših vidikovaca na autocesti i gdje je planirana svečanost otvaranja. 

Također, preko čvora Šibenik i nadvožnjaka Dubrave ministar je obišao i tunel Dubočicu te spojnu cestu do čvora na Jadranskoj magistrali kod Ražina. 

Most na Krki kod Skradina



Vijesti iz medija