Probijena sva četiri tunela na južnom kolniku riječke obilaznice

Slika /arhiva/trsattunel(11).jpg

Posljednji od četiri tunela na gradilištu južnog kolnika riječke obilaznice, tunel Trsat, dugačak 858 metara, probijen je danas poslije podne, sedam dana prije roka, a očekuje da će svi radovi na dogradnji južnog kolnika biti završeni do kraja lipnja sljedeće godine.

Član uprave Autoceste Rijeka - Zagreb d.d. Miro Škrgatić kazao je da je za proboj tunela Trsat bilo potrebno 270 miniranja te da se pri tome koristila metoda "cijevnog kišobrana", koja se primjenjuje u izrazito teškim uvjetima.

Istaknuo je da je jedan od najzahtjevnijih objekata na južnom kolniku most Rječina, koji se gradi u gotovo alpinističkim uvjetima i iznad vodozaštitićenog područja, te da bi dio obilaznice od čvora Diračje do čvora Škurinje mogao biti u prometu do kraja svibnja.

Tunel Škurinje I (412 metara) probijen je u rujnu, a tunel Katarina (190 metara) i Škurinje II (572 metra) u studenom ove godine, prije planiranih rokova.

Ukupna duljina južnog kolnika riječke obilaznice je 8856 metara, a uključujući priključne ceste 9600 metara.

Vrijednost radova je 627,9 milijuna kuna, rok završetka radova je lipanj 2009., a izvođač je Poslovna udruga, koju čine Hidroelektra Niskogradnja, kao vodeći partner, te Viadukt, Konstruktor Inženjering i Strabag.

Radovi na izgradnji južnog kolnika riječke obilaznice obuhvaćaju dogradnju glavne trase s priključcima južnog kolnika na izgrađene dionice u čvorištima Diračje i Orehovica, dogradnju čvorišta Diračje i Orehovica, izgradnju čvorišta Rujevica, odvodnju s trase i čvorišta, radove na kabelskoj kanalizaciji i barijerama za zaštitu od buke.

Na trasi će biti oko 30 posto objekata - četiri tunela, most Rječina, vijadukti Katarina i Mihačeva Draga, podvožnjak Škurinje, nadvožnjak Kozala i nadvožnjak u čvoru Rujevica.

Autocesta Rijeka - Zagreb preuzela je u kolovozu 2007. koncesiju riječke obilaznice, a time i obvezu izgradnje njenog južnog kolnika.


(Hina)



Vijesti iz medija