- Objavljeno: 24.05.2012.
Povjerenik EK Johannes Hahn u obilasku radova na projektu Sustava signalno-sigurnosnih uređaja na Zagreb Glavnom kolodvoru
Povjerenik EK za regionalni razvoj Johannes Hahn danas je obišao radove na projektu „Sustav signalno-sigurnosnih uređaja na Zagreb Glavnom kolodvoru“.U njegovoj pratnji bili su ministar Siniša Hajdaš Dončić, ministar regionalnog razvoja i EU fondova Branko Grčić, šef delegacije EU u Zagrebu Paul Vandoren, predsjednik Uprave HŽ Holdinga Rene Valčić i predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Darko Peričić.
Nazočni su razgledali vanjske radove na kolodvoru, a obilazak su završili u zgradi postavnice na istočnom krilu kolodvora u kojoj su smješteni novi signalno-sigurnosni uređaji.
Povjerenik EK Johannes Hahn je izrazio zadovoljstvo načinom na koji se implementira sustav koji je dijelom financiran iz fondova EU, te je naglasio kako će Hrvatska imati mogućnost korištenja strukturnih fondova, koji pružaju mogućnost za značajnija ulaganja u infrastrukturu.
Novi uređaji omogućit će bolju protočnost prometa vlakova u cijelom zagrebačkom čvorištu od Borongaja preko Klare do Zapadnog kolodvora, skratit će njihovo vrijeme manevriranja, što će umanjiti utjecaj uskog grla u daljinskom prometu na X. paneuropskom koridoru.
Veliku korist od radova imat će i 50 000 putnika koji svakog dana koriste željeznicu u Zagrebu jer će se skratiti vrijeme putovanja i poboljšati usluga u putničkom prijevozu.
Sustav signalno-sigurnosnih uređaja na Zagreb Glavnom kolodvoru je projekt koji se sufinancira u visini 85 posto bespovratnim sredstvima EU-ova Instrumenta pretpristupne pomoći (IPA), a ukupna vrijednost projekta je 94,5 milijuna kuna.
Nazočni su razgledali vanjske radove na kolodvoru, a obilazak su završili u zgradi postavnice na istočnom krilu kolodvora u kojoj su smješteni novi signalno-sigurnosni uređaji.
Povjerenik EK Johannes Hahn je izrazio zadovoljstvo načinom na koji se implementira sustav koji je dijelom financiran iz fondova EU, te je naglasio kako će Hrvatska imati mogućnost korištenja strukturnih fondova, koji pružaju mogućnost za značajnija ulaganja u infrastrukturu.
Novi uređaji omogućit će bolju protočnost prometa vlakova u cijelom zagrebačkom čvorištu od Borongaja preko Klare do Zapadnog kolodvora, skratit će njihovo vrijeme manevriranja, što će umanjiti utjecaj uskog grla u daljinskom prometu na X. paneuropskom koridoru.
Veliku korist od radova imat će i 50 000 putnika koji svakog dana koriste željeznicu u Zagrebu jer će se skratiti vrijeme putovanja i poboljšati usluga u putničkom prijevozu.
Sustav signalno-sigurnosnih uređaja na Zagreb Glavnom kolodvoru je projekt koji se sufinancira u visini 85 posto bespovratnim sredstvima EU-ova Instrumenta pretpristupne pomoći (IPA), a ukupna vrijednost projekta je 94,5 milijuna kuna.