- Objavljeno: 03.07.2020.
Potpisan ugovor za obnovu Zadarske rive – ulaganja kroz projekt 'Renesansa na hrvatskoj obali' dosegnula su iznos od 1,3 milijarde kuna
Danas je potpisan ugovor za projekt 'Rekonstrukcija Obale Petra Krešimira IV', poznatiji kao projekt obnove Zadarske rive, a ugovor su potpisali državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture, Josip Bilaver i ravnatelj Lučke uprave Zadar, Robert Škifić.
Tom prigodom je državni tajnik Bilaver istaknuo: “U protekle četiri godine smo u prometnom sektoru potpisali ukupno 103 ugovora koji se financiraju europskim sredstvima, ali moram priznati da je meni ovo do sad najdraži ugovor. Zadarska riva je oduvijek bila simbol Zadra i kao takva je zaslužila zasjati u punom sjaju. Ovaj ugovor nije jedini i treba reći kako je Vlada u ovom mandatu u Zadarsku županiju uložila više od tri milijarde kuna.“
Ovaj važan projekt za Grad Zadar, koji će Ministarstvo realizirati u suradnji s Lučkom upravom Zadar, veliki je zahvat koji će Zadarskoj rivi vratiti zasluženi izgled i dugoročno olakšati njeno održavanje. Radovi na projektu obuhvaćaju rekonstrukciju obale od zadarskog mosta do 'Pozdrava suncu' te od 'Pozdrava suncu' do zgrade Sveučilišta. Kao jedna od faza projekta, planira se i produženje gata položenog okomito na liniju obale za cca 14 metara u odnosu na sadašnje stanje. Produženi gat će imati dimenzije kakve je imao kada je bio napravljen prije stotinjak godina i kada je, također, služio kao brodsko pristanište. Sukladno projektnoj dokumentaciji, postojeća obilježja prostora neće se mijenjati te će se uzeti u obzir postojeće stanje vezano za konfiguraciju obale, nagibe i sve korištene materijale.
Ukupna procijenjena vrijednost ovog projekta iznosi 75 milijuna kuna, a prihvatljivi troškovi će se sufinancirati u iznosu od 85% iz europskih sredstava, odnosno iz Operativnog programa 'Konkurentnost i kohezija', dok će preostalih 15% biti financirano iz državnog proračuna.
Danas je svečano obilježena i prva plovidba trajekta prema otoku Ugljanu. Trajekt Ugljan je novi brod u floti Jadrolinije koji će svojim kapacitetom i kvalitetom stanovnicima, kao i turistima otoka Ugljana, omogućiti bržu i sigurniju plovidbu te povezanost s kopnom kakvu otočani trebaju i zaslužuju.
Državni tajnik Bilaver je tom prigodom istaknuo kako je uvođenje novog trajekta za otok Ugljan još jedna važna stvar za povezanost Grada Zadra i njegove okolice te je naveo: „Ovo je jedan od tri nova trajekta u floti Jadrolinije, a prvi smo osigurali za liniju do otoka Ugljana. Ujedno, ovo je pokazatelj kako Ministarstvo, a time i Vlada Republike Hrvatske, kontinuirano brine o otočnom povezivanju, a time i unapređenju kvalitete života na otocima.“
Tijekom proteklog tjedna potpisana su četiri ugovora kojima će se financirati unaprjeđenje infrastrukture u malim lukama koje povezuju otoke. Od budućeg pomorsko-putničkog terminala u luci Šibenik, projekta uređenja luke Omiš, dva ugovora za projekt izgradnje nove luke Korčula – Luka Polačište do danas potpisanog ugovora za obnovu Zadarske rive.
Zbrojimo li sve do sad ugovorene projekte u sklopu projekta 'Renesansa na hrvatskoj obali', kojeg provodi Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, dolazimo do iznosa od gotovo 1,3 milijarde kuna koje se danas ulažu u obnovu i izgradnju malih luka, riva, šetnjica i pristupnih prometnica duž cijele Jadranske obale.
Pisane vijesti
Tom prigodom je državni tajnik Bilaver istaknuo: “U protekle četiri godine smo u prometnom sektoru potpisali ukupno 103 ugovora koji se financiraju europskim sredstvima, ali moram priznati da je meni ovo do sad najdraži ugovor. Zadarska riva je oduvijek bila simbol Zadra i kao takva je zaslužila zasjati u punom sjaju. Ovaj ugovor nije jedini i treba reći kako je Vlada u ovom mandatu u Zadarsku županiju uložila više od tri milijarde kuna.“
Ovaj važan projekt za Grad Zadar, koji će Ministarstvo realizirati u suradnji s Lučkom upravom Zadar, veliki je zahvat koji će Zadarskoj rivi vratiti zasluženi izgled i dugoročno olakšati njeno održavanje. Radovi na projektu obuhvaćaju rekonstrukciju obale od zadarskog mosta do 'Pozdrava suncu' te od 'Pozdrava suncu' do zgrade Sveučilišta. Kao jedna od faza projekta, planira se i produženje gata položenog okomito na liniju obale za cca 14 metara u odnosu na sadašnje stanje. Produženi gat će imati dimenzije kakve je imao kada je bio napravljen prije stotinjak godina i kada je, također, služio kao brodsko pristanište. Sukladno projektnoj dokumentaciji, postojeća obilježja prostora neće se mijenjati te će se uzeti u obzir postojeće stanje vezano za konfiguraciju obale, nagibe i sve korištene materijale.
Ukupna procijenjena vrijednost ovog projekta iznosi 75 milijuna kuna, a prihvatljivi troškovi će se sufinancirati u iznosu od 85% iz europskih sredstava, odnosno iz Operativnog programa 'Konkurentnost i kohezija', dok će preostalih 15% biti financirano iz državnog proračuna.
Danas je svečano obilježena i prva plovidba trajekta prema otoku Ugljanu. Trajekt Ugljan je novi brod u floti Jadrolinije koji će svojim kapacitetom i kvalitetom stanovnicima, kao i turistima otoka Ugljana, omogućiti bržu i sigurniju plovidbu te povezanost s kopnom kakvu otočani trebaju i zaslužuju.
Državni tajnik Bilaver je tom prigodom istaknuo kako je uvođenje novog trajekta za otok Ugljan još jedna važna stvar za povezanost Grada Zadra i njegove okolice te je naveo: „Ovo je jedan od tri nova trajekta u floti Jadrolinije, a prvi smo osigurali za liniju do otoka Ugljana. Ujedno, ovo je pokazatelj kako Ministarstvo, a time i Vlada Republike Hrvatske, kontinuirano brine o otočnom povezivanju, a time i unapređenju kvalitete života na otocima.“
Tijekom proteklog tjedna potpisana su četiri ugovora kojima će se financirati unaprjeđenje infrastrukture u malim lukama koje povezuju otoke. Od budućeg pomorsko-putničkog terminala u luci Šibenik, projekta uređenja luke Omiš, dva ugovora za projekt izgradnje nove luke Korčula – Luka Polačište do danas potpisanog ugovora za obnovu Zadarske rive.
Zbrojimo li sve do sad ugovorene projekte u sklopu projekta 'Renesansa na hrvatskoj obali', kojeg provodi Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, dolazimo do iznosa od gotovo 1,3 milijarde kuna koje se danas ulažu u obnovu i izgradnju malih luka, riva, šetnjica i pristupnih prometnica duž cijele Jadranske obale.