Otklanjaju se nepravilnosti na dijelu državne ceste D29
Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture je na temelju članka 6.,13., i 15. Zakona o inspekciji cestovnog prometa i cesta (NN 77/99) i članka 96. Zakona o općem upravnom postupku (NN 47/09) u predmetu otklanjanja utvrđenih nepravilnosti na klizištu u Lazu Bistričkom, na državnoj cesti D 29, na 33 km dionice 1, donijelo rješenje u kojem se nalaže Hrvatskim cestama da u svrhu sigurnog odvijanja prometa otklone utvrđene nepravilnosti na spomenutoj dionici, gdje se aktiviralo veće klizište.
Inspekcijskim pregledom klizišta, koji je obavljen 21. travnja 2011. godine, u nazočnosti upravljača navedene ceste i policije uočene su određene nepravilnosti, te su 22. travnja 2011. o istom obaviješteni i načelnici u Službi inspekcije cesta pri Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture, koji su 26. travnja 2011. obavili kontrolni pregled predmetnog klizišta.
Obzirom da su utvrđene nepravilnosti, koje ugrožavaju sigurnost prometa, u suprotnosti s odredbama članka 7. Zakona o javnim cestama (NN 180/04) i Pravilnika o održavanju i zaštiti javnih cesta (NN 25/98) donijeta je odluka, kao u dispozitivu rješenja sa primjerenim rokovima za otklanjanje istih radi sigurnosti odvijanja prometa.
U rješenju se nalaže Hrvatskim cestama da odmah izrade prometni projekt vođenja prometa na lokaciji klizišta, ograniče promet autobusa i teretnih vozila preko 7 tona ukupne mase na predmetnoj dionici, poduzmu sve upravne i tehničke mjere kako bi se osiguralo sigurno vođenje obilaznog prometa, radi navedenih ograničenja.
U sklopu izvanrednog održavanja potrebno je poduzeti sve mjere i radnje za izradu projekta sanacije klizišta, te unutar projekta definirati rok sanacije. Rok za izradu projekta je 60 dana.
Također, rješenjem se nalaže kontinuirano praćenje stanja klizišta (od strane stručnih osoba), te poduzimanje svih potrebnih dodatnih mjera ograničenja na lokaciji klizišta.
Radove na sanaciji klizišta potrebno je izvesti u skladu s općim tehničkim uvjetima, te pravilima struke u što je moguće kraćem roku, kako ne bi bila ugrožena sigurnost prometa na javnoj cesti.