- Objavljeno: 17.03.2017.
Ministar Butković i povjerenik Hann na prigodnoj svečanosti polaganja kamena temeljca Mosta na Savi kod Svilaja
Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković i povjerenik Europske komisije za proširenje, Johannes Hann nazočili su danas svečanosti polaganja kamena temeljca na mjestu gradnje mosta preko rijeke Save kod Svilaja.
Podsjetimo, most preko Save kod Svilaja spona je autocesta na Koridoru 5c između BiH i Hrvatske, odnosno dionice autoceste Sredanci - granica BiH, u Republici Hrvatskoj i dionice u Odžak - granica Hrvatske, u Bosni i Hercegovini.
"Interes Hrvatske je da se povezuje s Bosnom i Hercegovinom. Izgradnjom koridora 5c sigurno je da će gospodarski jačati i Hrvatska i BiH. Pored ovoga mosta ovdje planiramo i izgradnju mostova kod Gradiške i Brčkog", kazao je okupljenima hrvatski ministar Oleg Butković.
Prisutnima se obratio i povjerenik EK za proširenje Johannes Hann koji je povodom današnjeg polaganja kamena temeljca rekao: „Most simbolizira vezu između dvije zemlje. Institucije EU s bankama su zajedno uložile preko 90 milijuna eura kako bi se ovaj projekt ostvario, a donijet će značajne koristi za sve građane. U pitanju je jedna sunčana budućnost u Europskoj uniji", istaknuo je.
"Bez podrške povjerenika Hahna, ovaj projekt ovdje bio bi samo mrtvo slovo na papiru“, kazao je Ismir Jusko, bosansko-hercegovački ministar prometa i komunikacija i dodao kako je most na Savi kod Svilaja dio rješenja, a ne problema.
Dodajmo ovome kako je izvođač radova na mostu poslovna udruga koju čine zagrebački Viadukt i širokobriješki Hering, dok je planirani rok završetka svih radova na objektu dvije godine.
Financiranje bosansko - hercegovačkog dijela Projekta osigurano je u okviru zajma iz fondova EU te iz proračunskih sredstava (BiH), dok se hrvatski dio mosta financira putem CEF fonda u omjeru 58%, te kreditom Europske investicijske banke u omjeru od 42%.
Istaknimo i to kako će završetkom izgradnje mosta kod Svilaja u prometu biti ukupno 59 kilometara autoceste A5 Beli Manastir - Osijek - Svilaj, u punom profilu, uključujući i budući granični prijelaz.
Podsjetimo, most preko Save kod Svilaja spona je autocesta na Koridoru 5c između BiH i Hrvatske, odnosno dionice autoceste Sredanci - granica BiH, u Republici Hrvatskoj i dionice u Odžak - granica Hrvatske, u Bosni i Hercegovini.
"Interes Hrvatske je da se povezuje s Bosnom i Hercegovinom. Izgradnjom koridora 5c sigurno je da će gospodarski jačati i Hrvatska i BiH. Pored ovoga mosta ovdje planiramo i izgradnju mostova kod Gradiške i Brčkog", kazao je okupljenima hrvatski ministar Oleg Butković.
Prisutnima se obratio i povjerenik EK za proširenje Johannes Hann koji je povodom današnjeg polaganja kamena temeljca rekao: „Most simbolizira vezu između dvije zemlje. Institucije EU s bankama su zajedno uložile preko 90 milijuna eura kako bi se ovaj projekt ostvario, a donijet će značajne koristi za sve građane. U pitanju je jedna sunčana budućnost u Europskoj uniji", istaknuo je.
"Bez podrške povjerenika Hahna, ovaj projekt ovdje bio bi samo mrtvo slovo na papiru“, kazao je Ismir Jusko, bosansko-hercegovački ministar prometa i komunikacija i dodao kako je most na Savi kod Svilaja dio rješenja, a ne problema.
Dodajmo ovome kako je izvođač radova na mostu poslovna udruga koju čine zagrebački Viadukt i širokobriješki Hering, dok je planirani rok završetka svih radova na objektu dvije godine.
Financiranje bosansko - hercegovačkog dijela Projekta osigurano je u okviru zajma iz fondova EU te iz proračunskih sredstava (BiH), dok se hrvatski dio mosta financira putem CEF fonda u omjeru 58%, te kreditom Europske investicijske banke u omjeru od 42%.
Istaknimo i to kako će završetkom izgradnje mosta kod Svilaja u prometu biti ukupno 59 kilometara autoceste A5 Beli Manastir - Osijek - Svilaj, u punom profilu, uključujući i budući granični prijelaz.