- Objavljeno: 09.10.2019.
Kreće izgradnja pristupnih cesta Pelješkome mostu – danas potpisani ugovori vrijedni gotovo milijardu kuna
U nazočnosti predsjednika Vlade Andreja Plenkovića danas su u Banskim dvorima potpisani ugovori za izgradnju pristupnih cesta mostu Pelješac i izgradnju stonske obilaznice. Ugovor o izgradnji pristupnih cesta mostu Pelješac / izgradnja dionice: Duboka – Sparagovići/Zaradeže potpisali su Josip Škorić, predsjednik Uprave Hrvatskih cesta i Veljko Nižetić, direktor Strabaga, a Ugovor o izgradnji stonske obilaznice (dc414), poddionice: Sparagovići/Zaradeže – Prapratno i Prapratno – Doli Josip Škorić potpisao je s generalnim direktorom Avax SA Christos Ioannou.
Premijer Plenković čestitao je svima uz želju da se što prije realizira cijeli projekt. Pojasnivši da dionicu od Duboke do Zaradeža gradi Strabag, a dionicu od Zaradeža do čvora Doli gradi tvrtka Avax, poručio je da je zadaća Hrvatskih cesta osigurati da se rokovi poštuju i da se dionice završe u roku od 33, odnosno 28 mjeseci, kako je i predviđeno ugovorom.
Govoreći o projektu izgradnje Pelješkoga mosta, predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić kazao je da se radi o jednom od najvažnijih strukturnih projekata generacije uopće, a u kontekstu cestovnog povezivanja juga Dalmacije svakako se, dodao je, radi o najvažnijem projektu generacije. Danas potpisani ugovori vrijedni su gotovo 990 milijuna kuna.
Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković poručio je da današnje potpisivanje ugovora označava još jedan korak u realizaciji jednog od najvažnijih infrastrukturnih projekata u Hrvatskoj – Pelješkoga mosta. Dodao je da danas potpisani ugovori znače uspješan nastavak i jamstvo završetka cjelokupnog projekta cestovne povezanosti s južnom Dalmacijom.
Naglasio je da radovi na Pelješkome mostu dobro napreduju, a sada kreće i dugo očekivana izgradnja pristupnih cesta. Pojasnio da se radi o ukupno 30 kilometara pristupnih cesta, s kopnene i Pelješke strane mosta, od Duboke do Sparagovića i Zaradeža sve do obilaznice Stona, pa od Zaradeža do Prapratnog i od Prapratnog do mjesta Doli.
„To je jedna od najzahtjevnijih dionica koja će imati dva tunela, vijadukt i most“, dodao je ministar Butković i poručio kako je ovaj projekt jako važan svima, a posebno stanovnicima Dubrovačko-neretvanske županije koji godinama čekaju na povezanost Dubrovnika i Pelješca s ostatkom Hrvatske.
Zahvalio je svima koji su sudjelovali u realizaciji ovoga projekta, a posebno predsjedniku Vlade Andreju Plenkoviću koji je u svim fazama davao veliku podršku projektu te Ministarstvu regionalnoga razvoja i fondova Europske unije, Hrvatskim cestama i Europskoj komisiji koja je dala značajan financijski doprinos, s obzirom da se 85 posto projekta sufinancira europskim sredstvima.
PRILOG
Najave
Premijer Plenković čestitao je svima uz želju da se što prije realizira cijeli projekt. Pojasnivši da dionicu od Duboke do Zaradeža gradi Strabag, a dionicu od Zaradeža do čvora Doli gradi tvrtka Avax, poručio je da je zadaća Hrvatskih cesta osigurati da se rokovi poštuju i da se dionice završe u roku od 33, odnosno 28 mjeseci, kako je i predviđeno ugovorom.
Govoreći o projektu izgradnje Pelješkoga mosta, predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić kazao je da se radi o jednom od najvažnijih strukturnih projekata generacije uopće, a u kontekstu cestovnog povezivanja juga Dalmacije svakako se, dodao je, radi o najvažnijem projektu generacije. Danas potpisani ugovori vrijedni su gotovo 990 milijuna kuna.
Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković poručio je da današnje potpisivanje ugovora označava još jedan korak u realizaciji jednog od najvažnijih infrastrukturnih projekata u Hrvatskoj – Pelješkoga mosta. Dodao je da danas potpisani ugovori znače uspješan nastavak i jamstvo završetka cjelokupnog projekta cestovne povezanosti s južnom Dalmacijom.
Naglasio je da radovi na Pelješkome mostu dobro napreduju, a sada kreće i dugo očekivana izgradnja pristupnih cesta. Pojasnio da se radi o ukupno 30 kilometara pristupnih cesta, s kopnene i Pelješke strane mosta, od Duboke do Sparagovića i Zaradeža sve do obilaznice Stona, pa od Zaradeža do Prapratnog i od Prapratnog do mjesta Doli.
„To je jedna od najzahtjevnijih dionica koja će imati dva tunela, vijadukt i most“, dodao je ministar Butković i poručio kako je ovaj projekt jako važan svima, a posebno stanovnicima Dubrovačko-neretvanske županije koji godinama čekaju na povezanost Dubrovnika i Pelješca s ostatkom Hrvatske.
Zahvalio je svima koji su sudjelovali u realizaciji ovoga projekta, a posebno predsjedniku Vlade Andreju Plenkoviću koji je u svim fazama davao veliku podršku projektu te Ministarstvu regionalnoga razvoja i fondova Europske unije, Hrvatskim cestama i Europskoj komisiji koja je dala značajan financijski doprinos, s obzirom da se 85 posto projekta sufinancira europskim sredstvima.
PRILOG