Izabrani koncesionari na 12 državnih brzobrodskih i 1 klasičnoj brodskoj liniji

Slika /arhiva/070411-P2169421.JPG

Upravno vijeće Agencije za obalni linijski pomorski promet jednoglasno je donijelo odluke o koncesijama na 13 državnih brzobrodskih i jednoj klasičnoj brodskoj liniji u nastavku 10. sjednice koji je danas održan u Zagrebu.

Time je zaključen postupak javnog natječaja od 16. prosinca 2006. na koji se javilo 8 hrvatskih brodara s ukupno 39 ponuda. Upravno vijeće Agencije odabralo je najbolje ponuđače na 12 brzobrodskih i jednoj klasičnoj brodskoj liniji, dok je na jednoj brzobrodskoj pruzi natječaj poništen.

Najviše linija, ukupno 8, dobio je nacionalni brodar Jadrolinija, dvije linije dobila je dubrovačka linija G & V Line, a po jednu UTO „Kapetan Luka“ iz Krila Jesenice, Mia Trade iz Zadra i Split Tours iz Splita.

Koncesije se dodjeljuju na rok od 6 godina s izuzetkom na 3 linije, gdje je zbog starosti plovila rok skraćen na 5 godina.

Upravno vijeće Agencije odlučilo je poništiti natječaj na državnoj brzobrodskoj liniji 9502 Žirje-Kaprije-Šibenik jer ponuditelj tvrtka IG Brodarstvo iz Rijeke ne posjeduje zamjenski brod traženih karakteristika, dok brod Mislav ponuditelja Ivante d.o.o. iz Zlarina ne posjeduje svjedodžbu o sigurnosti konstrukcije i opreme dinamički podržavanog plovila (DSC).

Kako je istaknuo predsjednik UV Agencije i pomoćnik ministra kap. Mario Babić, provedbom natječaja za koncesije broj nautičkih milja na brzobrodskim linijama povećava se za 21 posto, a iznos državnih potpora za 19 posto. Istodobno se uspjelo prosječnu potporu po nautičkoj milji smanjiti s dosadašnjih 320 kuna po milji na 315 kn/Nm.

Govoreći o kvaliteti brodova, kap. Babić je naglasio da je na liniji Vis-Split izabran dvostruko veći i brži brod od postojećeg, na liniji Korčula-Prigradica-Hvar-Split plovit će potpuno novi, veći i brži brod, na liniji Zadar-Zaglav-Sali kapacitet plovila se povećava za 50 posto, a na liniji Olib-Premuda-Silba-Zadar uvodi se noviji, veći i brži brod.  



Pisane vijesti