Hrvatska udruga za odnose s javnošću dodijelila ovogodišnji Grand Prix za komunikaciju projekta 'Reforma cestovnog sustava'

Slika /slike/logo_grand_prix_2020-big.jpg
Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture i Hrvatske autoceste dobitnici su ovogodišnje nagrade Hrvatske udruge za odnose s javnošću, HUOJ - Grand PRix u kategoriji odnosi s javnošću u tijelima državne vlasti Republike Hrvatske za projekt 'Reforma cestovnog sektora u Republici Hrvatskoj – komunikacijska podrška u transformaciji sustava'.

Odlična komunikacija ključna je za kvalitetne odnose u organizaciji i odnose s ostalim javnostima koje su bitne za ostvarenje poslovnih ciljeva organizacije. Komunikacijska izvrsnost traži kontinuirano usavršavanje, preispitivanje i unapređenje načela dobrog poslovanja i temeljnih vrijednosti profesionalaca u struci odnosa s javnošću. Izvrsnost u osmišljavanju i provedbi projekata u odnosima s javnošću, Hrvatska udruga za odnose s javnošću potiče dodjelom najprestižnije nagrade u ovom području u Hrvatskoj, od 2007. godine. Nagrada Grand Prix je prije svega priznanje stručnjacima u odnosima s javnišću, ali i motivacija za dodatne napore, inovativnost i prezentaciju struke odnosa s javnošću i važnosti komunikacije u javnosti. Dodatna vrijednost nagrade je edukacija i usavršavanje koje proizlazi iz razmjene iskustva i znanja kroz prezentaciju komunikacijskih projekata.

Tako je nakon prošlogodišnje Velike nagrade - Sigurnost, Hrvatskim autocestama, za najbolju medijsku kampanju projekta 'Hitni koridor spašava život', ovo još jedna vrijedna nagrada za izvrsnost u komunikacijama, te ujedno prvi HUOJ Grand Prix koji je dodijeljen jednom ministarstvu za ovu kategoriju. Ova nagrada je još važnija kada se pogleda kroz aspekt zahtjevnog procesa restrukturiranja koji već niz godina provodi Ministarstvo mora prometa i infrastrukture zajedno sa Hrvatskim autocestama. S obzirom da je financijsko restrukturiranje cestovnog sektora uspješno završeno, okrenuli smo se novim izazovima u segmentu tehnološkog razvoja i unapređenja poslovanja.

U komunikacijskom aspektu ovog projekta važno je naglasiti da promjene nisu vidljive samo stručnjacima za komunikaciju već i najširoj javnosti. Prema rezultatima Ipsosove kontrolne ankete koja je provedena u veljači ove godine (CATI, N:600), 35,6% ispitanika procjenjuje da je vidljiv pozitivan napredak u radu Hrvatskih autocesta u odnosu na razdoblje prije početka modernizacije i Reforme cestovnog sektora. S obzirom na provedbu nepopularnih mjera na početku procesa, poput povećanja cestarina i smanjenja broja zaposlenih, ovo smatramo vrlo dobrim rezultatom ali i smjernicom za daljnje komunikacijske aktivnosti u provedbi projekta modernizacije i restrukturiranja cestovnog sektora (MARS).

U priloženoj poveznici možete pogledati prezentaciju projekta https://www.youtube.com/watch?v=2l9eWH924ec.

Najave