- Objavljeno: 16.06.2014.
Hrvatska pošta uvela elektroničku poštansku uslugu - ePošta
Hrvatska pošta od sada vam nudi novu uslugu – servis ePošta – koji povezuje niz usluga što ih korisnik može dobiti u poštanskom uredu, ali u virtualnom obliku. Registracija za korištenje servisa za korisnike je potpuno besplatna, kao i primanje dokumenata i pisama, slanje i primanje poruka i prosljeđivanje naloga za plaćanje u internetsko bankarstvo. U elektronički poštanski kovčežić korisnici mogu primati račune, pisma, poruke i promidžbeni materijal, a služeći se prednostima virtualnoga poštanskog ureda, mogu plaćati račune po prvi puta platnim karticama te slati pisma i poruke. Korisnicima koji žele moderna rješenja, ovom uslugom olakšavamo prijam i predaju pošiljaka internetom, omogućujemo jednostavno plaćanje računa te organizaciju i pohranu pošiljaka. Sustav je razvijen u suradnji s FINA-om uz korištenje sigurnosnih standarda temeljenih na certifikatima, čime se omogućuje sigurna razmjena i arhiviranje elektroničkih dokumenata.
Jedino pomoću servisa ePošta korisnik može platiti svoje račune kreditnim i debitnim karticama: Visa, Maestro, MasterCard i Diners, uz naknadu od dvije kune, bez obzira na iznos računa. Servis ePošta korisnicima omogućuje uštedu vremena i planiranje troškova, jednostavno, brzo i pouzdano, a račune mogu platiti karticom bez obzira na to jesu li ih primili u svoj eBox ili na svoju kućnu adresu. Za račune pristigle u eBox omogućeno je i plaćanje internetskim bankarstvom.
Korisnici mogu primati poštu u svoj elektronički poštanski kovčežić – eBox. U eBox mogu stizati dokumenti, kao što su bankovni izvodi, izvodi od osiguravajućih društava, godišnja izvješća, obavijesti, ponude, rješenja, promidžbeni materijali koje korisnik želi i ostala pisma. Sva pisma, dokumenti i računi pohranjeni u eBox dostupni su korisnicima u svakom trenutku, gdje god se nalazili. Korisnici međusobno mogu komunicirati elektroničkim porukama, elektronički slati pisma u primateljev eBox, u kojem će biti vidljiva u PDF-u kao elektronički dokument, ili na kućnu adresu u fizičkom obliku te u tom slučaju Hrvatska pošta preuzima obvezu tiskanja i kuvertiranja. Korisnik može slati poruku na bilo koju adresu elektroničke pošte izvan servisa ePošta i ta će poruka biti poslana kroz sigurno okruženje, a Hrvatska pošta jamči autentičnost pošiljatelja. Spremanje dokumenata, pisama i računa jednostavno je i pregledno u arhivi ePošte, a prvih godinu dana potpuno besplatno.
Ovakvu ili vrlo sličnu uslugu već su prepoznali korisnici u zemljama Europske unije. Mnogi europski poštanski operatori uveli su digitalno slanje pisama i računa, primjerice u Njemačkoj, Nizozemskoj, Sloveniji i Švicarskoj. Spomenimo samo da u Njemačkoj i Danskoj sličan servis upotrebljavaju brojni korisnici. Pošta je oduvijek bila posrednik u komunikaciji, a to ostaje i danas, ali i ubuduće, služeći se pritom novim tehnologijama i vodeći se željama svojih korisnika. Servis ePošta omogućit će Hrvatskoj pošti da i u budućnosti ostane najveći posrednik u komunikaciji.
Sve informacije o ePošti korisnicima su dostupne u poštanskim uredima i od poštara, ali i pozivom na broj telefona 072 500 501, putem elektroničke adrese podrska@eposta.hr te na internetskim stranicama www.eposta.hr.
Jedino pomoću servisa ePošta korisnik može platiti svoje račune kreditnim i debitnim karticama: Visa, Maestro, MasterCard i Diners, uz naknadu od dvije kune, bez obzira na iznos računa. Servis ePošta korisnicima omogućuje uštedu vremena i planiranje troškova, jednostavno, brzo i pouzdano, a račune mogu platiti karticom bez obzira na to jesu li ih primili u svoj eBox ili na svoju kućnu adresu. Za račune pristigle u eBox omogućeno je i plaćanje internetskim bankarstvom.
Korisnici mogu primati poštu u svoj elektronički poštanski kovčežić – eBox. U eBox mogu stizati dokumenti, kao što su bankovni izvodi, izvodi od osiguravajućih društava, godišnja izvješća, obavijesti, ponude, rješenja, promidžbeni materijali koje korisnik želi i ostala pisma. Sva pisma, dokumenti i računi pohranjeni u eBox dostupni su korisnicima u svakom trenutku, gdje god se nalazili. Korisnici međusobno mogu komunicirati elektroničkim porukama, elektronički slati pisma u primateljev eBox, u kojem će biti vidljiva u PDF-u kao elektronički dokument, ili na kućnu adresu u fizičkom obliku te u tom slučaju Hrvatska pošta preuzima obvezu tiskanja i kuvertiranja. Korisnik može slati poruku na bilo koju adresu elektroničke pošte izvan servisa ePošta i ta će poruka biti poslana kroz sigurno okruženje, a Hrvatska pošta jamči autentičnost pošiljatelja. Spremanje dokumenata, pisama i računa jednostavno je i pregledno u arhivi ePošte, a prvih godinu dana potpuno besplatno.
Ovakvu ili vrlo sličnu uslugu već su prepoznali korisnici u zemljama Europske unije. Mnogi europski poštanski operatori uveli su digitalno slanje pisama i računa, primjerice u Njemačkoj, Nizozemskoj, Sloveniji i Švicarskoj. Spomenimo samo da u Njemačkoj i Danskoj sličan servis upotrebljavaju brojni korisnici. Pošta je oduvijek bila posrednik u komunikaciji, a to ostaje i danas, ali i ubuduće, služeći se pritom novim tehnologijama i vodeći se željama svojih korisnika. Servis ePošta omogućit će Hrvatskoj pošti da i u budućnosti ostane najveći posrednik u komunikaciji.
Sve informacije o ePošti korisnicima su dostupne u poštanskim uredima i od poštara, ali i pozivom na broj telefona 072 500 501, putem elektroničke adrese podrska@eposta.hr te na internetskim stranicama www.eposta.hr.