Dovršenje šibenske dionice i tunela Mala Kapela do 30. lipnja

Slika /arhiva/050411ac-1.jpg

Posljednja dionica autoceste Zagreb-Split od Vrpolja do Pirovca u dužini od 33,8 kilometara zajedno s desnom cijevi tunela Mala Kapela (5.780 m) bit će dovršeni do 30. lipnja ako ne bude nepredviđenih okolnosti, izjavio je ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta nakon sastanka s izvođačima radova u uredu „Viadukta“ u Bilicama.

Ministar Kalmeta i predsjednik Uprave HAC-a Crnjak na sastanku sa izvođačima radova

Završetkom šibenske trase autoceste, koju je Kalmeta obišao s državnoim tajnikom za razvitak Zdravkom Livakovićem i predsjednikom Uprave Hrvatskih autocesta Mariom Crnjakom, bit će u potpunosti završena autocesta od Zagreba do Splita  u dužini od 393 kilometra. U obilasku gradilišta dionice kroz Šibensko-kninsku županiju ministar je sa suradnicima vidio kako teku radovi na četiri ključna objekta - mostu Dabar, Guduča i Krka te na vijaduktu Drage.

Radovi na mostu Dabar

Tom je prilikom Kalmeta rekao da radovi teku predviđenom dinamikom uz manje probleme koji se rješavaju u hodu. Duga zima i lošije vremenske prilike utjecali su na određena kašnjenja, no za petnaestak dana graditelji će sustići rokove, istaknuo je Crnjak.

Na tunelu Mala Kapela ministar se susreo s predstavnicima radnika i podizvođača koji su radili za talijansku tvrtku Coopcostruttori, a koja im je ostala dužna oko 40 milijuna kuna za poslove proboja tunela. Ministar im je rekao da im je država spremna pomoći kako bi se riješio taj problem, iako HAC s njima nema nikakvih ugovornih odnosa.

Blokade radova na tunelu neprihvatljive su jer je otvaranje Male Kapele od nacionalnog interesa, naglasio je ministar zamolivši radnike i podizvođače Coopcostruttoria da ne prekidaju radove na opremanju tunela jer time rade štetu Hrvatskoj.

Državni tajnik Livaković, ministar Kalmeta i predsjednik Uprave HAC-a Crnjak

Uspjeli smo naplatiti garanciju od Coopostruttoria u iznosu od 45 milijuna kuna koje su danas sjele na račun HAC-a, izvijestio je okupljene Mario Crnjak. On je predložio radnicima i podizvođačima da zajedno tuže talijansku tvrtku i utvrde točan iznos potraživanja. Nakon toga bi hrvatska Vlada u narednih mjesec dana mogla donijeti odluku da se iz ostavljene Coopostruttorieve opreme na gradilištu tunela i sredstava od garancije isplate radnici i podizvođači obzirom da HAC nema ovlasti da im ta sredstva odmah prebaci, rekli su Kalmeta i Crnjak.

Obilazak dionice autoceste Zagreb - Split od Pirovca do Vrpolja i tunela Mala Kapela



Vijesti iz medija