Predstavljeni 8. Sajam nautike 'Croatia Boat Show 2006.'

Slika /arhiva/profectus1.jpg

Očekujemo da ćemo se ovogodišnjim sajamskim izdanjem sa prošlogodišnjeg 9. mjesta na IFBSO listi najvećih nautičkih sajmova na svijetu popeti na 6. mjesto, izjavio je na današnjoj konferenciji za novinare Vicenco Blagaić, direktor Profectusa, organizatora 8. sajma nautike „Croatia Boat Show 2006.“ 

Dodao je da će se ovogodišnji sajam u Splitu protegnuti na dva vikenda od 1. do 9. travnja, a površinom će premašiti prošlogodišnje gabarite, te će ukupno biti postavljeno 3.825 četvornih metara pontona i dodatnih 120 metara plutajućih valobrana. Organizator sajma potpisao je ovom prilikom i ugovor sa sponzorima, a pokrovitelj sajma je Vlada Republike Hrvatske te se očekuje da sajam otvori premijer Ivo Sanader.

Na Sajmu ćemo na okruglom stolu prezentirati studiju nautičkog turizma koja će, između ostalog, definirati moguće kapacitete Jadrana kao nautičke destinacije, obzirom da Hrvatskoj nedostaje vezova i marina, najavila je glasnogovornica Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka Marina Halužan. Također, istaknula je da lani uvedeni propisi u nautičkom turizmu nisu smanjili broj nautičara na Jadranu, već da je zabilježeno 54.144 prijava stranih jahti i brodica za šport i razonodu, što je rast od 2,05 % u odnosu na 2004. godinu. 

Boris Galić, predsjednik Uprave Allianza, drži da je sajam od velikog gospodarskog značaja, kako za Dalmaciju, tako i za cijelu Hrvatsku. Naglasio je kako je sajam dobra prigoda da se klijentima predstavi ponuda AlliIanz osiguranja, posebice različite oblike osiguranja plovila, u kojima su među vodećima na tržištu.

Ovaj sajam na poseban način predstavlja Hrvatsku i njene turističke potencijale i ima dodatan značaj za gospodarstvo Dalmacije te ga zbog toga smatramo neizmjerno važnim za naše poslovanje, kazala je Tea Martinčić članica Uprave Zagrebačke banke d.d.

Tvrtka HIKO d.o.o. omogućit će tijekom sajma prijevoz od zračne do trajektne luke Split te će ponuditi prisutnima atraktivne panoramske letove, a sa nekoliko vježbi demonstrirat će akcije spašavanja i evakuacije ljudi, najavio je Dorijan Vrbanac, direktor tvrtke.

Valentina Pirić, direktorica marketinga BMW Tomić & Co., istaknula je kako će i ove godine tvrtka sudjelovati s markom BMW kao službenim vozilom 8. sajma nautike Croatia Boat Show.



Pisane vijesti