Vodice: poziv hrvatskim prijevoznicima na suradnju u formiranju branda

Slika /arhiva/Plavo_srce1.jpg

Direktorica sektora za promet i veze Hrvatske gospodarske komore Ljubica Herceg pozvala je danas hrvatske prijevoznike na suradnju kako bi oformili brand koji će se zvati Hrvatski prijevoznik.

Stavimo glave skupa, jer zajedničkim radom hrvatski prijevoznik može postati jako dobar brand, kazala je Herceg u vodičkom hotelu Olympia na otvaranju dvodnevnog Poslovnog susreta prijevoznika u teretnom prometu.

Hrvatska je pred ulaskom u Europsku uniju, tržište koje je iznimno zahtjevno, a samo udruženi možemo biti konkurentni, ističe Herceg.

Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture intenzivno radi na usklađivanju hrvatskih prometnih zakona s direktivama Europske unije, naglasio je državni tajnik resornog ministarstva Ivica Perović. U skladu s obavljenim poslom, mislim da bi već u lipnju trebali zatvoriti poglavlje prometne politike, dodao je Perović.

Ministarstvo je neprestano u kontaktu s klasterima prijevoznika s ciljem poboljšavanja poslovanja domaćih prijevoznika. Neke od provedenih mjera, kaže Perović, odnose se na elektronsku naplatu cestarine i subvencije pri nabavi novih vozila.

Hrvatskih prijevoznika na međunarodnom tržištu ima oko 3.000 s ukupno 11.000 vozila, od čega samo 150 njih ima deset i više vozila.

Za europske standarde, naglašava Perović, to je gotovo nezamjetan broj pa hrvatski prijevoznici mogu "isplivati" na europskom tržištu samo udruženim radom i brandiranjem.


(Hina)



Vijesti iz medija