T-mobile do kraja godine očekuje 25 postotni porast prometa

Slika /arhiva/WEB_MOBITELI_S002.jpg

Operater mobilne telefonije, tvrtka T-Mobile Hrvatska, ove godine očekuje ukupan porast prometa od 25 posto u odnosu na 2004., a iduće godine u razvoj vlastite mreže planira investirati 600 milijuna kuna, izjavio je na današnjoj godišnjoj konferenciji za novinare  predsjednik Uprave T-Mobilea Wolfgang Breuer.

S tim ulaganjima žele postići još bolju kvalitetu mreže, iako je ona već sada, ocjenjuje Breuer, jedna od najboljih u Europi. Zadovoljni korisnici i dalje ostaju njihov najvažniji cilj, a iduće im godine, najavio je, planiraju ponuditi i više usluga i servisa mreže treće generacije mobilne telefonije-3G ili UMTS-a.

Za tu su mrežu koncesijski ugovor na 20 godina potpisali krajem prošle godine, s radom je počela sredinom lipnja ove godine, od kada njihovi korisnici mogu sve dostupne GSM usluge (druge generacije mobilne telefonije) po istim cijenama koristiti i putem 3G odnosno UMTS mreže.

U sklopu te mreže, dodao je, već sada imaju operativne 120 bazne stanice po cijeloj Hrvatskoj.

Komentirajući ovogodišnje rezultate poslovanja T-Mobilea Breuer je istaknuo da su dobri, ali i da uvijek može bolje. S te strane za iduću je godinu kazao da planiraju više nego do sada biti proaktivni na hrvatskom telekom tržištu, a ne samo reagirati na konkurenciju.

Do kraja ove godine očekuju 1,9 milijuna korisnika, što je za oko 170 tisuća više nego su imali krajem devet mjeseci ove godine. Iako se to, kaže Breuer, čini ogroman porast, riječ je zapravo o prelasku na drugačiji nego do sada način brojanja prepaid (bon ili Simpa) korisnika.

Naime, pojasnio je, do sada su za brisanje tih korisnika iz evidencije 'čekali' da oni obnove račun u roku od 180 dana, a sada je taj rok 270 dana. Slijedom toga oko 70 tisuća od navedenog porasta broja korisnika otpada na taj drugačiji način obračuna ili brojanja.

U tvrtki T-Mobile zaposleno je tisuću ljudi, što je gotovo jednako kao i krajem prošle godine, o čemu Breuer kaže da im nije cilj ni otpuštati ni novozapošljavati, nego edukacijom i posebnim treninzima unutar tvrtke zadržavati ljude i preraspodjeljivati ih na eventualne nove poslove. (Hina)



Vijesti iz medija