- Objavljeno: 01.08.2006.
T-Com omogućio limitiranje računa
Kao pružatelj osnovnih usluga T-Com je od 1. kolovoza, u skladu s obvezom koju je propisalo Vijeće Hrvatske agencije za telekomunikacije, uveo uslugu Limit računa, priopćili su danas iz T-HT-a.
Usluga Limit računa omogućuje korisnicima dodatnu kontrolu troškova zabranom odlaznih poziva tako da ih, ako uključe navedenu uslugu, govorni automat prije nego što dosegnu limit od 500 kn obavještava o ostvarenoj potrošnji. Zadani limit u tekućem mjesecu odnosi se samo na telekomunikacijski promet i ne uključuje mjesečne niti druge jednokratne naknade.
Korisnici, nakon što prime glasovnu poruku da su dosegli limitirane odlazne pozive, mogu ih zabraniti sami tako da unesu broj 2 i svoj PIN. PIN korisnici dobivaju pismeno uz obavijest o uključenju usluge nakon što podnesu zahtjev za njenu aktivaciju. Ako korisnici nakon primljene glasovne poruke žele i dalje ostvarivati odlazne pozive, trebaju unijeti broj 3 i PIN. Zabrana odlaznih poziva isključit će se automatski na kraju mjeseca, a korisnici je mogu isključiti i sami u bilo kojem trenutku tako da unesu samo svoj PIN.
Aktivaciju usluge korisnici mogu zatražiti na prodajnim mjestima, a aktivacija kao i usluga su besplatni.
Korisnici T-Com mreže se osim uslugom Limit računa mogu koristiti i T-Com uslugom Zabrana odlaznih poziva koja je u redovitoj ponudi T-Coma otprije, a omogućuje besplatnu zabranu poziva prema određenim kategorijama brojeva: međunarodnim brojevima, mobilnim mrežama, uslugama s dodatnom vrijednošću te davateljima pristupa internetu, bez obzira na potrošnju.
Obje usluge, Limit računa i Zabranu odlaznih poziva, nije moguće rabiti istovremeno, upozoravaju u T-HT-u.