Spojen most preko Rječine na riječkoj obilaznici

Slika /arhiva/most-ric.jpg

Rijeka, 11. rujna 2009. infrastrukturni radovi na spajanju rasponske konstrukcije mosta iznad kanjona Rječine uspješno su okončaniNa mostu nad kanjonom Rječine, koji se gradi u sklopu južnog kolnika riječke obilaznice, danas su izvedeni posljednji radovi na spajanju njegove rasponske konstrukcije.

Most nad kanjonom Rječine oslonjen je na dva kosa upornjaka, dugačak je 208 metara i na visini od 101 metra iznad korita Rječine.

Gradnja je počela početkom 2008. godine, a most je u blizini dosad jedinog mosta kojim prolazi riječka obilaznica.

Most grade Hidroelektra, Niskogradnja i Konstruktor Inženjering, svatko sa svoje strane kanjona, konzolnim postupkom, to jest tako da se njegovi dijelovi, dugački po pet metara, postupno grade približavajući se sredini.

Gradnja mosta bila je znatno otežana zbog nužne zaštite izvorišta pitke vode Zvira, iz kojega se napaja Rijeka, a neposredno je ispod mosta pa se morala primijeniti posebna tehnologija gradnje i betoniranja koja je usporila radove.

Most Rječina nasloženiji je objekt riječke obilaznice i dio je njezina južnog kolnika.

Južni kolnik riječke obilaznice dugačak je 8,85 kilometara, a njegova je trećina u tunelima, mostovima i vijaduktima.

Vrijednost te prometnice je 628 milijuna kuna.

Radove na južnom kolniku riječke obilaznice izvodi poslovna udruga u kojoj su, uz Hidroelektru, Niskogradnju i Konstruktor Inženjering, i Viadukt i Strabag.

Sredinom lipnja za promet je otvorena dionica južnog kolnika od Diračja do Škurinja, a dionica od Škurinja do Orehovice treba bi biti završena uskoro.


(Hina)



Najave