- Objavljeno: 15.08.2022.
Provedeni pojačani inspekcijski nadzori prijevoza putnika na graničnim prijelazima
Tijekom proteklog vikenda (od 12. do 15. kolovoza 2022.) provedeni su pojačani inspekcijski nadzori prijevoza putnika na graničnim prijelazima Bregana, Maljevac, Goričan i Macelj, koje je provela Inspekcija cestovnog prometa Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, u pojedinim nadzorima u suradnji s djelatnicima Ministarstva unutarnjih poslova.
Naglasak kontrole bio je na pridržavanju propisanih odmora i vremena vožnje vozača autobusa, prilikom čega je utvrđeno ukupno 25 prekršaja iz Zakona o radnom vremenu, obveznim odmorima mobilnih radnika i uređajima za bilježenje u cestovnom prijevozu te jedan prekršaj iz Zakona o prijevozu u cestovnom prometu i Zakona o sigurnosti prometa na cestama.
Najveći broj prekršaja odnosio se na manipuliranje tahografskim podacima, upotrebu kartice vozača za digitalni tahograf, zatim nepoštivanje propisanih dnevnih i tjednih odmora, neposjedovanje dokaza o radnom vremenu za prethodnih 28 dana te jedan slučaj tehničke neispravnosti vozila za što je stranom prijevozniku zabranjen ulaz u Republiku Hrvatsku.
Za utvrđene prekršaje izrečene su novčane kazne u ukupnom iznosu od 234.000,00 kuna te je naplaćeno 152.533,34 kuna.
Vijesti iz medija
Naglasak kontrole bio je na pridržavanju propisanih odmora i vremena vožnje vozača autobusa, prilikom čega je utvrđeno ukupno 25 prekršaja iz Zakona o radnom vremenu, obveznim odmorima mobilnih radnika i uređajima za bilježenje u cestovnom prijevozu te jedan prekršaj iz Zakona o prijevozu u cestovnom prometu i Zakona o sigurnosti prometa na cestama.
Najveći broj prekršaja odnosio se na manipuliranje tahografskim podacima, upotrebu kartice vozača za digitalni tahograf, zatim nepoštivanje propisanih dnevnih i tjednih odmora, neposjedovanje dokaza o radnom vremenu za prethodnih 28 dana te jedan slučaj tehničke neispravnosti vozila za što je stranom prijevozniku zabranjen ulaz u Republiku Hrvatsku.
Za utvrđene prekršaje izrečene su novčane kazne u ukupnom iznosu od 234.000,00 kuna te je naplaćeno 152.533,34 kuna.