- Objavljeno: 26.04.2013.
Predložene nove cijene na brzobrodskim linijama u obalnom linijskom pomorskom prometu
Agencija za obalni linijski pomorski promet kao glavno regulatorno tijelo za pitanja linijskog putničkoga prometa na Jadranu, a zbog usklađivanja cijena u putničkom prometu te ispravljanja nelogičnosti oko visine cijena putničkih karata na pojedinim linijama, uputila je prijedlog Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture za povećanjem cijena karata na brzobrodskim linijama koje bi se primjenjivale od 15. lipnja 2013. godine.
Ukoliko Ministarstvo prihvati nove cijene, prije donošenja same odluke cijene će biti usuglašene i s brodarima, a u slučajevima poskupljenja otočnih karata, ono će biti minimalno, odnosno karta bi poskupjela svega nekoliko kuna.
Ujedno, prema prijedlogu novog cjenika, karte ne bi poskupjele na svim linijama, kao što ni cijena otočne karte ne bi bila nužno povećana na svim brzobrodskim linijama.
Nužno je istaknuti kako je povećanje cijena ujedno neophodno za održivost i funkcioniranje brzobrodskih linija, na što se troši 38,24 % ukupnog iznosa potpora u obalnom linijskom pomorskom prijevozu.
Ističemo da su cijene karata na brzobrodskim linijama bile nepromijenjene sve do 2011. godine kada je zbog usuglašavanja s trajektnim prometom uveden novi tarifni sustav, no ni tada se nisu mijenjale cijene karata za otočno stanovništvo.
Prema još neusvojenom cjeniku, u tom bi slučaju putna karta od Splita do Lastova poskupjela 3, a primjerice put od Šibenika do Žirja samo jednu kunu. Zadrani bi se u tom slučaju do Silbe vozili s kartom skupljom za dvije kune, dok na nekim linijama, kao što su Zadar-Sali i Dubrovnik-Sobra, korekcija cijena za otočane nije niti predložena. - priopćeno je iz Agencije za obalni linijski pomorski promet.
PRILOG
Pisane vijesti
Ukoliko Ministarstvo prihvati nove cijene, prije donošenja same odluke cijene će biti usuglašene i s brodarima, a u slučajevima poskupljenja otočnih karata, ono će biti minimalno, odnosno karta bi poskupjela svega nekoliko kuna.
Ujedno, prema prijedlogu novog cjenika, karte ne bi poskupjele na svim linijama, kao što ni cijena otočne karte ne bi bila nužno povećana na svim brzobrodskim linijama.
Nužno je istaknuti kako je povećanje cijena ujedno neophodno za održivost i funkcioniranje brzobrodskih linija, na što se troši 38,24 % ukupnog iznosa potpora u obalnom linijskom pomorskom prijevozu.
Ističemo da su cijene karata na brzobrodskim linijama bile nepromijenjene sve do 2011. godine kada je zbog usuglašavanja s trajektnim prometom uveden novi tarifni sustav, no ni tada se nisu mijenjale cijene karata za otočno stanovništvo.
Prema još neusvojenom cjeniku, u tom bi slučaju putna karta od Splita do Lastova poskupjela 3, a primjerice put od Šibenika do Žirja samo jednu kunu. Zadrani bi se u tom slučaju do Silbe vozili s kartom skupljom za dvije kune, dok na nekim linijama, kao što su Zadar-Sali i Dubrovnik-Sobra, korekcija cijena za otočane nije niti predložena. - priopćeno je iz Agencije za obalni linijski pomorski promet.
PRILOG