Logotip e-Građani
e-Građani Informacije i usluge

Filtrirajte e-usluge
Filtrirajte e-usluge
Moj profil
Moj profil
Korisnički pretinac
Korisnički pretinac
0
Prijava
Prijava
Odjava
Odjava
Prilagodba slabovidnosti
Prilagodba slabovidnosti
Ukloni prilagodbu slabovidnosti
Ukloni prilagodbu slabovidnosti
Prilagodba disleksiji
Prilagodba disleksiji
Ukloni prilagodbu disleksiji
Ukloni prilagodbu disleksiji
Veličina pisma
Veličina pisma

Veličina pisma 




OIB: null

Razina sigurnosti: 0

Novih poruka: 0

Promjena subjekta


Rezultati filtriranja

Prikaži sve rezultate

Izaberite subjekt

    E-SAVJETOVANJA

    Savjetovanja Istraživanja Pomoć
    • Često postavljana pitanja
    • Preuzmi upute
    • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
    • Kontakt
    Savjetovanja Istraživanja Pomoć
    • Često postavljana pitanja
    • Preuzmi upute
    • PREUZMI UPUTE - eOVLAŠTENJA
    • Kontakt

    Javno savjetovanje o Obrascu prethodne procjene za Nacrt prijedloga Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o cestama

    Preuzmi Word dokumentOstali dokumenti
    • OBRAZAC PRETHODNE PROCJENE ZA NACRT PRIJEDLOGA ZAKONA O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O CESTAMA 7
      • PRILOG 1. OBRAZAC PRETHODNE PROCJENE 0
        • 1. OPĆE INFORMACIJE 0
        • 2. ANALIZA POSTOJEĆEG STANJA 0
        • 3. UTVRĐIVANJE ISHODA ODNOSNO PROMJENA 0
        • 4. UTVRĐIVANJE RJEŠENJA 0
        • 5. UTVRĐIVANJE IZRAVNIH UČINAKA I ADRESATA 0
        • 6. PRETHODNI TEST MALOG I SREDNJEG PODUZETNIŠTVA (PRETHODNI MSP TEST) 0
        • 7. UTVRĐIVANJE POTREBE ZA PROVOĐENJEM SCM METODOLOGIJE 0
        • 8. SAŽETAK REZULTATA PRETHODNE PROCJENE 0
        • 9. PRILOZI 0
        • 10. POTPIS ČELNIKA TIJELA 0
        • 11. ODGOVARAJUĆA PRIMJENA OVOGA OBRASCA U SLUČAJU PROVEDBE ČLANKA 18. STAVKA 2. ZAKONA O PROCJENI UČINAKA PROPISA („NARODNE NOVINE“, BROJ 44/17) 0


    Javno savjetovanje o Obrascu prethodne procjene za Nacrt prijedloga Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o cestama

    • Ukupno komentara: 7
    • Ukupno općih komentara: 7
    • Ukupno nadopuna teksta: 0

    Javno savjetovanje o Obrascu prethodne procjene za Nacrt prijedloga Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o cestama

    • Ukupno komentara: 7
    • Ukupno općih komentara: 7
    • Ukupno nadopuna teksta: 0

    OBRAZAC PRETHODNE PROCJENE ZA NACRT PRIJEDLOGA ZAKONA O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O CESTAMA

    Komentara na članku: 7 Općih komentara: 7 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    PRILOG 1. OBRAZAC PRETHODNE PROCJENE

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    1. OPĆE INFORMACIJE

     

    1.

    OPĆE INFORMACIJE

    1.1.

    Stručni nositelj:

    Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture

    1.2.

    Naziv nacrta prijedloga zakona:

    Nacrt Prijedloga Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o cestama

    1.3.

    Datum:

    22. travnja 2020. godine

    1.4.

    Ustrojstvena jedinica, kontakt telefon i elektronička pošta osobe zadužene za izradu Obrasca prethodne procjene:

    Uprava za cestovnu i željezničku infrastrukturu

    Sektor za razvoj i unaprjeđenje infrastrukture

    1.5.

    Da li je nacrt prijedloga zakona dio programa rada Vlade Republike Hrvatske, drugog akta planiranja ili reformske mjere?

    Da/Ne:

     

    NE

    Naziv akta:

     

    Opis mjere:

    1.6.

    Da li je nacrt prijedloga zakona vezan za usklađivanje zakonodavstva Republike Hrvatske s pravnom stečevinom Europske unije?

    Da/Ne:

     

    NE

    Naziv pravne stečevine EU:

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    2. ANALIZA POSTOJEĆEG STANJA

     

    2.

    ANALIZA POSTOJEĆEG STANJA

    2.1.

    Što je problem koji zahtjeva izradu ili promjenu zakonodavstva?

    Donošenjem ovog Zakona rješavaju se sljedeći problemi:

    - ograničava se iznos naknade za financiranja održavanja i građenja javnih cesta koja se iz državnog proračuna uplaćuje po litri naplaćene trošarine na energente

    - isključuju se rečunovodstvene odredbe iz Zakona o cestama

    - propisuje se rok za donošenje godišnjih planskih dokumenata

    - usklađuje se ovaj Zakon sa Zakonom o izvlaštenju i određivanju naknade

    - propisuje se tko su obveznici plaćanja cestarine

    - mijenja se definicija izvanrednog prijevoza

    - uvodi se oslobađanje od obveze plaćanja cestarine za vozila hitnih službi

    - ukida se izuzeće od obveze plaćanja naknade za pravo građenja i pravo služnosti na javnoj cesti

    - određuje se da se dio troškova za redovno održavanje nerazvrstanih cesta u zimskoj službi, u jedinicama lokalne samouprave s brdsko-planinskih područja, financira iz naknade za financiranje građenja i održavanja javnih cesta

    - dopunjuju se prekršajne odredbe

    2.2.

    Zašto je potrebna izrada nacrta prijedloga zakona?

    Donošenjem ovoga Zakona usklađuje se ukupni iznos sredstava koji je za potrebe financiranja održavanja i građenja javnih cesta osiguran u državnom proračunu Republike Hrvatske, a u svrhu fiskalne konsolidacije i financiranja rashodne strane državnog proračuna.

    Predloženim zakonom predlaže se izmjena računovodstvenih politika društava Hrvatske autoceste d.o.o. i Hrvatske ceste d.o.o., koje su proizlazile iz specifičnih zahtjeva važećih odredbi Zakona o cestama. Izmjenama je predviđeno isključivanje računovodstvenih odredbi iz Zakona o cestama, što omogućava da se državne potpore, amortizacija i troškovi financiranja, koji su se do sada evidentirali izravno na javnom kapitalu, priznaju u tekućem rezultatu poslovanja.

    Postiže se veća zaštita javnih cesta, osobito županijskih i lokalnih te se propisuje da za izvanredni prijevoz koji obavljaju oružane snage Republike Hrvatske i Ministarstvo unutarnjih poslova Republike Hrvatske nije potrebna dozvola za izvanredni prijevoz.

    Određuje se rok u kojem se moraju donijeti godišnji planski dokumenti upravitelja javnih cesta (godišnji planovi građenja i održavanja javnih cesta) kako bi se osiguralo da je njihova realizacija vremenski usklađena s realizacijom financijskih planova za godinu za koju se donose.

    Precizno će se propisati za vozila kojih hitnih službi se korištenje autocesta i objekata s naplatom ne naplaćuje, što će omogućiti upraviteljima autocesta i objekata s naplatom cestarine ujednačeno postupanje prema korisnicima.

    Izbjeći će se mogućnost nezakonite državne potpore i diskriminacije poduzetnika na tržištu na način da će svi poduzetnici imati obvezu plaćanja naknade za osnivanje prava građenja i prava služnosti na javnoj cesti.

    Omogućit će se efikasnije sankcije prema korisnicima javnih cesta koji ne poštuju odredbe Zakona o cestama o izvanrednom prijevozu i plaćanju cestarine za korištenje autocesta i objekata za koje je uvedena naplata cestarine.

    Omogućuje se smanjenje proračunskih rashoda jedinica lokalne samouprave s brdsko-planinskih područja koja se koriste za redovno održavanje nerazvrstanih cesta u zimskoj službi na način da se dio troškova financira iz naknade za financiranje građenja i održavanja javnih cesta iz dijela koji se sukladno članku 91. stavku 2. podstavku 2. Zakona o cestama uplaćuje iz državnog proračuna na račun društva Hrvatske ceste d.o.o..

    2.3.

    Navedite dokaz, argument, analizu koja podržava potrebu za izradom nacrta prijedloga zakona.

    ◊ Ukupni iznos sredstava koji je za potrebe financiranja održavanja i građenja javnih cesta osiguran u državnom proračunu Republike Hrvatske ograničava se temeljem zahtjeva Ministarstva financija.

    ◊ Isključivanje računovodstvenih odredbi iz Zakona o cestama, tekući rezultat poslovanja društava Hrvatske ceste d.o.o. i Hrvatske autoceste d.o.o. obuhvatit će prihode od državnih potpora, troškove amortizacije i troškove financiranja javnih cesta.

    ◊ Postojeća definicija izvanrednog prijevoza mijenja se na temelju zahtjeva radne skupine koja radi na prijedlogu novog Pravilnika o izvanrednom prijevozu.

    ◊ Zakon o cestama propisuje oslobođenja od plaćanja cestarine samo za vozila osoba s određenim stupnjem invaliditeta. Za vozila hitnih službi odnosno za vozila s pravom prednosti prolaska oslobođenje od plaćanja cestarine Zakonom o cestama nije propisano. Vozila s pravom prednosti prolaska već dugi niz godina koriste autoceste bez plaćanja cestarine zbog prakse uspostavljene temeljem Zakona o javnim cestama (Narodne novine, br. 100/1996, 77/1998, 27/2001, 114/2001, 117/2001 i 65/2002), kojim je za ova vozila bilo propisano da ne plaćaju cestarinu. Propuštanje policijskih i vatrogasnih vozila, vozila hitne pomoći, saniteta i spasilačkih službi bez naplate cestarine, koje nije temeljeno na jasnoj odredbi propisa, izlaže Hrvatske autoceste d.o.o. i koncesionare riziku primjene poreznih propisa u pogledu obveze obračunavanja i plaćanja poreza na dodanu vrijednost na isporučenu a nenaplaćenu uslugu.  U praksi Europske unije (EU) cestarina se u pravilu ne naplaćuje za policijska i vatrogasna vozila te vozila hitne pomoći, koja su prepoznatljivog vizualnog identiteta.

    ◊ Određivanjem roka za donošenje godišnjih planskih dokumenata osigurava se vramenska usklađenost njihove realizacije s realizacijom financijskih planova za godinu za koju se donose.

    ◊ Izbjeći će se mogućnost nezakonite državne potpore i diskriminacije poduzetnika na tržištu na način da će svi poduzetnici imati obvezu plaćanja naknade za osnivanje prava građenja i prava služnosti na javnoj cesti.

    ◊ Redovno održavanje nerazvrstanih cesta u zimskoj službi predstavlja značajan dodatni trošak za proračune  jedinice lokalne samouprave s brdsko-planinskih područja, te se predloženim Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o cestama omogućuje rasterećenje dijela proračunskih rashoda jedinica lokalne samouprave s brdsko-planinskih područja koja se koriste za redovno održavanje nerazvrstanih cesta u zimskoj službi.

    ◊ Omogućit će se efikasnije sankcije prema korisnicima javnih cesta koji ne poštuju odredbe Zakona o cestama o izvanrednom prijevozu i plaćanju cestarine za korištenje autocesta i objekata za koje je uvedena naplata cestarine, a što nije regulirano postojećim Zakonom koji je na snazi.

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    3. UTVRĐIVANJE ISHODA ODNOSNO PROMJENA

     

    3.

    UTVRĐIVANJE ISHODA ODNOSNO PROMJENA

    3.1.

    Što je cilj koji se namjerava postići?

    Cilj ovog normativnog rješenja je:

    - fiskalna konsolidacija državnog proračuna

    - izuzimanje prijevoza koji obavljaju oružane snage Republike Hrvatske i Ministarstvo unutarnjih poslova Republike Hrvatske obveze ishođenja dozvole za izvanredni prijevoz

    - isključivanjem računovodstvenih odredbi iz Zakona o cestama omogućava da se državne potpore, amortizacija i troškovi financiranja, koji su se do sada evidentirali na javnom kapitalu, priznaju u tekućem rezultatu poslovanja

    - određivanje roka za donošenje godišnjih planskih dokumenata upravitelja javnih cesta

    - određivanje obveznika plaćanja cestarine

    - određivanje vozila kojih hitnih službi se oslobađaju plaćanja cestarine za korištenje autocesta i objekata s naplatom

    - izbjegavanje mogućnosti dobivanja nezakonite državne potpore

    - rasterećenje dijela proračunskih rashoda jedinica lokalne samouprave s brdsko-planinskih područja

    - efikasnije sankcije prema korisnicima javnih cesta

    3.2.

    Kakav je ishod odnosno promjena koja se očekuje u području koje se namjerava urediti?

    Predloženim Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o cestama predviđa se ograničiti sredstva  koja su za financiranje građenja i održavanja javnih cesta i željezničke infrastrukture osigurana u državnom proračunu od naplaćene trošarine na energente. Ograničavanje predmetnih sredstava događa se zbog fiskalne konsolidacije i financiranja rashodne strane državnog proračuna.

    Isključivanje računovodstvenih odredbi iz Zakona o cestama omogućuje potpuno oslanjanje na Zakon o računovodstvu (Narodne novine, br. 78/15, 134/15, 120/16, 116/18 i 42/20), te jednostavnije i transparentnije praćenje tekućeg rezultata poslovanja za društva Hrvatske autoceste d.o.o. i Hrvatske ceste d.o.o..

    Vremensko usklađenje realizacije godišnjih planskih dokumenata upravitelja javnih cesta s realizacijom financijskih planova.

    Propuštanje policijskih i vatrogasnih vozila, vozila hitne pomoći, saniteta i spasilačkih službi bez naplate cestarine, koje nije temeljeno na jasnoj odredbi propisa, izlaže Hrvatske autoceste d.o.o. i koncesionare riziku primjene poreznih propisa u pogledu obveze obračunavanja i plaćanja poreza na dodanu vrijednost na isporučenu a nenaplaćenu uslugu.

    U praksi Europske unije (EU) cestarina se u pravilu ne naplaćuje za policijska i vatrogasna vozila te vozila hitne pomoći, koja su prepoznatljivog vizualnog identiteta.

    Imajući u vidu navedeno, potrebno je u Zakonu o cestama dodati odredbu kojom će se propisati za vozila kojih hitnih službi se korištenje autocesta i objekata s naplatom ne naplaćuje.

    Predloženim Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o cestama u zakonske okvire stavlja se izvanredni prijevoz koji, po javnim cestama Republike Hrvatske, obavljaju oružane snage Republike Hrvatske i Ministarstvo unutarnjih poslova Republike Hrvatske. Također se preciznije određuje pojam izvanrednog prijevoza u smislu Zakona o cestama, a u svrhu zaštite javnih cesta.

    Redovno održavanje nerazvrstanih cesta u zimskoj službi predstavlja značajan dodatni trošak za proračune  jedinice lokalne samouprave s brdsko-planinskih područja, te se predloženim Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o cestama omogućuje rasterećenje dijela proračunskih rashoda jedinica lokalne samouprave s brdsko-planinskih područja koja se koriste za redovno održavanje nerazvrstanih cesta u zimskoj službi.

    3.3.

    Koji je vremenski okvir za postizanje ishoda odnosno promjena?

     

    Odmah po stupanju Zakona na snagu.

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    4. UTVRĐIVANJE RJEŠENJA

     

    4.

    UTVRĐIVANJE RJEŠENJA

    4.1.

    Navedite koja su moguća normativna rješenja za postizanje navedenog ishoda.

    Moguća normativna rješenja (novi propis/izmjene i dopune važećeg/stavljanje van snage propisa i slično):

     

    Donošenje Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o cestama

    Obrazloženje:

    Donošenjem Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o cestama uređuje se:

     pitanje distribucije izvora financiranja prema članku 86. stavku 1. točke 11., odnosno članka 91. stavka 2. Zakona o cestama odnosno naknade za financiranje građenja i održavanja javnih cesta,

     pitanje evidentiranja državnih potpora, amortizacije i troškova financiranja u tekućem rezultatu poslovanja,

     pitanje za koja vozila hitnih službi se korištenje autocesta i objekata s naplatom ne naplaćuje,

     pitanje vremenskog roka za donošenje godišnjih planskih dokumenata,

     pitanje obveze plaćanja cestarine,

     pitanje izvanrednog prijevoza koji obavljaju oružane snage RH i Ministarstvo unutarnjih poslova RH,

     pitanje financiranja zimske službe za nerazvrstane ceste na brdsko-planinskih područjima,

     pitanje vezano uz osnivanje prava građenja i prava služnosti na javnoj cesti.

    4.2.

    Navedite koja su moguća nenormativna rješenja za postizanje navedenog ishoda.

    Moguća nenormativna rješenja (ne poduzimati normativnu inicijativu, informacije i kampanje, ekonomski instrumenti, samoregulacija, koregulacija i slično):

     

    Nema nenormativnih rješenja.

    Obrazloženje:

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    5. UTVRĐIVANJE IZRAVNIH UČINAKA I ADRESATA

     

    5.

    UTVRĐIVANJE IZRAVNIH UČINAKA I ADRESATA

    5.1.

    UTVRĐIVANJE GOSPODARSKIH UČINAKA

     

    Vrsta izravnih učinaka

    Mjerilo učinka

     

    Utvrdite učinak na:

    Neznatan

    Mali

    Veliki

    Da/Ne

    Da/Ne

    Da/Ne

    5.1.1.

    Makroekonomsko okruženje Republike Hrvatske osobito komponente bruto društvenog proizvoda kojeg čine osobna potrošnja kućanstava, priljev investicija, državna potrošnja, izvoz i uvoz

    NE

    NE

    NE

    5.1.2.

    Slobodno kretanje roba, usluga, rada i kapitala

    NE

    NE

    NE

    5.1.3.

    Funkcioniranje tržišta i konkurentnost gospodarstva

    NE

    NE

    NE

    5.1.4.

    Prepreke za razmjenu dobara i usluga

    NE

    NE

    NE

    5.1.5.

    Cijena roba i usluga

    NE

    NE

    NE

    5.1.6.

    Uvjet za poslovanje na tržištu

    NE

    NE

    NE

    5.1.7.

    Trošak kapitala u gospodarskim subjektima

    NE

    NE

    NE

    5.1.8.

    Trošak zapošljavanja u gospodarskim subjektima (trošak rada u cjelini)

    NE

    NE

    NE

    5.1.9.

    Trošak uvođenja tehnologije u poslovni proces u gospodarskim subjektima

    NE

    NE

    NE

    5.1.10.

    Trošak investicija vezano za poslovanje gospodarskih subjekata

    NE

    NE

    NE

    5.1.11.

    Trošak proizvodnje, osobito nabave materijala, tehnologije i energije

    NE

    NE

    NE

    5.1.12.

    Prepreke za slobodno kretanje roba, usluga, rada i kapitala vezano za poslovanje gospodarskih subjekata

    NE

    NE

    NE

    5.1.13.

    Djelovanje na imovinska prava gospodarskih subjekata

    NE

    NE

    NE

    5.1.14.

    Drugi očekivani izravni učinak:

     

    NE

    NE

    NE

    5.1.15.

    Obrazloženje za analizu utvrđivanja izravnih učinaka od 5.1.1. do 5.1.14.

    Pitanja koja se uređuju Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o cestama su takva da neće imati izravnih gospodarskih učinaka.

     

    Utvrdite veličinu adresata:

    5.1.16.

    Mikro i mali poduzetnici i/ili obiteljska poljoprivredna gospodarstva i/ili zadruge

    NE

    NE

    NE

    5.1.17.

    Srednji i veliki poduzetnici

    NE

    NE

    NE

    5.1.18.

    Građani i/ili obitelji i/ili kućanstva

    NE

    NE

    NE

    5.1.19.

    Radnici i/ili umirovljenici

    NE

    NE

    NE

    5.1.20.

    Pružatelji uslužnih djelatnosti u pojedinoj gospodarskoj grani i/ili potrošači

    NE

    NE

    NE

    5.1.21.

    Hrvatski branitelji

    NE

    NE

    NE

    5.1.22.

    Manjine i/ili socijalne skupine s posebnim interesima i potrebama

    NE

    NE

    NE

    5.1.23.

    Udruge i/ili zaklade

    NE

    NE

    NE

    5.1.24.

    Središnja tijela državne uprave, druga državna tijela, pravosudna tijela, javne ustanove, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, pravne osobe s javnim ovlastima

    NE

    NE

    NE

    5.1.25.

    Trgovačka društva u vlasništvu Republike Hrvatske i trgovačka društva u vlasništvu jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave

    NE

    NE

    NE

    5.1.26.

    Drugi utvrđeni adresati:

     

    NE

    NE

    NE

    5.1.27.

    Obrazloženje za analizu utvrđivanja adresata od 5.1.16. do 5.1.26.:

    Pitanja koja se uređuju Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o cestama su takva da neće imati izravnih gospodarskih učinaka.

    5.1.28.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    REZULTAT PRETHODNE PROCJENE GOSPODARSKIH UČINAKA

    Da li je utvrđena barem jedna kombinacija:

    – veliki izravni učinak i mali broj adresata

    – veliki izravni učinak i veliki broj adresata

    – mali izravni učinak i veliki broj adresata.

    Ako da, označite tu kombinaciju u tablici s „DA“:

    Iz Prethodne procjene u Procjenu učinaka propisa:

    Izravni učinci

    neznatan

    mali

    veliki

    Adresati

    neznatan

     

     

     

    mali

     

     

     

    veliki

     

     

     

     

    5.2.

    UTVRĐIVANJE UČINAKA NA TRŽIŠNO NATJECANJE

     

    Vrsta izravnih učinaka

    Mjerilo učinka

     

    Utvrdite učinak na:

    Neznatan

    Mali

    Veliki

    Da/Ne

    Da/Ne

    Da/Ne

    5.2.1.

    Strukturalna, financijska, tehnička ili druga prepreka u pojedinom gospodarskom sektoru odnosno gospodarstvu u cjelini

    NE

    NE

    NE

    5.2.2.

    Pozicija državnih tijela koja pružaju javne usluge uz istovremeno obavljanje gospodarske aktivnosti na tržištu

    NE

    NE

    NE

    5.2.3.

    Postojanje diskriminirajućih uvjeta, osobito posebnih isključivih prava, uživanja povoljnijeg izvora financiranja ili pristupa privilegiranim podacima među gospodarskim subjektima

    NE

    NE

    NE

    5.2.4.

    Drugi očekivani izravni učinak:

     

    NE

    NE

    NE

    5.2.5.

    Obrazloženje za analizu utvrđivanja izravnih učinaka od 5.2.1. do 5.2.4.:

    Pitanja koja se uređuju Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o cestama su takva da neće imati izravnih učinaka na tržišno natjecanje.

     

    Utvrdite veličinu adresata:

    5.2.6.

    Mikro i mali poduzetnici i/ili obiteljska poljoprivredna gospodarstva i/ili zadruge

    NE

    NE

    NE

    5.2.7.

    Srednji i veliki poduzetnici

    NE

    NE

    NE

    5.2.8.

    Građani i/ili obitelji i/ili kućanstva

    NE

    NE

    NE

    5.2.9.

    Radnici i/ili umirovljenici

    NE

    NE

    NE

    5.2.10.

    Pružatelji uslužnih djelatnosti u pojedinoj gospodarskoj grani i/ili potrošači

    NE

    NE

    NE

    5.2.11.

    Hrvatski branitelji

    NE

    NE

    NE

    5.2.12.

    Manjine i/ili socijalne skupine s posebnim interesima i potrebama

    NE

    NE

    NE

    5.2.13.

    Udruge i/ili zaklade

    NE

    NE

    NE

    5.2.14.

    Središnja tijela državne uprave, druga državna tijela, pravosudna tijela, javne ustanove, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, pravne osobe s javnim ovlastima

    NE

    NE

    NE

    5.2.15.

    Trgovačka društva u vlasništvu Republike Hrvatske i trgovačka društva u vlasništvu jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave

    NE

    NE

    NE

    5.2.16.

    Drugi utvrđeni adresati:

     

    NE

    NE

    NE

    5.2.17.

    Obrazloženje za analizu utvrđivanja adresata od 5.2.6. do 5.2.16.:

    Pitanja koja se uređuju Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o cestama su takva da neće imati izravnih učinaka na tržišno natjecanje.

    5.2.17.

    REZULTAT PRETHODNE PROCJENE UČINAKA NA ZAŠTITU TRŽIŠNOG NATJECANJA

    Da li je utvrđena barem jedna kombinacija:

    – veliki izravni učinak i mali broj adresata

    – veliki izravni učinak i veliki broj adresata

    – mali izravni učinak i veliki broj adresata.

    Ako da, označite tu kombinaciju u tablici s „DA“:

    Iz Prethodne procjene u Procjenu učinaka propisa:

    Izravni učinci

    neznatan

    mali

    veliki

    Adresati

    neznatan

     

     

     

    mali

     

     

     

    veliki

     

     

     

     

    5.3.

    UTVRĐIVANJE SOCIJALNIH UČINAKA

     

    Vrsta izravnih učinaka

    Mjerilo učinka

     

    Utvrdite učinak na:

    Neznatan

    Mali

    Veliki

    Da/Ne

    Da/Ne

    Da/Ne

    5.3.1.

    Demografski trend, osobito prirodno kretanje stanovništva, stopa nataliteta i mortaliteta, stopa rasta stanovništva i dr.

    NE

    NE

    NE

    5.3.2.

    Prirodna migracija stanovništva i migracija uzrokovana ekonomskim, političkim ili drugim okolnostima koje dovode do migracije stanovništva

    NE

    NE

    NE

    5.3.3.

    Socijalna uključenost

    NE

    NE

    NE

    5.3.4.

    Zaštita osjetljivih skupina i skupina s posebnim interesima i potrebama

    NE

    NE

    NE

    5.3.5.

    Proširenje odnosno sužavanje pristupa sustavu socijalne skrbi i javnim uslugama te pravo na zdravstvenu zaštitu

    NE

    NE

    NE

    5.3.6.

    Financijska održivost sustava socijalne skrbi i sustava zdravstvene zaštite

    NE

    NE

    NE

    5.3.7.

    Drugi očekivani izravni učinak:

     

    NE

    NE

    NE

    5.3.8.

    Obrazloženje za analizu utvrđivanja izravnih učinaka od 5.3.1. do 5.3.7.:

    Pitanja koja se uređuju Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o cestama su takva da neće imati izravnih socijalnih učinaka.

     

    Utvrdite veličinu adresata:

     

     

     

    5.3.9.

    Mikro i mali poduzetnici i/ili obiteljska poljoprivredna gospodarstva i/ili zadruge

    NE

    NE

    NE

    5.3.10.

    Srednji i veliki poduzetnici

    NE

    NE

    NE

    5.3.11.

    Građani i/ili obitelji i/ili kućanstva

    NE

    NE

    NE

    5.3.12.

    Radnici i/ili umirovljenici

    NE

    NE

    NE

    5.3.13.

    Pružatelji uslužnih djelatnosti u pojedinoj gospodarskoj grani i/ili potrošači

    NE

    NE

    NE

    5.3.14.

    Hrvatski branitelji

    NE

    NE

    NE

    5.3.15.

    Manjine i/ili socijalne skupine s posebnim interesima i potrebama

    NE

    NE

    NE

    5.3.16.

    Udruge i/ili zaklade

    NE

    NE

    NE

    5.3.17.

    Središnja tijela državne uprave, druga državna tijela, pravosudna tijela, javne ustanove, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, pravne osobe s javnim ovlastima

    NE

    NE

    NE

    5.3.18.

    Trgovačka društva u vlasništvu Republike Hrvatske i trgovačka društva u vlasništvu jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave

    NE

    NE

    NE

    5.3.19.

    Drugi utvrđeni adresati:

     

    NE

    NE

    NE

    5.3.20.

    Obrazloženje za analizu utvrđivanja adresata od 5.3.9. do 5.3.19.:

    Pitanja koja se uređuju Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o cestama su takva da neće imati izravnih socijalnih učinaka.

    5.3.21.

    REZULTAT PRETHODNE PROCJENE SOCIJALNIH UČINAKA:

    Da li je utvrđena barem jedna kombinacija:

    – veliki izravni učinak i mali broj adresata

    – veliki izravni učinak i veliki broj adresata

    – mali izravni učinak i veliki broj adresata.

    Ako da, označite tu kombinaciju u tablici s „DA“:

    Iz Prethodne procjene u Procjenu učinaka propisa:

    Izravni učinci

    neznatan

    mali

    veliki

    Adresati

    neznatan

     

     

     

    mali

     

     

     

    veliki

     

     

     

     

    5.4.

    UTVRĐIVANJE UČINAKA NA RAD I TRŽIŠTE RADA

     

    Vrsta izravnih učinaka

    Mjerilo učinka

     

    Utvrdite učinak na:

    Neznatan

    Mali

    Veliki

    Da/Ne

    Da/Ne

    Da/Ne

    5.4.1.

    Zapošljavanje i tržište rada u gospodarstvu Republike Hrvatske u cjelini odnosno u pojedinom gospodarskom području

    NE

    NE

    NE

    5.4.2.

    Otvaranje novih radnih mjesta odnosno gubitak radnih mjesta

    NE

    NE

    NE

    5.4.3.

    Kretanje minimalne plaće i najniže mirovine

    NE

    NE

    NE

    5.4.4.

    Status regulirane profesije

    NE

    NE

    NE

    5.4.5.

    Status posebnih skupina radno sposobnog stanovništva s obzirom na dob stanovništva

    NE

    NE

    NE

    5.4.6.

    Fleksibilnost uvjeta rada i radnog mjesta za pojedine skupine stanovništva

    NE

    NE

    NE

    5.4.7.

    Financijska održivost mirovinskoga sustava, osobito u dijelu dugoročne održivosti mirovinskoga sustava

    NE

    NE

    NE

    5.4.8.

    Odnos između privatnog i poslovnog života

    NE

    NE

    NE

    5.4.9.

    Dohodak radnika odnosno samozaposlenih osoba

    NE

    NE

    NE

    5.4.10.

    Pravo na kvalitetu radnog mjesta

    NE

    NE

    NE

    5.4.11.

    Ostvarivanje prava na mirovinu i drugih radnih prava

    NE

    NE

    NE

    5.4.12.

    Status prava iz kolektivnog ugovora i na pravo kolektivnog pregovaranja

    NE

    NE

    NE

    5.4.13.

    Drugi očekivani izravni učinak:

     

    NE

    NE

    NE

    5.4.14.

    Obrazloženje za analizu utvrđivanja izravnih učinaka od 5.4.1 do 5.4.13:

    Pitanja koja se uređuju Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o cestama su takva da neće imati izravnih učinaka na rad i tržište rada.

     

    Utvrdite veličinu adresata:

     

     

     

    5.4.15.

    Mikro i mali poduzetnici i/ili obiteljska poljoprivredna gospodarstva i/ili zadruge

    NE

    NE

    NE

    5.4.16.

    Srednji i veliki poduzetnici

    NE

    NE

    NE

    5.4.17.

    Građani i/ili obitelji i/ili kućanstva

    NE

    NE

    NE

    5.4.18.

    Radnici i/ili umirovljenici

    NE

    NE

    NE

    5.4.19.

    Pružatelji uslužnih djelatnosti u pojedinoj gospodarskoj grani i/ili potrošači

    NE

    NE

    NE

    5.4.20.

    Hrvatski branitelji

    NE

    NE

    NE

    5.4.21.

    Manjine i/ili socijalne skupine s posebnim interesima i potrebama

    NE

    NE

    NE

    5.4.22.

    Udruge i/ili zaklade

    NE

    NE

    NE

    5.4.23.

    Središnja tijela državne uprave, druga državna tijela, pravosudna tijela, javne ustanove, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, pravne osobe s javnim ovlastima

    NE

    NE

    NE

    5.4.24.

    Trgovačka društva u vlasništvu Republike Hrvatske i trgovačka društva u vlasništvu jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave

    NE

    NE

    NE

    5.4.25.

    Drugi utvrđeni adresati:

     

    NE

    NE

    NE

    5.4.26.

    Obrazloženje za analizu utvrđivanja adresata od 5.4.14. do 5.4.25.

    Pitanja koja se uređuju Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o cestama su takva da neće imati izravnih učinaka na rad i tržište rada.

    5.4.27.

    REZULTAT PRETHODNE PROCJENE UČINAKA NA RAD I TRŽIŠTE RADA:

    Da li je utvrđena barem jedna kombinacija:

    – veliki izravni učinak i mali broj adresata

    – veliki izravni učinak i veliki broj adresata

    – mali izravni učinak i veliki broj adresata.

    Ako da, označite tu kombinaciju u tablici s „DA“:

    Iz Prethodne procjene u Procjenu učinaka propisa:

    Izravni učinci

    neznatan

    mali

    veliki

    Adresati

    neznatan

     

     

     

    mali

     

     

     

    veliki

     

     

     

     

    5.5.

    UTVRĐIVANJE UČINAKA NA ZAŠTITU OKOLIŠA

     

    Vrsta izravnih učinaka

    Mjerilo učinka

     

    Utvrdite učinak na:

    Neznatan

    Mali

    Veliki

    Da/Ne

    Da/Ne

    Da/Ne

    5.5.1.

    Utjecaj na klimu

    NE

    NE

    NE

    5.5.2.

    Kvaliteta i korištenje zraka, vode i tla

    NE

    NE

    NE

    5.5.3.

    Korištenje energije

    NE

    NE

    NE

    5.5.4.

    Korištenje obnovljivih i neobnovljivih izvora energije

    NE

    NE

    NE

    5.5.5.

    Bioraznolikost biljnog i životinjskog svijeta

    NE

    NE

    NE

    5.5.6.

    Gospodarenje otpadom i/ili recikliranje

    NE

    NE

    NE

    5.5.7.

    Rizik onečišćenja od industrijskih pogona po bilo kojoj osnovi

    NE

    NE

    NE

    5.5.8.

    Zaštita od utjecaja genetski modificiranih organizama

    NE

    NE

    NE

    5.5.9.

    Zaštita od utjecaja kemikalija

    NE

    NE

    NE

    5.5.10.

    Drugi očekivani izravni učinak:

     

    NE

    NE

    NE

    5.5.11.

    Obrazloženje za analizu utvrđivanja izravnih učinaka od 5.5.1. do 5.5.10.:

    Pitanja koja se uređuju Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o cestama su takva da neće imati izravnih učinaka na zaštitu okoliša.

     

    Utvrdite veličinu adresata:

    NE

    NE

    NE

    5.5.12.

    Mikro i mali poduzetnici i/ili obiteljska poljoprivredna gospodarstva i/ili zadruge

    NE

    NE

    NE

    5.5.13.

    Srednji i veliki poduzetnici

    NE

    NE

    NE

    5.5.14.

    Građani i/ili obitelji i/ili kućanstva

    NE

    NE

    NE

    5.5.15.

    Radnici i/ili umirovljenici

    NE

    NE

    NE

    5.5.16.

    Pružatelji uslužnih djelatnosti u pojedinoj gospodarskoj grani i/ili potrošači

    NE

    NE

    NE

    5.5.17.

    Hrvatski branitelji

    NE

    NE

    NE

    5.5.18.

    Manjine i/ili socijalne skupine s posebnim interesima i potrebama

    NE

    NE

    NE

    5.5.19.

    Udruge i/ili zaklade

    NE

    NE

    NE

    5.5.20.

    Središnja tijela državne uprave, druga državna tijela, pravosudna tijela, javne ustanove, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, pravne osobe s javnim ovlastima

    NE

    NE

    NE

    5.5.21.

    Trgovačka društva u vlasništvu Republike Hrvatske i trgovačka društva u vlasništvu jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave

    NE

    NE

    NE

    5.5.22.

    Drugi utvrđeni adresati:

     

    NE

    NE

    NE

    5.5.23.

    Obrazloženje za analizu utvrđivanja adresata od 5.5.12. do 5.5.22.

    Pitanja koja se uređuju Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o cestama su takva da neće imati izravnih učinaka na zaštitu okoliša.

    5.5.24.

    REZULTAT PRETHODNE PROCJENE UČINAKA NA ZAŠTITU OKOLIŠA:

    Da li je utvrđena barem jedna kombinacija:

    – veliki izravni učinak i mali broj adresata

    – veliki izravni učinak i veliki broj adresata

    – mali izravni učinak i veliki broj adresata.

    Ako da, označite tu kombinaciju u tablici s „DA“:

    Iz Prethodne procjene u Procjenu učinaka propisa:

    Izravni učinci

    neznatan

    mali

    veliki

    Adresati

    neznatan

     

     

     

    mali

     

     

     

    veliki

     

     

     

     

    5.6.

    UTVRĐIVANJE UČINAKA NA ZAŠTITU LJUDSKIH PRAVA

     

    Vrsta izravnih učinaka

    Mjerilo učinka

     

    Utvrdite učinak na:

    Neznatan

    Mali

    Veliki

    Da/Ne

    Da/Ne

    Da/Ne

    5.6.1.

    Ravnopravnost spolova u smislu jednakog statusa, jednake mogućnosti za ostvarivanje svih prava, kao i jednaku korist od ostvarenih rezultata

    NE

    NE

    NE

    5.6.2.

    Pravo na jednaki tretman i prilike osobito u dijelu ostvarivanja materijalnih prava, zapošljavanja, rada i drugih Ustavom Republike Hrvatske zajamčenih prava

    NE

    NE

    NE

    5.6.3.

    Povreda prava na slobodu kretanja u Republici Hrvatskoj odnosno u drugim zemljama članicama Europske unije

    NE

    NE

    NE

    5.6.4.

    Izravna ili neizravna diskriminacija po bilo kojoj osnovi

    NE

    NE

    NE

    5.6.5.

    Povreda prava na privatnost

    NE

    NE

    NE

    5.6.6.

    Ostvarivanje pravne zaštite, pristup sudu i pravo na besplatnu pravnu pomoć

    NE

    NE

    NE

    5.6.7.

    Pravo na međunarodnu zaštitu, privremenu zaštitu i postupanje s tim u vezi

    NE

    NE

    NE

    5.6.8.

    Pravo na pristup informacijama

    NE

    NE

    NE

    5.6.9.

    Drugi očekivani izravni učinak:

    NE

    NE

    NE

    5.6.10.

    Obrazloženje za analizu utvrđivanja izravnih učinaka od 5.6.1. do 5.6.9.:

    Pitanja koja se uređuju Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o cestama su takva da neće imati izravnih učinaka na zaštitu ljudskih prava.

     

    Utvrdite veličinu adresata:

     

     

     

    5.6.12.

    Mikro i mali poduzetnici i/ili obiteljska poljoprivredna gospodarstva i/ili zadruge

    NE

    NE

    NE

    5.6.13.

    Srednji i velikii poduzetnici

    NE

    NE

    NE

    5.6.14.

    Građani i/ili obitelji i/ili kućanstva

    NE

    NE

    NE

    5.6.15.

    Radnici i/ili umirovljenici

    NE

    NE

    NE

    5.6.16.

    Pružatelji uslužnih djelatnosti u pojedinoj gospodarskoj grani i/ili potrošači

    NE

    NE

    NE

    5.6.17.

    Hrvatski branitelji

    NE

    NE

    NE

    5.6.18.

    Manjine i/ili socijalne skupine s posebnim interesima i potrebama

    NE

    NE

    NE

    5.6.19.

    Udruge i/ili zaklade

    NE

    NE

    NE

    5.6.20.

    Središnja tijela državne uprave, druga državna tijela, pravosudna tijela, javne ustanove, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, pravne osobe s javnim ovlastima

    NE

    NE

    NE

    5.6.21.

    Trgovačka društva u vlasništvu Republike Hrvatske i trgovačka društva u vlasništvu jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave

    NE

    NE

    NE

    5.6.22.

    Drugi utvrđeni adresati:

     

    NE

    NE

    NE

    5.6.23.

    Obrazloženje za analizu utvrđivanja adresata od 5.6.12. do 5.6.23.

    Pitanja koja se uređuju Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o cestama su takva da neće imati izravnih učinaka na zaštitu ljudskih prava.

    5.6.24.

    REZULTAT PRETHODNE PROCJENE UČINAKA NA ZAŠTITU LJUDSKIH PRAVA:

    Da li je utvrđena barem jedna kombinacija:

    – veliki izravni učinak i mali broj adresata

    – veliki izravni učinak i veliki broj adresata

    – mali izravni učinak i veliki broj adresata.

    Ako da, označite tu kombinaciju u tablici s „DA“:

    Iz Prethodne procjene u Procjenu učinaka propisa:

    Izravni učinci

    neznatan

    mali

    veliki

    Adresati

    neznatan

     

     

     

    mali

     

     

     

    veliki

     

     

     

     

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    6. PRETHODNI TEST MALOG I SREDNJEG PODUZETNIŠTVA (PRETHODNI MSP TEST)

     

    6.

    Prethodni test malog i srednjeg poduzetništva (Prethodni MSP test)

    Ako je na dva pitanja od pitanja pod rednim brojevima od 6.1. do 6.4.. iz Prethodnog testa malog i srednjeg poduzetništva (Prethodni MSP test) odgovoreno »DA«, obvezna je provedba procjene učinaka propisa na malo gospodarstvo izradom MSP testa u okviru Iskaza o procjeni učinaka propisa.

    Odgovorite sa »DA« ili »NE«, uz obvezni opis sljedećih učinaka:

    DA

    NE

    6.1.

    Da li će propis imati učinke na određeni broj malih i srednjih poduzetnika kroz administrativne troškove provedbe postupaka ukoliko se za poduzetnike propisuju jednokratne ili periodične administrativne obveze a koje bi značile trošak vremena za obavljanje pojedinih administrativnih radnji za ispunjavanje propisanih zahtjeva, plaćanje naknada i davanja?

     

    NE

    Obrazloženje:

     

    6.2.

    Da li će propis imati učinke na tržišnu konkurenciju i konkurentnost unutarnjeg tržišta EU u smislu prepreka slobodi tržišne konkurencije?

     

    NE

    Obrazloženje:

     

    6.3.

    Da li propis uvodi naknade i davanja koje će imati učinke na financijske rezultate poslovanja poduzetnika te da li postoji trošak prilagodbe zbog primjene propisa?

     

    NE

    Obrazloženje:

     

    6.4.

    Da li će propis imati posebne učinke na mikro poduzetnike?

     

    NE

    Obrazloženje:

     

    6.5.

    Ako predložena normativna inicijativa nema učinke navedene pod pitanjima 6.1. do 6.4., navedite obrazloženje u prilog izjavi o nepostojanju učinka na male i srednje poduzetnike.

    Obrazloženje:

    Pitanja koja se uređuju Zakonom o izmjenama i dopunama Zakona o cestama su takva da neće imati izravnih učinaka na male i srednje poduzetnike.

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    7. UTVRĐIVANJE POTREBE ZA PROVOĐENJEM SCM METODOLOGIJE

     

    7.

    Utvrđivanje potrebe za provođenjem SCM metodologije

     

    Ako je odgovor na pitanje pod rednim brojem 6.1. „DA“, iz Prethodnog MSP testa potrebno je uz Obrazac prethodne procjene priložiti pravilno ispunjenu Standard Cost Model (SCM) tablicu s procjenom mogućeg administrativnog troška za svaku propisanu obvezu i zahtjev (SCM kalkulator).

    SCM kalkulator ispunjava se sukladno uputama u standardiziranom obrascu u kojem se nalazi formula izračuna i sukladno jedinstvenim nacionalnim smjernicama uređenim kroz SCM priručnik.

    SCM kalkulator dostupan je na stranici: http://www.mingo.hr/page/standard-cost-model

     

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    8. SAŽETAK REZULTATA PRETHODNE PROCJENE

     

    8.

    SAŽETAK REZULTATA PRETHODNE PROCJENE

    Ako je utvrđena barem jedna kombinacija:

    –veliki izravni učinak i mali broj adresata,

    –veliki izravni učinak i veliki broj adresata,

    –mali izravni učinak i veliki broj adresata,

     

    u odnosu na svaki pojedini izravni učinak, stručni nositelj obvezno pristupa daljnjoj procjeni učinaka propisa izradom Iskaza o procjeni učinaka propisa. Ako da, označite tu kombinaciju u tablici s „DA“ kod odgovarajućeg izravnog učinka.

    Ako je utvrđena potreba za provođenjem procjene učinaka propisa na malog gospodarstvo, stručni nositelj obvezno pristupa daljnjoj procjeni učinaka izradom MSP testa u okviru Iskaza o procjeni učinaka propisa.

     

    Procjena učinaka propisa

    Potreba za PUP

     

    Utvrđena potreba za provedbom daljnje procjene učinaka propisa

    DA

    NE

    8.1.

    Procjena gospodarskih učinaka iz točke 5.1.

     

    NE

    8.2.

    Procjena učinaka na tržišno natjecanje iz točke 5.2.

     

    NE

    8.3.

    Procjena socijalnih učinaka iz točke 5.3.

     

    NE

    8.4.

    Procjena učinaka na rad i tržište rada iz točke 5.4.

     

    NE

    8.5.

    Procjena učinaka na zaštitu okoliša iz točke 5.5.

     

    NE

    8.6.

    Procjena učinaka na zaštitu ljudskih prava iz točke 5.6.

     

    NE

     

    MSP test

    Potreba za MSP test

    8.7.

    Utvrđena potreba za provođenjem procjene učinaka propisa na malo gospodarstvo  (MSP test)

    DA

    NE

    8.8.

    Provođenje MSP testa

     

    NE

    8.9.

    Provođenje SCM metodologije

     

    NE

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    9. PRILOZI

     

    9.

    PRILOZI

     

     

     

     

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    10. POTPIS ČELNIKA TIJELA

     

    10.

    POTPIS ČELNIKA TIJELA

     

    Potpis: ministar Oleg Butković

     

     

    Datum: 22. travnja 2020. godine

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1

    11. ODGOVARAJUĆA PRIMJENA OVOGA OBRASCA U SLUČAJU PROVEDBE ČLANKA 18. STAVKA 2. ZAKONA O PROCJENI UČINAKA PROPISA („NARODNE NOVINE“, BROJ 44/17)

     

    11.

    Odgovarajuća primjena ovoga Obrasca u slučaju provedbe članka 18. stavka 2. Zakona o procjeni učinaka propisa ("Narodne novine", broj 44/17)

     

    Uputa:

     Prilikom primjene ovoga Obrasca na provedbene propise i akte planiranja u izradi, izričaj „nacrt prijedloga zakona“ potrebno je zamijeniti s nazivom provedbenog propisa odnosno akta planiranja.

     

    Komentara na članku: 0 Općih komentara: 0 Nadopuna teksta: 0
    Odustani
    • Prvo novi komentari
    • Prvo stariji komentari
    • Prvo najpopularniji
    • Prvo komentari s najviše lajkova
    • Prvo komentari s najviše dislajkova
    1





    Copyright © 2025 Ministarsto pravosuđa, uprave i digitalne transformacije, Ured za zakonodavstvo. Izjava o pristupačnosti.