Otvorena dionica Kikovica-Oštrovica na autocesti Rijeka-Zagreb

Slika /arhiva/KI-OS_1.jpg

Dionica autoceste Rijeka - Zagreb od Kikovice do Oštrovice u punom profilu, dugačka 7,4 kilometra, u čiju je izgradnju i opremanje uloženo 276 milijuna kuna, danas je svečano otvorena. Dionicu je otvorila ministrica zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva Marina Matulović - Dropulić.

Dionica od Kikovice do Oštrovice dio je 2.B faze izgradnje autoceste Rijeka-Zagreb, koja obuhvaća izgradnju punog profila autoceste na dionici od Kikovice do vijadukta Stara Sušica, ukupne dužine 44,26 kilometara.

Izgradnja punog profila dionice Kikovica - Oštrovica obuhvatila je građevinske radove dogradnje južnog kolnika, uključujući vijadukte Čičave (304 metra), Veliki Svib (381 metar), Mali Svib (218 metara), Melnik (146 metara) i Bukovo (385 metara) te dva podvožnjaka.

U sklopu dogradnje punog profila radi zaštite vodotoka na dionici je izgrađen zatvoreni sustav odvodnje, a do kraja 2008. godine planira se postavljanje burobrana.

Autocesta Rijeka-Zagreb sada ima 110 kilometara punoga profila, a dovršetak preostalih 36,5 kilometara u planu je do kraja 2008.

Govoreći na otvaranju ministrica Matulović - Dropulić istaknula je da je riječ o jednoj od važnih i najtežih dionica u Hrvatskoj, jer oko 20 posto te dionice čine vijadukti i podvožnjaci te dodala je da domaći građevinari i ovaj put pokazali da mogu konkurirati na hrvatskom i europskom tržištu.

Predsjednik Uprave Autoceste Rijeka-Zagreb Jurica Prskalo kazao je da su radovi na dionici Kikovica -Oštrovica završeni za 16 mjeseci, što je prije roka.

Tehnički vrlo zahtjevnu dionicu gradilo je više tvrtki, među kojima Viadukt, Hidroelektra i Dalekovod, a gradnju je nadzirao IGH, rekao je.

Primorsko-goranski župan Zlatko Komadina istaknuo je da je "danas počeo kraj izgradnje prve autoceste u Hrvatskoj". Prve po tome što je bila prva započeta autocesta i prva po drugim pokazateljima, jer njome na hrvatsku obalu dolazi oko 50 posto turista.

Ta će autocesta biti u punoj prometnoj funkciji kada budu izgrađene četiri trake kroz tunel Učku, kao i na spoju te autoceste prema Dalmaciji, ocijenio je Komadina. (Hina)



Vijesti iz medija