Natječaji za trajektne linije Valbiska-Lopar i Žirje-Šibenik

Slika /arhiva/logo-agenc-zolpp.gif

Upravno vijeće Agencije za obalni linijski pomorski promet raspisalo je Javni natječaj za obavljanje javnog prijevoza u linijskom pomorskom prometu na novoj državnoj trajektnoj liniji broj 338 Valbiska-Lopar, te ponovljeni natječaj za državnu brzobrodsku liniju broj 9502 Žirje-Kaprije-(Obonjan)-Šibenik, priopćeno je danas iz Agencije. 

Tekst natječaja nalazi se na internetskoj stranici Agencije za obalni linijski pomorski promet (www.agencija-zolpp.hr), a u Narodnim novinama bit će objavljen  u ponedjeljak 9. srpnja 2007. godine.

Rok za predaju ponuda u Agenciju je 8. kolovoza ove godine do 15 sati, odnosno do 23.59 sati istoga dana ako se ponude šalju poštom.

Stručna povjerenstva otvorit će prispjele ponude na sjednici koja će se održati 13. kolovoza s početkom u 10 sati, u prostorijama Agencije za obalni linijski pomorski promet u Splitu, Ulica grada Antofagaste 6.

Cjelogodišnja trajektna linija  između Valbiske na otoku Krku i Lopara na otoku Rabu uvodi se po prvi puta, a treba zamijeniti dosadašnju sezonsku liniju Lopar-Baška. Njome će se uvelike poboljšati povezanost i potaknuti razvitak otoka Raba, a luka Baška, koja je neprikladna za prihvat trajekata, oslobodit će se toga prometa.

Natječajem se traži trajekt kapaciteta 50 vozila i 300 putnika, minimalne brzine 12 čvorova, koji će obavljati 14 povratnih putovanja tjedno u izvansezoni i 28 u sezoni. Očekuje se da će linija Valbiska-Lopar, duljine 15,2 milja, biti uspostavljena 1. listopada 2007. godine.

U slučaju državne brzobrodske linije broj 9502 Žirje-Kaprije-(Obonjan)-Šibenik, riječ je o ponovljenom natječaju. Naime, Upravno vijeće Agencije za obalni linijski pomorski promet je, na sjednici održanoj u Zagrebu 11. travnja 2007. godine odlučilo poništiti natječaj, jer ponuditelj tvrtka IG Brodarstvo iz Rijeke nije imala zamjenski brod traženih karakteristika, dok brod 'Mislav' ponuditelja Ivante d.o.o. iz Zlarina nije imao svjedodžbu o sigurnosti konstrukcije i opreme dinamički podržavanog plovila (DSC), a treći brod iz ponude, 'Mediteran' brodara Jadrolinije, dobio je drugu liniju.

Za održavanje linije brodari se mogu natjecati brodom kapaciteta najmanje 100 putnika i s minimalnom brzinom od 22 čvora. 



Pisane vijesti