Nastavak radova na remontu ličke pruge

Slika /arhiva/xyzgbgk icn-w.jpg

Remont pruge Oštarije - Split nastavlja se 16. rujna 2004. i prema planu trajat će do početka prosinca 2004, tj. sve dok vremenski uvjeti u Lici to budu dozvoljavali. 

Remont će se izvoditi u ciklusima od 36 sati zatvora za radove i od 36 sati otvorene pruge za teretni prijevoz. Na relaciji Ogulin - Split - Ogulin cijelo vrijeme putnici će se prevoziti autobusima.  S novim voznim redom 12. prosinca 2004. na relaciji Zagreb - Split putnički prijevoz odvijat će se do 15. siječnja 2005., kada će se ponovno prekinuti. Radovi će se nastaviti do 15. lipnja 2005.

Tijekom ove jeseni i narednoga proljeća izvodit će se radovi na tri nove poddionice pruge, i to na dionicama Perušić - Gračac, Kosovo - Labin Dalmatinski te  Labin Dalmatinski - Split.

Radovi se financiraju iz druge tranše kredita koji je postao operativan 13. kolovoza 2004., a isporučitelj materijala jest tvrtka Ferrostahl. Kao izvođači radova angažirane su tvrtke ŽS Brno i Swietelsky. U ovoj fazi radova koja počinje 15. rujna vrijednost materijala je 60 milijuna eura, a vrijednost radova 10 milijuna eura. Ti radovi prestaju početkom mjeseca prosinca 2004,  nastavljaju se u mjesecu siječnju 2005. i trebali bi biti završeni u mjesecu lipnju 2005.

Vozno vrijeme na dionici Zagreb - Split u putničkome prijevozu skraćuje se od 12. prosinca 2004. na 5 sati i 40 minuta, odnosno od 15. lipnja 2005. na 5 sati i 20 minuta. Približavanje projektiranome vremenu putovanja između Zagreba i Splita na manje od 5 sati možemo očekivati tek završetkom kompletne modernizacije tzv. ličke pruge. Razlozi toga kašnjenja radova, čija je prvotna dinamika bila planirana do 15. lipnja 2004, jesu neriješeni imovinsko-pravni odnosi s vlasnicima zemljišta uz prugu, nedovršena tehnička dokumentacija, nedostatak potrebnih dozvola te dinamika financiranja projekta.



Vijesti iz medija