- Objavljeno: 19.07.2016.
Ministar Oleg Butković nazočio potpisivanju Ugovora za izgradnju novoga terminala Škrljevo
Ministar Oleg Butković nazočio je danas svečanosti potpisivanja Ugovora o građenju lučkog pozadinskog skladišta Škrljevo u slobodnoj zoni Luke Rijeka - Škrljevo, a koja se održala u Grand hotelu Bonavia u Rijeci.
Ugovor o građenju lučkog pozadinskog skladišta Škrljevo u slobodnoj zoni Luke Rijeka u Škrljevu potpisali su predstavnici Luke Rijeka sa zajednicom ponuditelja GP Krk, Viadukt i G.P.P. Mikić kao izvođačima, a tom prigodom potpisan je i Ugovor o nadzoru nad građenjem s tvrtkom Investinženjering iz Zagreba.
Svečanosti potpisivanja prethodio je obilazak gradilišta novog kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali i kontejnerskog terminala Jadranska vrata, te drugih pratećih lučkih infrastrukturnih objekata, a u kojem je ministar Butković sudjelovao u društvu župana Primorsko – goranske županije, Zlatka Komadine, gradonačelnika Grada Rijeka, Vojka Obersnela, gradonačelnika Grada Bakra, Tomislava Klarića, predsjednika uprave tvrtke Luka Rijeka Vedrana Devčića, te suradnika iz resornoga Ministarstva, Lučke uprave Rijeka, te iz tvrtke Luka Rijeka.
Vrijednost projekta građenja lučkog pozadinskog skladišta Škrljevo,a za koji je danas potpisan Ugovor iznosi 29 milijuna eura (bez PDV-a), dok se početak radova na spomenutom projektu očekuje tijekom srpnja 2016., točnije neposredno nakon potpisivanja Ugovora s izvođačem radova. Ugovoreni rok dovršetka gradnje je 14 i pol mjeseci.
Predsjednik Uprave Luke Rijeka Vedran Devčić prigodom obraćanja prisutnima rekao je kako je financiranje projekta omogućeno dokapitalizacijom prošle godine izdavanjem nove emisije obveznica, čime je prikupljeno oko 300 milijuna kuna.
Također, istaknuo je kako će pozadinsko skladište biti potpora kontejnerskom terminalu na Brajdici i novom na Zagrebačkoj obali, koji je u gradnji, a u njemu će se kontejneri puniti, prazniti, prati i popravljati. Isto tako, rekao je kako će se osim za kontejnerski promet, skladište će koristiti i za generalni i rasuti teret. Osvrnuo se i na činjenicu kako je novi terminal, prilika i za stvaranje novih radnih mjesta.
Prigodom svečanosti upriličene povodom potpisivanja Ugovora, okupljenim uzvanicima, te predstavnicima medija obratio se ministar Oleg Butković istaknuvši kako mu je Iznimna čast i zadovoljstvo prisustvovati svečanosti potpisivanja Ugovora o građenju lučkog pozadinskog skladišta Škrljevo.
"Biti ovdje s vama i vidjeti kako se realizacija ovog iznimno značajnog projekta Luke Rijeka odvija planiranim tijekom, u predviđenim rokovima. Prigoda je ovo, kojom bi se svakako zahvalio predsjedniku Uprave g. Vedranu Devčiću, kao i djelatnicima tvrtke Luka Rijeka, na svim do sada poduzetim aktivnostima, a također bi izrazio i podršku za sve buduće radnje potrebne za uspješnu realizaciju spomenutog projekta. Hrvatskoj je iz CEF-a u razdoblju 2014.-2020. godine na raspolaganju 456 milijuna eura, a sada smo za ukupno 11 projekata dobili sufinanciranje od 306,9 milijuna eura. Ta odluka pokazuje da su hrvatske institucije spremne pripremiti i provesti ovako velike infrastrukturne projekte. Posao tek predstoji, jer projekte treba i realizirati do 2020. godine, najkasnije do 2022. godine. Za Zagrebačku obalu bit će izuzetno važno izgraditi cestu D-403, jer bez nje novi kontejnerski terminal nema smisla. Vrijednost ceste D-403 je oko 70 milijuna eura, projektna dokumentacija je pri kraju i taj će projekt također biti prijavljen europskim fondovima. Na ovom području je važna i priprema istarskog ipsilona, gdje je dogovoreno s koncesionarom potpisivanje i produljenje koncesijskog ugovora, ali sada kao tehnička Vlada taj ugovor ne možemo potpisati. Intenzivni su i razgovori oko rješenja za izgradnju autoceste Rijeka-Žuta Lokva za koju objektivno ne možemo dobiti europska sredstva, ali postoji interes za model javno privatnog partnerstva i koncesiju. Vjerujem da će svi ovi projekti biti nastavljeni neovisno o tome tko će pobijediti na narednim parlamentarnim izborima.". - rekao je ministar Butković.
Primorsko - goranski župan Zlatko Komadina rekao je da je gradnja pozadinskog skladišta i smjera razvoja luke u potpunosti u skladu s novim prostornim planom županije i strategijom razvoja. Istaknuo je da treba krenuti mnogo brže u integraciju prometnica i lučkih kapaciteta kako bi se povećala konkurentnost riječkog prometnog pravca.
Ugovor o građenju lučkog pozadinskog skladišta Škrljevo u slobodnoj zoni Luke Rijeka u Škrljevu potpisali su predstavnici Luke Rijeka sa zajednicom ponuditelja GP Krk, Viadukt i G.P.P. Mikić kao izvođačima, a tom prigodom potpisan je i Ugovor o nadzoru nad građenjem s tvrtkom Investinženjering iz Zagreba.
Svečanosti potpisivanja prethodio je obilazak gradilišta novog kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali i kontejnerskog terminala Jadranska vrata, te drugih pratećih lučkih infrastrukturnih objekata, a u kojem je ministar Butković sudjelovao u društvu župana Primorsko – goranske županije, Zlatka Komadine, gradonačelnika Grada Rijeka, Vojka Obersnela, gradonačelnika Grada Bakra, Tomislava Klarića, predsjednika uprave tvrtke Luka Rijeka Vedrana Devčića, te suradnika iz resornoga Ministarstva, Lučke uprave Rijeka, te iz tvrtke Luka Rijeka.
Vrijednost projekta građenja lučkog pozadinskog skladišta Škrljevo,a za koji je danas potpisan Ugovor iznosi 29 milijuna eura (bez PDV-a), dok se početak radova na spomenutom projektu očekuje tijekom srpnja 2016., točnije neposredno nakon potpisivanja Ugovora s izvođačem radova. Ugovoreni rok dovršetka gradnje je 14 i pol mjeseci.
Predsjednik Uprave Luke Rijeka Vedran Devčić prigodom obraćanja prisutnima rekao je kako je financiranje projekta omogućeno dokapitalizacijom prošle godine izdavanjem nove emisije obveznica, čime je prikupljeno oko 300 milijuna kuna.
Također, istaknuo je kako će pozadinsko skladište biti potpora kontejnerskom terminalu na Brajdici i novom na Zagrebačkoj obali, koji je u gradnji, a u njemu će se kontejneri puniti, prazniti, prati i popravljati. Isto tako, rekao je kako će se osim za kontejnerski promet, skladište će koristiti i za generalni i rasuti teret. Osvrnuo se i na činjenicu kako je novi terminal, prilika i za stvaranje novih radnih mjesta.
Prigodom svečanosti upriličene povodom potpisivanja Ugovora, okupljenim uzvanicima, te predstavnicima medija obratio se ministar Oleg Butković istaknuvši kako mu je Iznimna čast i zadovoljstvo prisustvovati svečanosti potpisivanja Ugovora o građenju lučkog pozadinskog skladišta Škrljevo.
"Biti ovdje s vama i vidjeti kako se realizacija ovog iznimno značajnog projekta Luke Rijeka odvija planiranim tijekom, u predviđenim rokovima. Prigoda je ovo, kojom bi se svakako zahvalio predsjedniku Uprave g. Vedranu Devčiću, kao i djelatnicima tvrtke Luka Rijeka, na svim do sada poduzetim aktivnostima, a također bi izrazio i podršku za sve buduće radnje potrebne za uspješnu realizaciju spomenutog projekta. Hrvatskoj je iz CEF-a u razdoblju 2014.-2020. godine na raspolaganju 456 milijuna eura, a sada smo za ukupno 11 projekata dobili sufinanciranje od 306,9 milijuna eura. Ta odluka pokazuje da su hrvatske institucije spremne pripremiti i provesti ovako velike infrastrukturne projekte. Posao tek predstoji, jer projekte treba i realizirati do 2020. godine, najkasnije do 2022. godine. Za Zagrebačku obalu bit će izuzetno važno izgraditi cestu D-403, jer bez nje novi kontejnerski terminal nema smisla. Vrijednost ceste D-403 je oko 70 milijuna eura, projektna dokumentacija je pri kraju i taj će projekt također biti prijavljen europskim fondovima. Na ovom području je važna i priprema istarskog ipsilona, gdje je dogovoreno s koncesionarom potpisivanje i produljenje koncesijskog ugovora, ali sada kao tehnička Vlada taj ugovor ne možemo potpisati. Intenzivni su i razgovori oko rješenja za izgradnju autoceste Rijeka-Žuta Lokva za koju objektivno ne možemo dobiti europska sredstva, ali postoji interes za model javno privatnog partnerstva i koncesiju. Vjerujem da će svi ovi projekti biti nastavljeni neovisno o tome tko će pobijediti na narednim parlamentarnim izborima.". - rekao je ministar Butković.
Primorsko - goranski župan Zlatko Komadina rekao je da je gradnja pozadinskog skladišta i smjera razvoja luke u potpunosti u skladu s novim prostornim planom županije i strategijom razvoja. Istaknuo je da treba krenuti mnogo brže u integraciju prometnica i lučkih kapaciteta kako bi se povećala konkurentnost riječkog prometnog pravca.
Riječki gradonačelnik Vojko Obersnel naglasio je da se na tom prometnom pravcu ne temelji samo strategija razvoja Rijeke, nego i PGŽ-a, pa i države.